je wilt niet weten wat voor incapabele lui hier op de uni rondlopen....quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toch heeft ze gewoon haar WO-diploma gehaald en heel wat bereikt met haar domheid. Dat moet je ook maar kunnen.![]()
jawel, alle las diploma'squote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Marijnissen heeft helemaal geen diploma's.
en een zwemdiplomaquote:
Ik opper het als mogelijkheid. Een mooie oplossing is het natuurlijk niet, maar ik acht hem niet uitgesloten na de uitspraken van Van As.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef Toad het volgende:
Ja en hoe wil je dan besluiten nemen? Een zomerakkoord ofzo? LPF en SGP gaan natuurlijk invloed eisen. Theoretisch kan het misschien, maar praktisch onuitvoerbaar en ongeloofwaardig.
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Woutervn het volgende:
hij is irritant
volgens mij HBS?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
type of school en plaats middelbaar onderwijsquote:
het moet ook allemaal zo lang druenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef turkish_n3z het volgende:
Jezus, die Verhagen is zoooooo saaaaaaaaaaaaai.
Niemand in de kamer is fatsoenlijk opgeleid, maar marijnissen is wel bijna de enige die nog ooit echt gewerkt heeft in zn levenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vooral dat stuk doet het hem, alles wat daarboven staat is best goed hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
type of school en plaats middelbaar onderwijs
- gymnasium en h.b.s. kostschool van de Paters Carmelieten te Oldenzaal, van 1963 tot 1964
- middelbaar onderwijs te Heeswijk, van 1964 tot 1966
- h.b.s.-a Titus Brandsma lyceum te Oss
- middelbaar onderwijs te Nijmegen
overige opleidingen
- cursus Bemetel
- cursus lassen
![]()
Ik las ipv 'slaap' 'een slappe' in eerste instantie. Klopt nl. ook welquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik krijg spontaan slaap bij het luisteren naar Verhagen
Ja, 480.000 uitzendbaantjes en in de worstfabriek pruimden ze hem het langst. 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:36 schreef Mtijn het volgende:
maar marijnissen is wel bijna de enige die nog ooit echt gewerkt heeft in zn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |