Ik ga dan altijd zitten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:28 schreef msteggink het volgende:
Het lijkt wel of je schijt hebt staan afbakken in je oven
elke week zo'n ding en hij zou dood zijn binnen een maand.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:43 schreef TheDenialTwist het volgende:
Nieuwe bakken!
Eigenlijk vind ik dat het wel zo fijn is dat je dan wat van je nieuwe brownie's richting mijn kant trakeert. Kan ik zeggen of ze echt zo heerlijk zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:53 schreef renz0r het volgende:
Morgen weer een pak browniemix halen
Lucht is huis oud...erg hoor, een dagje chocoladegeur in je huis
Ik bak een brownie bij een KLBmeet, mocht die ooit komen en zou kunnen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat het wel zo fijn is dat je dan wat van je nieuwe brownie's richting mijn kant trakteert. Kan ik zeggen of ze echt zo heerlijk zijn![]()
Of bak je alleen voor jezelf![]()
![]()
Ik ga brownie's eten...hoop ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:12 schreef renz0r het volgende:
Lees wat meer posts naarboven over diereactie
In een ver verleden een keer aangemaaktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Duhhh.... mannen met fotoboek op FOK! zonder foto zijn nog meer![]()
Maakt niet uit...man die baktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:07 schreef JoPiDo het volgende:
dat is zo'n pakdie heb je in een halve minuut in de oven staan
![]()
kan onmogelijk mislukken
je bent een n00b, dat is duidelijk
bovendien hoef je hem niet in een ovenschaal te zetten, het karton is voldoende warmtebestendig
Ja, gewoon pak in een kom doen, melk etc etc enzo erin, roeren en klaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:07 schreef JoPiDo het volgende:
dat is zo'n pakdie heb je in een halve minuut in de oven staan
![]()
Alsof jij zo goed kan roeren als renzorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:10 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, gewoon pak in een kom doen, melk etc etc enzo erin, roeren en klaar![]()
Daar is een fotoboek toch voor!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:07 schreef Knoekie het volgende:
[..]
In een ver verleden een keer aangemaakt![]()
Als mensen foto's willen zien moeten ze dat maar vragen![]()
Ik kan net zo goed roeren als renzorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Alsof jij zo goed kan roeren als renzor![]()
Beter dat je jouw brownie ook ff mailt!!!!![]()
Komende tijd ga ik niks bakken![]()
Stonden eerst ook foto's inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar is een fotoboek toch voor!
Anders heb je alleen maar bagger op msn![]()
Guttt....zou ik bijna nieuwsgierig wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:20 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Stonden eerst ook foto's in![]()
En op msn is het echt geen bagger![]()
Mja er komen hier ook mensen die ik ken. Mochten ze me toevallig tegenkomen, ze hoeven niet alles te weten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Guttt....zou ik bijna nieuwsgierig worden....
Waarom dan verwijderd???
Wat maakt een fotootje van jezelf nou uit?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mja er komen hier ook mensen die ik ken. Mochten ze me toevallig tegenkomen, ze hoeven niet alles te weten.
Maar nu kan ik ze gerust weer terugplaatsen. Vind het alleen niet zo nodig![]()
Moet ik dan voor jou een fotootje erop zettenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat maakt een fotootje van jezelf nou uit?![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moet ik dan voor jou een fotootje erop zetten![]()
Nog steeds geen fotootjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moet ik dan voor jou een fotootje erop zetten![]()
Moest even zoeken, maar dit kon ik vindenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nog steeds geen fotootjein FB...
Zo erg kan het toch niet zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht wel ffquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moest even zoeken, maar dit kon ik vinden![]()
Komt zo nog een op
Jamaar jij hebt een man die voor je kan bakken toch?.... Maak hem wakker en zeg....Halloooohoooo ik wil chocoladequote:
Moet het arme schaap het ook nog naar mijn werk komen brengen en dat is 30 km verderop.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Jamaar jij hebt een man die voor je kan bakken toch?.... Maak hem wakker en zeg....Halloooohoooo ik wil chocolade![]()
Welke ben jij dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moest even zoeken, maar dit kon ik vinden![]()
Komt zo nog een op
Dan weet ik het goed gemaakt... mocht renzOr brownie's faxen naar mij, dan stuur ik gelijk ff doorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet het arme schaap het ook nog naar mijn werk komen brengen en dat is 30 km verderop.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Kan alleen maar wintersport foto's vinden
[..]
Lekker duidelijk
Ik ga voor de brownies van renzOr![]()
Iedereen vraagt dat![]()
Eet ik ze toch lekker zelf opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ohh duh ik qoute verkeerd
Ik moest mijn Brownie toch mailen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mmmm...was je dan van plan om voor mij brownie te gaan bakken?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:19 schreef Angelotus het volgende:
WTF? Waar slaat dit op? Wil je een compliment? Kun je krijgen:
MOOIE DROL HEB JE GEDRAAID!
spons......wegwezen!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:19 schreef Angelotus het volgende:
WTF? Waar slaat dit op? Wil je een compliment? Kun je krijgen:
MOOIE DROL HEB JE GEDRAAID!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en die heb ik niet aan staan dus.....;-)
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Slaap lekker ... and don't let the brownie's let them get to you![]()
![]()
Ach van één zo'n bekertje zal je niet zo snel dik worden toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
ik moet aan lijn denken enzo...paar dagen ben ik al 31 jaar enzo...Ben en J is no-go denk ik
Ik voel me al jaren 26quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ach van één zo'n bekertje zal je niet zo snel dik worden toch? En 31? Beetje cliche maar je bent toch zo oud als je jezelf voelt.
Hashbrownie?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:57 schreef renz0r het volgende:
Die kartonnenbak staat in een een ovenschaal, omdat hij was gescheurd. Die doos zat aan het lijm vastgeplakt van het karton van de doos. Fabrieksfoutje. Die ovenschaal was bijna evengroot en klemde goed.
In dat pak zat alleen die ovendoos én een pak browniemix. Voor de rest moest je alles zelf er doorheen gooien
Volgende x doe ik extra ingridienten, zoals kleine brokken chocola, caramel en dat soort lekkere dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |