Dan is het goedquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk altijd wel heel toffe topics opende
Hoiquote:
johquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Wespen zijn eng trouwens,
en ze steken als je in hun nest gaat staan uit ervaring
halloquote:
ik ga ook niet in nesten staan, al was het van een merelquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ook daar heb ik nog een toppertje van staan: Wespen, Hommels en Bijen arghhhhhhhhhhhh !quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het goed
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook daar heb ik nog een toppertje van staan: Wespen, Hommels en Bijen arghhhhhhhhhhhh !![]()
nog 1x taxfree winkelenquote:
Ah coolquote:
klopt, maar over 2 maanden zit ik in Kuala Lumpur hoor, dan mag ik ook weer, en in Januari weer in Europa.. ect ect..quote:
Nog niet gesignaleerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah cool
Is die bruine doos er dan al denk je?
War doel je nou op?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
verbazingwekkend
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
Ohokeequote:
en daar gaan onze belastingcenten naar toe : dagen debateren over wat iedereen al wistquote:
d66 is echt zoooooooow zieligquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Het moet eens afgelopen zijn met dat gekleuter van D66. Laat maar vallen dat hele kabinet, dan gaan we lekker weer voor iets normaals stemmen
Dat is niet meer aan D66.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Het moet eens afgelopen zijn met dat gekleuter van D66. Laat maar vallen dat hele kabinet, dan gaan we lekker weer voor iets normaals stemmen
er is ook een medium genaamd tvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |