Had die ook laatst! Best wel heerlijk dat het alleen maar chocolade-ijs is, maar van mij part hadden er meer stukjes chocolade in gemogen en minder van die nootjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Deze is toch ook wel erg goed.
Dat doe ik ook!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Rare vraag...zijn hier meer mensen die B&J's bijna gesmolten ook al zo verschrikkelijk lekker vinden? Ik laat het ijs meestal even staan voor ik eraan beginNadeel: als je het bakje laat staan dan moet je het daarna niet weer invriezen en moet je dus alles in 1x opeten.
OMGquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Rare vraag...zijn hier meer mensen die B&J's bijna gesmolten ook al zo verschrikkelijk lekker vinden? Ik laat het ijs meestal even staan voor ik eraan begin
klopt, die vind ik ook niet lekker. Na 1 hap word ik al misselijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fossil Fuel
De enige die ik tot nu toe niet lekker vind is Peace of Cake.
Echtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Nadeel: als je het bakje laat staan dan moet je het daarna niet weer invriezen en moet je dus alles in 1x opeten.
dat doen wequote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef Zwaffel het volgende:
Ben & Jerry's Ice cream
alle soorten
beker 500 ml
voor 5.25 2e halve prijs!
Ja precies ik heb even een beetje geprobeerd te rekenen voor hoe veel je er dan 2 hebt, want daar gaat het toch om hè.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef Zwaffel het volgende:
Ben & Jerry's Ice cream
alle soorten
beker 500 ml
Ik ben al naar de supermarkt geweest, maar het komt morgen pas binnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef Zwaffel het volgende:
Ben & Jerry's Ice cream
alle soorten
beker 500 ml
500 hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:32 schreef Zwaffel het volgende:
echt,ik was gisteren bij de AH,en hoe lekker ik B&J ook vindt,ik geef geen 4,57 uit voor een 300ml pot
Waar ik net was hadden ze Fossil Fuel, Peace of Cake en Vanilla Caramel Fudge.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Is het assortiment van de Super de Boer wel een beetje breed dan, want anders gaat ik voor niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |