een hele mooie, die hoort eigenlijk op een tegeltje in delfts blauwquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Marijnissen: ''Recht door zee is alleen en enkel goed voor mensen met oogkleppen''
ik ben het zelden inhoudelijk met hem in, maar de manier waarop hij het brengt mag ik wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niks. Marijnissen heeft een punt.
we hebben 2 d66-en, dat is erg veel als je op 2 zetels staat in de peilingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
dat er nu 2 d66'en lijken te zijn....wat vrij veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staatquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
We hebben te maken met 2 D66-en (een in de kamer, en een in het kabinet), en dat is erg veel als je in de peilingen op 2 zetels staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
Ja en hoe wil je dan besluiten nemen? Een zomerakkoord ofzo? LPF en SGP gaan natuurlijk invloed eisen. Theoretisch kan het misschien, maar praktisch onuitvoerbaar en ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, er is een meerderheid in het parlement, en beide ministers hebben geruime bestuurlijke ervaring.
Ik ook, maar vadaag nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
ik vind die vdLaan zo'n ongelooflijk domme snol
Neenee, je zit er helemaal naast! D'66 is een ongelofelijk domme kutpartij, en loezie is de stem van die partij in dit debatquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
Toch heeft ze gewoon haar WO-diploma gehaald en heel wat bereikt met haar domheid. Dat moet je ook maar kunnen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
we hebben 2 d66-en, dat is erg veel als je op 2 zetels staat in de peilingen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Richardfun het volgende:
[..]
dat er nu 2 d66'en lijken te zijn....wat vrij veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staat
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hebben te maken met 2 D66-en (een in de kamer, en een in het kabinet), en dat is erg veel als je in de peilingen op 2 zetels staat.
Marijnissen heeft helemaal geen diploma's.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toch heeft ze gewoon haar WO-diploma gehaald en heel wat bereikt met haar domheid. Dat moet je ook maar kunnen.![]()
je wilt niet weten wat voor incapabele lui hier op de uni rondlopen....quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toch heeft ze gewoon haar WO-diploma gehaald en heel wat bereikt met haar domheid. Dat moet je ook maar kunnen.![]()
jawel, alle las diploma'squote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Marijnissen heeft helemaal geen diploma's.
en een zwemdiplomaquote:
Ik opper het als mogelijkheid. Een mooie oplossing is het natuurlijk niet, maar ik acht hem niet uitgesloten na de uitspraken van Van As.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef Toad het volgende:
Ja en hoe wil je dan besluiten nemen? Een zomerakkoord ofzo? LPF en SGP gaan natuurlijk invloed eisen. Theoretisch kan het misschien, maar praktisch onuitvoerbaar en ongeloofwaardig.
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Woutervn het volgende:
hij is irritant
volgens mij HBS?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
type of school en plaats middelbaar onderwijsquote:
het moet ook allemaal zo lang druenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef turkish_n3z het volgende:
Jezus, die Verhagen is zoooooo saaaaaaaaaaaaai.
Niemand in de kamer is fatsoenlijk opgeleid, maar marijnissen is wel bijna de enige die nog ooit echt gewerkt heeft in zn levenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vooral dat stuk doet het hem, alles wat daarboven staat is best goed hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
type of school en plaats middelbaar onderwijs
- gymnasium en h.b.s. kostschool van de Paters Carmelieten te Oldenzaal, van 1963 tot 1964
- middelbaar onderwijs te Heeswijk, van 1964 tot 1966
- h.b.s.-a Titus Brandsma lyceum te Oss
- middelbaar onderwijs te Nijmegen
overige opleidingen
- cursus Bemetel
- cursus lassen
![]()
Ik las ipv 'slaap' 'een slappe' in eerste instantie. Klopt nl. ook welquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik krijg spontaan slaap bij het luisteren naar Verhagen
Ja, 480.000 uitzendbaantjes en in de worstfabriek pruimden ze hem het langst. 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:36 schreef Mtijn het volgende:
maar marijnissen is wel bijna de enige die nog ooit echt gewerkt heeft in zn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |