Mits het echt nodig is kan ik een extra auto vanuit zowel Rozenburg als Arnhem krijgen met drie zitplaatsen. Let wel: als het echt noodzaak is want het levert mij een helehoop OV gereis en geregel op aangezien er normaal gesproken geen auto in Arnhem staat en die moet ik dan dus eerst gaan halen in Rozenburg of ik moet de auto een week eerder al meenemen en dan staat ie al in Arnhem en zo zijn er nog wel tien variantenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef BattleLies het volgende:
Vraagje:
Wie heeft er allemaal een auto waarmee hij kan/wil rijden?
Zo kunnen wij even inventariseren hoeveel plaatsen er in auto's vrij zijn en vanaf welke plaatsen zij vertrekken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef BattleLies het volgende:
Vraagje:
Wie heeft er allemaal een auto waarmee hij kan/wil rijden?
Zo kunnen wij even inventariseren hoeveel plaatsen er in auto's vrij zijn en vanaf welke plaatsen zij vertrekken.
afz. de jubileumcommissie
Naam, vertrekpunt, aantal zit plaatsen vrij:
1. JpJedi, Prinsenbeek, 3 plaatsen
2. Kevin, Dordrecht, 3 plaatsen
3. Frank, Dordrecht, 3 plaatsen
4.
je woont toch bij feyenoord stadion? nou dat is +/- 10 a 15 minuten om je ff op te pikken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:41 schreef VeerMans het volgende:
Spoook_NL ook in Rdam, en die heeft ook een auto.
Maar ik rij dus met puni mee?
Als spook ook meegaat, rijd ik wel met hem mee want dat is dichterbij voor mij om daar te komen.
Ik zal dit weekend ff betalen
Jep daar woon ik. Als jij me dan op de dag even op wil pikken dan is dat helemaal perfectquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
je woont toch bij feyenoord stadion? nou dat is +/- 10 a 15 minuten om je ff op te pikken.
Dat is om de hoek jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Jep daar woon ik. Als jij me dan op de dag even op wil pikken dan is dat helemaal perfect
Het probleem is me broertje die ik heb op een zaterdag. Mijn moeder moet altijd werken en gezien zijn oppas in het weekend niet 'werkt' is de vraag waar hem te dumpen.. Normaal ben ik namelijk nooit weg op een zaterdag, behalve 's avonds.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:08 schreef staticdata het volgende:
nu diamond nog mee zien te krijgen.
diamond kan je niets met je ouders regelen zodat je toch meekan?
Vraag je neukertje, in ruil voor seks op vrijdagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het probleem is me broertje die ik heb op een zaterdag. Mijn moeder moet altijd werken en gezien zijn oppas in het weekend niet 'werkt' is de vraag waar hem te dumpen.. Normaal ben ik namelijk nooit weg op een zaterdag, behalve 's avonds.
ouders en vervoerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:35 schreef BattleLies het volgende:
@ Vogelvoer: Hoezo staat er bij jouw naam:
(onder voorbehoud) Zeeland
??
Onder voorbehoud van wat?
Vervoer komt wel goed. Je zal misschien een stukje met bus moeten afleggen naar een plek waar je met 1 van de auto's opgepikt kan worden maar dat komt wel goed neem ik aan.quote:
en wat is vroeg?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:49 schreef RudyCarell het volgende:
Even nog over de tijden, of komt dat later? We moeten denk echt Fokking vroeg uit leiden komen!
Begint om 10 uur geloof ik ? Dan wil je er om 9 uur wel zijn denk ik. Dan wil je toch al snel rond een uurtje of 7 op de verzamelplaats afspreken om rond 7:15 weg te rijden (want het is nog 155km)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:49 schreef RudyCarell het volgende:
Even nog over de tijden, of komt dat later? We moeten denk echt Fokking vroeg uit leiden komen!
zal vanmiddag wel vragen en als het dan mag dan maak ik vanavond het geld van mij en men broer nog overquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vervoer komt wel goed. Je zal misschien een stukje met bus moeten afleggen naar een plek waar je met 1 van de auto's opgepikt kan worden maar dat komt wel goed neem ik aan.
Hoe snel kan je het qua ouders weten? We hebben niet heel erg veel tijd om te wachten op dat soort dingen namelijk, helaas ...
mwoah dat is best vroeg ja, maar je moet er wat voor overhebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Begint om 10 uur geloof ik ? Dan wil je er om 9 uur wel zijn denk ik. Dan wil je toch al snel rond een uurtje of 7 op de verzamelplaats afspreken om rond 7:15 weg te rijden (want het is nog 155km)Maar goed dat is mijn gok
Rotterdam vandaar kun je wel opgepikt worden denk ik zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
zal vanmiddag wel vragen en als het dan mag dan maak ik vanavond het geld van mij en men broer nog over
edit: En tot hoe ver ongeveer moet ik dan met de bus want dat is nog al een rotzooi bij ons in zeeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |