en dan gewoon onder een stuk koraal duwenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
of juist niet
"Je dook niet lang genoeg, vuile kuttoerist!"
Ze krijgen wel dat lood om hun middel natuurlijk. En soms wat betonnen schoenenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
of juist niet
"Je dook niet lang genoeg, vuile kuttoerist!"
nee, daar hebben we nu natuurlijk helemaal niets aanquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 uur? Dan draai ik me nog een keer om.. over 1 week sta ik op rond 2 uur Nederlandse tijd trouwens.. telt dat ook?
misschien ik na morgen ook welquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
nu heb ik ook zo'n ellendig POL-topic in m'n AT hangen![]()
"Da's wel zwaar!", "Ja, da's nodig omdat het water zwaarder is hier"quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze krijgen wel dat lood om hun middel natuurlijk. En soms wat betonnen schoenen
nu niet nee, maar binnenkort misschien welquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, daar hebben we nu natuurlijk helemaal niets aan
[..]
na morgen? Zaterdag dusquote:misschien ik na morgen ook wel
De handen eraf danquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. zwemmen kunnen de meesten daar niet idd.. watertrappelen lijkt het nog het meest op als ze hun best doen boven te blijven.
die is zo weer weg, het links/rechts geneuzel begint nuquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Das nog te overzien,quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
2 maandenquote:
het is fantastisch Mikequote:
Werken op je werk is ook een optiequote:
Ja, dat zei ik daar al ja, dus wegwezenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
die is zo weer weg, het links/rechts geneuzel begint nu
ook geen fraai gezicht idd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog te overzien,
gisteren had ik een onz topic erin staan
Vooral dat nogquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De Shariah is nog niet ingevoerd
Je bent blij?quote:
nou, als ik het morgen heb, heb ik het na morgen natuurlijk ook nog hequote:
pretbederverquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werken op je werk is ook een optie
whaha.. dat zou een stunt zijn.. "nou, dan dat gekke partijtje maar"quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat nog
Ach, hier ook nog niet, komt vanzelf, als mensen uit gekkigheid niet meer weten wat te stemmen
kan, maar hoeft nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, als ik het morgen heb, heb ik het na morgen natuurlijk ook nog he
Why notquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha.. dat zou een stunt zijn.. "nou, dan dat gekke partijtje maar"
zie lpfquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha.. dat zou een stunt zijn.. "nou, dan dat gekke partijtje maar"
offline zequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even offline, even opladen voor "morgen"
quote:
Mijn vriendin komt morgenquote:
Super blijquote:
topics verdwijnen ineens na een dag uit je AT?quote:
succesquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even offline, even opladen voor "morgen"
Dat was zijn vraag nietquote:
Eventueel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werken op je werk is ook een optie
Hoi
Twee uurtjes inwerken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aparte werktijden trouwens, voor mijn gevoel dan.
Zeker.quote:
sporadisch gebeuren er wel eens gekke dingen hier jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
topics verdwijnen ineens na een dag uit je AT?
[..]
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dus je bent aan het opsparen nu?
Nog een kwartier, dan weer naar huis.quote:
Je hoort het welquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat wordt een knalfeest dan morgen![]()
Da's wel lekker, zo rustig danquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nog een kwartier, dan weer naar huis.
En er zijn niet eens telefoontjes nu.*afklopt
Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |