Gewoon doen!quote:
whehehe, ja dat is voor jullie het voordeligste, maar het is wel mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Probeer het uit, het schijnt wel kwaliteitsspul te zijn!![]()
En spui je bevindingen hier!
Volgens mij raak je dat ding echt wel kwijt, mocht het niet bevallen. Het is, zoals je hebt gezien, een van de weinige opties om een tremelo op je LP/SG/ES te krijgen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:51 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
whehehe, ja dat is voor jullie het voordeligste, maar het is wel mijn portemonnee.
Kan de verkoper em niet even monteren, zodat je em kunt horen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:55 schreef Doodmetaal het volgende:
Hm daar heb je wel een heel goed punt moet ik zeggen, maar jamer dat ik niet kan horen hoe het ding klinkt.
Er staat werkelijk niets op het Internet.
Utrecht, Apeldoorn en Eindhoven, meen ik mij te herinneren!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft de Feedback ook nog andere filialen dan in Rotterdam? in of in de buurt van overijssel ofzo?
quote:
Schaam je!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:05 schreef Doodmetaal het volgende:
Weer 10 euro dichter bij de holy grail is dat(of een krat bier)
Ik wacht nu geduldig op de reply van Norbert.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Schaam je!
Mag je em nu hebben voor 40?![]()
Amsterdam als het goed is, maar niet mijn deal verpesten nou he.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ken ook een Norbert, waar woont ie?
Schiet ook niet echt op...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:16 schreef Doodmetaal het volgende:
45,-!
Ik ben al afgestudeerd enzo, en al een jaar of drie aan het werk, en heb nog nooit zoveel zooi gekocht als in de afgelopen drie jaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
(werken rules, ik heb een nieuwe amp, nieuwe monitorspeakers en m'n motorrijbewijs+motor gekocht! best een aanrader, voor een jaar of 2)
Ik ben reuze benieuwd...!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:42 schreef Doodmetaal het volgende:
Yes, ik ga hem donderdag afhalen! Hij woont verdomme wel in Amsterdam Noord, maarja ga ik ook eens een keer met de veerpont. Ik laat wel weten hoe hij klinkt.
Even ter informatie:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:16 schreef Hammet het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd! Ben ook benieuwd naar de stabiliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |