Het stadion is niet van Ajax, maar Ajax wil het wel. Dus misschien later nog een Rinus Michels Stadion?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef Houniet het volgende:
nou, kom dan eens met een leuke naam voor het stadion
Ja, dat zegt me dan weer niks in dit geval.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik ben ook erg benieuwd naar Mancharyan, hij heeft te weinig laten zien, maar is toch een van de grote spitsen van zijn land...
Ik denk dat we het er maar niet meer over moeten hebben, de kans is zeer, zeer, klein.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef BobbyHill het volgende:
Als Vieira wil komen moet hij zelf even contact opnemen? Dat zou andersom moeten zijn. Als Ajax enige kans wil maken dat hij komt moeten ze hem nu bellen en inpalmen. Of zou Van Geel zeker weten dat het een onzinverhaal is?
na het WK pas...quote:Op zondag 2 juli 2006 12:18 schreef jna het volgende:
Is Juventus al gedegradeerd dan?
Hugo Borst zegt dat 'ie zou willen komen. Nu is dat al niet de meest jofele bron. Dan moet Ajax Vieira bellen om te vragen wat daar waar van is?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef BobbyHill het volgende:
Als Vieira wil komen moet hij zelf even contact opnemen? Dat zou andersom moeten zijn. Als Ajax enige kans wil maken dat hij komt moeten ze hem nu bellen en inpalmen. Of zou Van Geel zeker weten dat het een onzinverhaal is?
"DE VOORBEREIDING 2006 - 2007"quote:Op zondag 2 juli 2006 14:51 schreef Ordinair het volgende:
Weet iemand een overzicht van de oefenwedstrijden van Ajax? Kijken of er één in de buurt is.
Spakenburg, jammer dat ik niet bij de 'blauwen' komquote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
"DE VOORBEREIDING 2006 - 2007"
8/7 (15:00u) JOS Watergraafsmeer - AJAX
11/7 (19:30u) ABS - AJAX
13/7 (n.n.b.) HHC Hardenberg - AJAX
15/7 (15:00u) Bennekom - AJAX
18/7 (19:30u) SV Spakenburg - AJAX
22/7 (n.n.b.) Arsenal - AJAX *
(*afscheid Dennis Bergkamp)
25/7 (n.n.b.) FC Emmen (BVO) - AJAX
28/7Loting CL voorronde
29/7 BVB - Ajax Amsterdam (Lüdenscheid, Nattenbergstadion, 15.30 Uhr),
LG AMSTERDAM TOERNOOI
4/8 (21:15u) AJAX - FC Porto
5/8 (21:15u) AJAX - Manchester United
JOHAN CRUIJFF SCHAAL
13/8 (18:00u) PSV - AJAX
BIJZONDERHEDEN:
Vrijdag 11 Augustus 2006 a.s. is het de Opendag van AFC Ajax
Ook een gerucht.quote:'Van der Sar over één jaar naar Ajax'
Gepubliceerd op 02-07-06 om 11:10 door Jurjen van Geel
Edwin van der Sar heeft aangegeven na het komende seizoen terug te willen keren naar de Nederlandse velden. De doelman van Manchester United zou zijn loopbaan graag bij Ajax afsluiten. Zijn contract bij Manchester United loopt nog een jaar en zal niet verlengd worden.
Van der Sar stond al sinds het seizoen 1989/1990 onder contract bij Ajax en verliet de club in 1999 voor een avontuur in Italië. Het is niet bekend voor hoe lang Van der Sar terug zal keren naar de ArenA.
Als Steek heeft geschitterd tijdens het EK in Oostenrijkquote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Ook als dat dus een exit van Steek betekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |