Bedoelde eigenlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 15:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat is er?Bedoel het niet rot hoor
Hier nog een filmpjequote:Electronic Arts finally published some infos about the onlinemode of Need for Speed Carbon over the onlinemagazine IGN:
Can you give us a quick synopsis of what direction you are taking online features this year? What is the biggest difference between this year and last year?
Carbon's online feature set is much broader and deeper than anything we've done before on a Need for Speed game. For Most Wanted last year we had 3 online multiplayer modes. This year we've added to that and included a great deal more .
In or out of the main career all of our race modes can be played online. There are 4 game modes that you can compete in online multiplayer racing: Circuit, Sprint, Speedtrap and Canyon Duel. Those races that aren't multiplayer will track your best times and scores on the Online Leaderboards.
We are tracking and displaying your statistics for every race, track, game mode and free roam event you participate in during the game. We've added Online Co-operative Challenge Series events where you can race with up to 3 friends in any of 4 challenges and complete the Challenge together.
What can you tell us about the new race modes?
We also have two, very cool, online exclusive multiplayer modes that I can't wait to talk about. But, we'll have to save those for next time.
How are you taking advantage of leader boards this year?
Every track and race mode has its own leaderboard that reflects both multiplayer and single player results. If you are connected to online while playing, your best results are being recorded to the boards. Better yet, we filter the results to show you how you rank against all of your friends on each board.
What is Shadow Mode?
We've built Need for Speed's first Shadow mode. You can record your own shadow on any ranked track and if you play online, you can download the current leader's Shadow for a specific track and race mode. If you can do better, your Shadow takes over the top spot for others to try to beat.
We heard there was a photo mode? What is that?
We have developed a Photo Mode this year. You can take a photo of your car in either the pause menu of a solo race, or the front end and upload it to NeedforSpeed.com for you and your friends to share. Each photo includes detailed data on your car including your modifications, visual upgrades and car statistics
What are virus achievements?
There are four special unlocks you can earn this year by playing others online. Three of the unlocks are earned by playing an "infected" player in specific multiplayer modes. Once you've played together, you are now infected, gain the unlock, and can infect others by playing with them in that mode. If you can contract all three viruses you'll earn an additional piece of content for the achievement.
Hij komt toch nog wel? Die demoquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik had er ook wel zin in...... Maar helaas
eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:12 schreef X-fi het volgende:
Het spel komt 3 november uit
ja tis ea games he die brengen het gewoon uit op 3 november met 32489 duizend bugs maar boeie patches komen laterquote:
Verder nog iets nuttigs te melden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef TYNOz het volgende:
[..]
ja tis ea games he die brengen het gewoon uit op 3 november met 32489 duizend bugs maar boeie patches komen later
quote:Electronic Arts heeft vandaag een demoversie beschikbaar gesteld van de racegame Need for Speed Carbon. De demo is vooralsnog alleen te downloaden via de Xbox 360 Marketplace en is ruim één gigabyte groot. Need for Speed Carbon draait om nachtelijke races langs diepe afgronden. Je staat er gelukkig niet alleen voor, want andere courreurs zullen in jouw dienst de tegenstanders in de proberen te weg zitten en voor slipstream zorgen. Of er ook nog een demo van de pc-versie zal verschijnen is nog niet bekend.
Ik zit er steeds meer aan te denken om een Xbox 360 te halenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef Badabingea het volgende:
jezus, maar wel leuk voor de mensen met een xbox360...
Nou geweldigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef Badabingea het volgende:
jezus, maar wel leuk voor de mensen met een xbox360...
inderdaad, het is nog steeds begin oktoberquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:29 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Verder nog iets nuttigs te melden?![]()
Hmm, EA lijkt een beetje laat te zijn.. maar die demo komt wel(positief blijven)
om eerlijk te zijn: jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:30 schreef EricG het volgende:
Hij is dus kut?
Nogal.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:30 schreef EricG het volgende:
Hij is dus kut?
Fifa is best vet man.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
EA dus weer lekker bezig laatste tijd, FIFA 07 is kut, Carbon is kut, alles is kut
Jaa tof man, geen NL elftal, lelijke graphics en mijn oma zapt nog sneller door dia's dan de herhalingen en cutscene's in dit spelquote:
Ja idd die dingen die je zegt zijn wel kut ja maar dan nog is het vet. Met die jeugdopleiding enzo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jaa tof man, geen NL elftal, lelijke graphics en mijn oma zapt nog sneller door dia's dan de herhalingen en cutscene's in dit spel
Maar goed, da's mijn mening, maar ik vind dat EA er de kantjes vanaf loopt de laatste tijd. Ben trouwens wel benieuwd of er nog een pc demo komt.
Dat was MW ook. Dus ik koop hem zekerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef poehej het volgende:
De demo zuigt eigenlijk best wel..ik ga het spel iig niet kopen
Nice shitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef MosPos het volgende:
Weer nieuwe filmpjes
http://www.nfsplanet.com/main.php?lang=eng
Het is en blijft een demoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:03 schreef Daniel-1992 het volgende:
ik heb inmiddels de demo van nfsc gespeelt op de xbox 360 en ik vind de gameplay niks![]()
optimistquote:
Veel. Zie de demo van NFSMWquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
optimisthoeveel denk je dat ze een game nog kunnen veranderen in de korte tijd voor de release
Misschien kun je wel kiezen voor analog of digitaal, kan bij meer spellenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef X-qlusive. het volgende:
t valt iedereen tegen omdat alles onderhand al verzonnen en toegepast is ? iedereen denkt dat het maar zo simpel is ff opnieuw een 'super' game uitbrengen.... das hetzelfde als HL2 en HL2 E1 die zijn 1 pot nat alleen het verhaal is verschillend.... zuigt die daarom meteen ? jah en nee....
ik zeg gewoon ff wachten en wees niet eens zo kritisch.... en ga anders lekker zelf een spel ontwikkelen![]()
ik moet anders zeggen dat ik al aardig wat nieuwe dingen zie die me bevallen.... de wegen hebben geen tot nauwelijks verlichting en dus is je auto het enigste wat je zicht geeft. je ken van de bergen af vallen, het tunen is leuker geworden.... een grotere soort auto-genre... en tuurlijk er zijn altijd dingen die beter kunnen...![]()
wat me tegenvalt is de kleine soort (egte) drift auto's, geen analoge toerteller, geen bredere tuning mogelijkheden onder de motorkap ?![]()
Eensch. Waar zijn de echte auto's?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:13 schreef LoggedIn het volgende:
t is ook geen boeiende titel meer.. Vroeger stond NFS ergens voor, maar tegenwoordig..gare nachtzooi, slecht uitgewerkte autos (ze zien er redelijk waarheidsgetrouw uit, maar daar houdt het op), alles vindt plaats op een planeet waar alleen gebouwen zijn en geen levende dingen, ...
En het blijft er ook allemaal zo knuddig uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |