Geld verdienen. Fontein heeft niet voor niets recent al aangegeven dat ie de aziatische markt met Ajax op wil!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:45 schreef -Wolf- het volgende:
anyway, hij spreekt misschien niet eens Engels, wat moeten we nu met een Koreaan?
quote:Het WK is nog in volle gang maar maandag 3 juli om 14.30 uur is de eerste training van dit seizoen. De internationals genieten nog even van een welverdiende vakantie maar de nieuwe namen zoals Perez, Garcia, Gabri en Stam zullen voor het eerst in het nieuwe Ajax shirt trainen op de velden naast het Rinus Michels Stadion.
Dit jaar zal er op het kunstgrasveld een tribune gebouwd worden die plaats biedt aan 1000 personen. Verder is het museum de gehele dag gratis te bezoeken en kan je voor 4 euro een rondleiding door het Rinus Michels Stadion krijgen. Bovendien is dit een goede gelegenheid om op de foto te gaan met de spelers om of die altijd felbegeerde handtekening te vragen. Kom dus allen naar de eerste training toe om de selectie succes te wensen voor het komende seizoen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ga alleen al om Stam in Ajax tenue te zien
Waar komt dit nou weer vandaan? Rinus Michels Stationquote:
Kom je nooit op Ajax sites ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer vandaan? Rinus Michels Station
Hoewel ik vóór een naamsverandering naar bovenstaande ben, moet je het beestje wel gewoon naar de naam ArenA noemen
Station hoeft voor mij sowieso nietquote:
Ik gok gewoon Jaap.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
Wie zal trouwens de nieuwe aanvoerder zijn van Ajax?
Stam natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
Het Ajax Stadion. Klaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef Houniet het volgende:
nou, kom dan eens met een leuke naam voor het stadion
Waarom natuurlijk? Ik zie hem niet zo gauw de aanvoerdersband dragen. Volgens mij is hij ook alleen bij Man United toen vice aanvoerder geweest en voor de rest nooitquote:
Liever Japie dan een knapiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom natuurlijk? Ik zie hem niet zo gauw de aanvoerdersband dragen. Volgens mij is hij ook alleen bij Man United toen vice aanvoerder geweest en voor de rest nooit
Wesley Sneijder.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
Heitingaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |