nee, oranje is ook niet ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef NJ het volgende:
Orange is okay.
vroeger had ik O2 en dat werd telfort. dus ik ben nu dubbel genaaidquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:55 schreef MissHobje het volgende:
Whehehhe en ik als Orange gebruiker heb zoiets van.. wanadookomt dat erbij .
Ik wil helemaal geen aanbieding adsl+ telefonie.. alleen mobiel
leuk voor jou, niet iedereen zit 24-7 achter zijn beeldscherm.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
jezus, dat weet ik al maanden :ho
ja maar voor hoelang? die gaan ze echt wel omzetten. wat een leijers zegquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:57 schreef RacerDKB het volgende:
je houd je wanadoo email adres gewoon
ik werk nu aan een banner met dat dingquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:58 schreef Khadgar het volgende:
Sterker nog, je livebox is al helemaal Orange! Mooi he? Ga maar es naar 192.168.1.1 en dan zie je het vanzelf!
ik heb geen liveboxquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:58 schreef Khadgar het volgende:
Sterker nog, je livebox is al helemaal Orange! Mooi he? Ga maar es naar 192.168.1.1 en dan zie je het vanzelf!
Dat ding is eindelijk rete stabielquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb geen livebox
bewust niet genomen.![]()
Zelfs ik weet dat maanden. En neen,voor de verandering eens niet van jouquote:
Je weet niet wat je mist. Tis een wereldding. Echt waar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb geen livebox
bewust niet genomen.![]()
vroeger had ik Telfort en toen werd het O2 en toen werd het weer Telfort.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
vroeger had ik O2 en dat werd telfort. dus ik ben nu dubbel genaaid![]()
Sterker nog, Orange is über.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef NJ het volgende:
Orange is okay.
jammerquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Edit: Wat een bagger siteen als ik postcode check doe zeggen ze dat er nog geen ADSL beschikbaar is op mijn adres
terwijl ik dat dus al heb.
reken er maar wel op dat ik het opzeg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:11 schreef postmortum het volgende:
wel handig als je van je abo bijn wannadoo af wilt:P Bij een overname gaan andere algemene voorwaarden gelden en vervallen de oude![]()
Aleen de naam is nieuw, de voorwaarden blijven hetzelfde, je mag dus niet opzeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:11 schreef postmortum het volgende:
wel handig als je van je abo bijn wannadoo af wilt:P Bij een overname gaan andere algemene voorwaarden gelden en vervallen de oude![]()
als je gewoon ff op de site kijkt zie je dat je oude adres gewoon blijft bestaan, je krijgt er alleen een nieuwe naastquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
De site is er ook niet mooier op geworden.![]()
hmmm en straks iedereen mijn nieuwe emailadres doorgeven, want ze zullen het wel gaan veranderen...![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:00 schreef Canisfire het volgende:
Wanadoo ging toch al een tijdje niet meer met zijn tijd mee ik wist niet eens dat het nog bestond.
Haha serieus ik dacht dat het al lang opgeheven was ofzoquote:
Kan je vergeten, algemene voorwaarden worden niet gewijzigd alleen namen das alles dus nergens recht opquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:11 schreef postmortum het volgende:
Denk dat het hier om een internet verbinding gaatquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef Natalie het volgende:
Dan neem je toch gewoon Vodafone ofzo. Sjonge.
je hebt geen contract met orange getekent maar bij wanadoo, dus je mag opzeggenquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Aleen de naam is nieuw, de voorwaarden blijven hetzelfde, je mag dus niet opzeggen.
Dan lees je toch gewoon even het topic door. Sjongequote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef Natalie het volgende:
Dan neem je toch gewoon Vodafone ofzo. Sjonge.
Mwa denk niet dat dat zo simpel is, omdat het bedrijf niet is overgenomen ofzo. Het is nog steeds France Telecom, alleen heet het nu anders.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
je hebt geen contract met orange getekent maar bij wanadoo, dus je mag opzeggen![]()
Inschrtijving bij kvk en alles blijft gewoon wanadoo alleen naar de markt toe is het orange geworden dus helaas daar kom je niet verder meequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
je hebt geen contract met orange getekent maar bij wanadoo, dus je mag opzeggen![]()
wanadooquote:
dan is de family adsl dus niet beschikbaar, wel de gewone adsl abo'squote:Op donderdag 29 juni 2006 17:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jammer
Op jouw adres is Orange ADSL nog niet beschikbaar.![]()
![]()
HOE INTERNET IK NU DAN? HE? KUT ORANGE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |