Nee, ik zet de moskee wel een standje harderquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je er moeite mee dat ik naar Rammstein luister?
1000 euro, zoveel nogquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stel maar een huurcontractje op.. geen enkel probleem.![]()
He hebt dan trouwens een goed bewoonbaar huis, alleen kale huur. komt nog wat electra bij.
Ik zeg dat natuurlijk niet voor niets.quote:
ach, hier kun je dan een maand hurenquote:
kan ook voor 300, maar dan woon je op het laagste punt in de wijk in een klein hutje met 3 kamers, dat lijkt me niet bevorderlijk voor je gemoedstoestand.quote:
Kom, we gaan lekker allemaal naar Indahnesiaquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stel maar een huurcontractje op.. geen enkel probleem.![]()
He hebt dan trouwens een goed bewoonbaar huis, alleen kale huur. komt nog wat electra bij.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zeg dat natuurlijk niet voor niets.
Daar zou ik toch geen waardevolle posts aan gaan verspillen
Cool? Nee hoor, 33 graden is hetquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, we gaan lekker allemaal naar Indahnesia
schijnt enorm cool te zijn daar
nog wel, dat wordt volgend jaar vast 2000 als je een baan hebt, en de werklozen die ook wel kunnen werken eigenlijk die krijgen het gratis.quote:
Studentenflat afhuren daar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, we gaan lekker allemaal naar Indahnesia
schijnt enorm cool te zijn daar
klinkt goed: niet werkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog wel, dat wordt volgend jaar vast 2000 als je een baan hebt, en de werklozen die ook wel kunnen werken eigenlijk die krijgen het gratis.
Als er 30 man zijn die 1000 euro inleggen ga ik volgende week een flatje bouwenquote:
Kunnen we niet een of ander beachresort huren danquote:
Heerlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, morgen om deze tijd ga ik dat ook doen, en ik ga niet eens janken om een uitkering
Waarom ga je nou wegquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:20 schreef Stuart het volgende:
Met dit soort snelheden heb ik er geen zin in. Ik kom strax wel terug![]()
Oooh, het is alweer iets snellerquote:
kan ook, maar da's wat duurderquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we niet een of ander beachresort huren dan
Hirsi WIE?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Kabinet-Balkenende II gevallen
Dat vraagt om BIER!
Dat waardeer ik enormquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, ik heb 't even aangezet voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |