Neej, die VR is voor als ik m'n statief niet mee sleep.. Zo'n Manfrotto 190CL geval is best een zwaar ding. En het ziet er niet uit als daar m'n huidige S50 op staat, maar het doet uitstekend dienst als soort van alternatieve tentstok, klamboe bevestigpunt of wasrekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Xilantof het volgende:
Je hebt weinig aan VR met een statief. de VR unit zal gewoon weinig te doen hebben omdat je al stabiel staat op een statief! (duh!)
De horizontale VR zal wel werke nals je bijv. gaat pannen vanaf je statief
Je kan het objectief iig gewoon gebruiken met een statiefquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:48 schreef Wozzy het volgende:
[..]
Neej, die VR is voor als ik m'n statief niet mee sleep.. Zo'n Manfrotto 190CL geval is best een zwaar ding. En het ziet er niet uit als daar m'n huidige S50 op staat, maar het doet uitstekend dienst als soort van alternatieve tentstok, klamboe bevestigpunt of wasrek
om wat voor een voorzetlensje gaat het?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
voorzetlens vraagje:
iemand had het hier laatst over een voorzetlensje van 36 euro voor op een sigam 70-300 apo. ben de naam alleen kwijt.. iets van danray ofzoiets..
kan iemand me helpen?
die jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:46 schreef chris89 het volgende:
Raynox DCR-250 or 150? 36 euro, is een macro voorzetlens
budget.... rond de 500 euroquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:35 schreef Robertje het volgende:
Wat is je budget?
Dat is een leuke lens om mee te spelen en leuke plaatjes te maken.quote:
Met een macrolens kan je ook leuke portretten maken. Misschien de Tamron SP 90mm f/2.8 Di 1:1 Macro (๘55mm) (385 Tweakers) of de Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro (๘58mm) (499 Tweakers). Mocht je voor de Tamron gaan kan je ook nog een Canon EF 50mm f/1.8 II kopen (85 euro Tweakers). Leuk lichtsterk. Of iets meer sparen en een flitser kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |