quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef Echo99 het volgende:
Je hebt toch ook geld in je portemonnee?
Nee, daar heb ik een pinpas voor in de plaats.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef Echo99 het volgende:
Dat is heel wat andersquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef Echo99 het volgende:
En toen heb je je af zitten rukken op het toilet terwijl je aan je hand rook ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef tonks het volgende:
In de trein leg ik mijn iPod altijd op mijn schoot. Want een keer toen zat ik in de trein en toen zat er opeens een meisje naast mij en toen wilde ik mijn iPod pakken en toen raakte ik haar bips aan! (niet met opzet)
Ik heb helemaal geen ketting!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef rival het volgende:
sommige mensen zijn geboren in de grote stad en die zijn niet zo bang om berooft te worden!
jij stopt zeker ook je ketting in je shirt als je in amsterdam gaat winkelen!![]()
In amsterdam wel ja !quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef rival het volgende:
jij stopt zeker ook je ketting in je shirt als je in amsterdam gaat winkelen!![]()
Correctquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
En toen heb je je af zitten rukken op het toilet terwijl je aan je hand rook ?
Foto??quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:49 schreef rival het volgende:
ik heb sinds kort me xbox360 om me nek hangen!
Ja, maar wel KK stoer! jeweettog!!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:26 schreef tonks het volgende:
Een PSP?. dat heb ik nog nooit gezien. Die is toch best zwaar??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |