quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef Ixnay het volgende:
Er bestaan ergens op deze wereld mensen (echt waar) die niet kijken naar wat "passé" is en gewoon naar de muziek luisteren die ze goed vinden.
Dat dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef Ixnay het volgende:
Er bestaan ergens op deze wereld mensen (echt waar) die niet kijken naar wat "passé" is en gewoon naar de muziek luisteren die ze goed vinden.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef LENUS het volgende:
Die gozer is allang dood en grunge is passé. Waarom nog in die shirtjes lopen? Vaak zijn het ook figuren van een jaar of 16/17 die denken dat het hip is om dergelijke shirts te dragen![]()
Ik heb jou pas geleden zien lopen met zo'n zwart dof t-shirt met een wolf en een indiaan op!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef LENUS het volgende:
Die gozer is allang dood en grunge is passé. Waarom nog in die shirtjes lopen? Vaak zijn het ook figuren van een jaar of 16/17 die denken dat het hip is om dergelijke shirts te dragen![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb jou pas geleden zien lopen met zo'n zwart dof t-shirt met een wolf en een indiaan op!![]()
vast nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef lexjuuh het volgende:
als ze daar zin in hebben moeten ze dat lekker doen.. jij hebt er tog geen last van... er zullen ook zat mensen zijn die zich aan jou bek ergere...!
dat is pas ergquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:12 schreef Pietklaaso het volgende:
en zo'n kamper blouse met draken erop
topique waardigquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als je mensen in dat soort tshirts zie lopen dan trek ik al de conclusie:
Hmz, maximaal 2 jaar te leven nog. Zelfsnijdert.
Andre Hazes of Henk WIjngaard zou ik ook niet graag op me borst mee willen lopen; die leiden alleen maar af van de prachtige gouden kettingen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
Shirts van bands dragenik zou het nooit doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |