quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef Echo99 het volgende:
Je hebt toch ook geld in je portemonnee?
Nee, daar heb ik een pinpas voor in de plaats.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef Echo99 het volgende:
Dat is heel wat andersquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef Echo99 het volgende:
En toen heb je je af zitten rukken op het toilet terwijl je aan je hand rook ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef tonks het volgende:
In de trein leg ik mijn iPod altijd op mijn schoot. Want een keer toen zat ik in de trein en toen zat er opeens een meisje naast mij en toen wilde ik mijn iPod pakken en toen raakte ik haar bips aan! (niet met opzet)
Ik heb helemaal geen ketting!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef rival het volgende:
sommige mensen zijn geboren in de grote stad en die zijn niet zo bang om berooft te worden!
jij stopt zeker ook je ketting in je shirt als je in amsterdam gaat winkelen!![]()
In amsterdam wel ja !quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef rival het volgende:
jij stopt zeker ook je ketting in je shirt als je in amsterdam gaat winkelen!![]()
Correctquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
En toen heb je je af zitten rukken op het toilet terwijl je aan je hand rook ?
Foto??quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:49 schreef rival het volgende:
ik heb sinds kort me xbox360 om me nek hangen!
Ja, maar wel KK stoer! jeweettog!!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:26 schreef tonks het volgende:
Een PSP?. dat heb ik nog nooit gezien. Die is toch best zwaar??
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
Ik hang mijn Mac om mijn nek de volgende keer als ik naar de stad ga!
wees blij dat je geen 20 inch hebt weetjequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
Ik hang mijn Mac om mijn nek de volgende keer als ik naar de stad ga!
aan zoeen 24karaats gouden ketting?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:13 schreef El_Bartos het volgende:
Ik draag al maanden mijn Plasmascherm incl. Home cinemasysteem rond mijn nek. Big PimPin' enzo... [afbeelding]
3 uiteraard.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
aan zoeen 24karaats gouden ketting?
je zei 'een' ! niet eens 'zoeen'quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef Maikuuul het volgende:
Idd belachelijk, een koningsketting das pas een echte ketting niet een gare mp3 speler van 25 euro
Denk daar maar neit te hard over.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je zei 'een' ! niet eens 'zoeen'wohoo better days are coming !
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Denk daar maar neit te hard over.
Nerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Zuen het volgende:
IK HANG ALTIJD MIJN COMPUTER AAN MIJN KETTING EN DAN LAAT IK AAN IEDEREEN ZIEN HOE GOED MIJN FRAMERATE PER SECONDE IS MET COUNTERSTRIKE
Je wordt niet dagelijks in de stad neergestoken hoor, ook al krijg je misschien die indruk via het nieuws.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Ik was laatst dus in de stad, en toen zag ik allemaal mensen met een iPod of een Gsm (meestal een kleintje) om de nek hangen. Waarom doen mensen dit? je hoort zovaak op het nieuws dat het niet eens veilig is je iPod oordopjes in te hebben (al is dit misschien wat overdreven) en je hoort dat er laatst een jongen is doodgestoken omdat hij zijn mp3 speler niet wilde afgeven.
Dan ga je er toch niet mee om je nek lopen. draag dan meteen een shirt waar "Steek mij" opstaat
.
jawel. als je door amsterdam loopt wordt je dagelijks neergestoken hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je wordt niet dagelijks in de stad neergestoken hoor, ook al krijg je misschien die indruk via het nieuws.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:18 schreef rival het volgende:
[..]
jawel. als je door amsterdam loopt wordt je dagelijks neergestoken hoor![]()
in de trein leg ik mn Zen altijd in mn zak. Zo heb ik al die problemen nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef tonks het volgende:
In de trein leg ik mijn iPod altijd op mijn schoot. Want een keer toen zat ik in de trein en toen zat er opeens een meisje naast mij en toen wilde ik mijn iPod pakken en toen raakte ik haar bips aan! (niet met opzet)
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Zuen het volgende:
IK HANG ALTIJD MIJN COMPUTER AAN MIJN KETTING EN DAN LAAT IK AAN IEDEREEN ZIEN HOE GOED MIJN FRAMERATE PER SECONDE IS MET COUNTERSTRIKE
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef Maikuuul het volgende:
Idd belachelijk, een koningsketting das pas een echte ketting niet een gare mp3 speler van 25 euro
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Zuen het volgende:
Je hebt van die mensen die met honderden euro's rondlopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef Echo99 het volgende:
Toffe spellen zijn er toch niet voor, dus dan maar als bling bling ketting gebruiken, heb je toch nog iets aan zo'n miskoop.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:26 schreef tonks het volgende:
Een PSP?. dat heb ik nog nooit gezien. Die is toch best zwaar??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |