Zie MSN-chatquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:18 schreef Mikkie het volgende:
En nogmaals mijn vraag: voor die herinschrijving heb je toch iets van een code nodig die opgestuurd is?
Maar wel een beetje vreemd dat jij en die post niet gekregen hebt, en blijkbaar het mailtje ook nietquote:Je kunt inloggen met je studentnummer en het KISS-wachtwoord. Met deze applicatie is het mogelijk om je ongewijzigd her in te schrijven voor het studiejaar 2006/7.
Voor wanneer moet dat gebeurd zijn? Ik ga namelijk zaterdag op vakantie en heb weinig zin om er van tevoren nog naar te kijken, 8 juli kan ook nog?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:05 schreef Brammie1 het volgende:
vandaag hebben we een mailtje gehad met de link voor herinschrijvensupermakkelijk!
Uit de brief die daarover verstuurd is:quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Voor wanneer moet dat gebeurd zijn? Ik ga namelijk zaterdag op vakantie en heb weinig zin om er van tevoren nog naar te kijken, 8 juli kan ook nog?
Antwoord op jouw vraag lijkt mij dus 'ja' te zijnquote:Wil je gebruik maken van onderwijsvoorzieningen, dan dien je voor 1 september 2006 aan alle inschrijvingsplichten te hebben voldaan.
niet miepen over mijn wuppie ja?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Volgens het mailtje moet alles voor 31 augustus binnen zijn, maar normaal gesproken moet het gloof ik voor half juli, wil je alles op tijd krijgen (collegekaart enzo)
@Brammie: wordt het geen tijd die Oranje wuppie van je beeldscherm af te schoppen
Wij hadden laatst een vrij groot kampvuur gestookt in Lent langs de Waal (waar iedereen de rookpluimen dus kon zien) maar bij ons is de brandweer niet gekomenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 04:21 schreef Gutnre het volgende:
Ik heb nog een mededeling voor alle nijmeegse studenten, dus het is ontopic:
als je een vuurkorf gebruikt komt de brandweer niet. Vanavond niet tenminste.
Het was weer gezellig.
Trusten he
Zo'n soort enthousiast verhaal had ik de vorige keer ook maar de keer erop was het toch misquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een vrij groot kampvuur gestookt in Lent langs de Waal (waar iedereen de rookpluimen dus kon zien) maar bij ons is de brandweer niet gekomen![]()
Dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:00 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Zo'n soort enthousiast verhaal had ik de vorige keer ook maar de keer erop was het toch mis![]()
Laat maar zittenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef Gutnre het volgende:
Het kan ook persoonlijk, maar als je dat doet is het aan te raden om het samen met iemand anders te doen.
Weet niet waar jij over spreekt dus kan ook geen gedetailleerd advies geven.
Nee johquote:
Ik ben daar veel te oud veurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is ook niet om Nijmegen te leren kennen....maar om je medestudenten te leren kennen. De intro is echt wel gaaf...dat mag je niet missen!
Joh wij hebben al eens gefotoboektquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan?
Maar goed, ik organiseer de intro namens Postelein én ik ben mentorpappa, dus tsja... ik probeer zoveel mogelijk mensen te motiveren natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verrek ja, ik heb het maar eens ff nagekeken. Was ik helemaal vergeten joh!
Maar goed, dat zal best, dat ik te laat was. Ik ben echt een held in te laat komen bij tentamens. Afgelopen tentamenweek vier keer
Overigens is dat op een bepaalde manier best lekker ontspannen. Niet dat gezeik met in de rij staan wachten, niet met van die opgefokte grieten om je heen die lopen te stressen... en tijd genoeg gehad voor een bak koffie
Ik ken geen Lotte en ook geen Postelein-postquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha
Ik heb wel al eens verslapen voor een tentamen (gewoon een uur na de begintijd pas wakker worden), en was ook te laat voor m'n SE Frans jaren geleden. Je mocht een half uur te laat komen, ik was 28 minuten te laat
Maar goed, dat gekakel is inderdaad rete-irritant. Heb je die column van Lotte daarover gelezen... in de PosteleinPost een paar maanden terug? Die was echt geweldig
5% korting toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je kunt nog wel zo geweldig goedkoop boeken bestellen bij Postelein
Maar goed, dan laat maar. Die Lotte had een geinig stukkie geschreven over kletsen in de collegezaal enzo. Maar dat is dus aan je voorbij gegaan
Die Lotte tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Lotte had een geinig stukkie geschreven over kletsen in de collegezaal enzo.
Ff je fotoboek checken danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:20 schreef Kauki het volgende:
[..]
Die Lotte toch![]()
Maar SaS, als jij tweedejaars vakken gaat volgen, zit je bij mij in de collegezalen![]()
BTW: Valt dit gechat niet onder de afdeling slow-chat? Waarvan de modjes zo stellig zijn dat dit in dat andere, speciale topic moest?![]()
Hoe duur is 't? Of krijg ik nu korting?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
10%
Maar goed, da's een mooi voornemen voor aankomend jaar dan, toch? Lid worden van Postelein
Ik wilde haar er nog niet mee confronteren dat ze ook bij jou in de zaal zou zitten misschien/waarschijnlijk. Ik dacht dat ze het er al moeilijk genoeg mee zou hebben om bij mij en mijn kakelende studiegenotes te zitten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook bij mij hoorNaja, gedeeltelijk dan
En dat SC moet je het niet over hebben. Zeikbeleid
En dat zeg je tegen mij?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, elke man die er zit is er ééntje, dus die moet je aanprijzen..
Hahaha net als die pedo Norbert?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, elke man die er zit is er ééntje, dus die moet je aanprijzen..
Voor zover ik Mikkie ken, past die in geen enkel vakje hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:36 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Hahaha net als die pedo Norbert?
Neh.. wat dat betreft zijn die pedagogen mannen niet altijd wat
Mijn ervaring op het HBO met mannelijke studiegenoten zijn:
1. Homo (wel lieve jongens overigens)
2. Altijd blijvende vrijgezel die desperate op zoek is naar zijn droomvrouw op de droomopleiding, maar niet weet dat hij wss altijd wel alleen zal blijven
Of 3. Ziek in zijn hoofd en op stage aan de probleemjongeren vertellen hoe je een inbraak pleegt of een meisje verkracht![]()
Je zou toch denken dat mannelijke pedagogen in spé juist genoeg aandacht zouden krijgen van de meiden...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:39 schreef Kauki het volgende:
[..]
Voor zover ik Mikkie ken, past die in geen enkel vakje hoor![]()
Ik bedoelde het spreekwoordelijke hokje. Positief gezien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedoel je dat letterlijk, figuurlijk, of allebei?
Wat zijn mannen toch simpelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duh. Dat weet elke vrouw als ze zoiets zegt. Zoenende vrouwen zijn okay [afbeelding], en dat horen ze dan ook van elke man.
Daar zijn uitzonderingen van. Maar dat is meer een R&P onderwerp. En iets waar ik me nu verder absoluut niet mee bezig wens te houden. Ik heb vakantie, ik maak lol en denk verder niet na over jongens. Zo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duh. Vergeleken met een willekeurig vrouwmensch blinkt elke man uit in eenvoud.
Je bedoelt dat het voor mij makkelijker is om mij door te snappen dan dat ik jou snap?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij makkelijker is dan voor jou
Laat maar hangen dan...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:00 schreef Mikkie het volgende:
Okay, van wat je nu zegt kan ik echt geen chocola meer maken
Jouw niveau van diepgaandheid gaat me een stap of 15 te ver
Nee hoor, ik vind het ook niet zo erg eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:01 schreef spinor het volgende:
Ben ik een slecht persoon als ik zeg dat ik dat goed nieuws vind?
Ligt eraan. Op het VWO heb ik geen vakanties gehad behalve 2 weken kerstvakantiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef Nuna het volgende:
Oe. Dan wordt de overgang VWO - uni wel een stuk groter qua vakantie dan
Dat was bij mij inderdaad heel erg vorig jaar. Ik heb mn VWO-diploma gehaald op een VAVO-school waar aanwezigheid niet verplicht was...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef Nuna het volgende:
Oe. Dan wordt de overgang VWO - uni wel een stuk groter qua vakantie dan
Nou ja, ik had nogal veel lesuitval. Verder hadden leraren weer een studiedag of een lunch (quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Op het VWO heb ik geen vakanties gehad behalve 2 weken kerstvakantie
In de vakanties had ik gewoon les! Maar ja, school in Arnhem hè![]()
omg, waarom?!?!quote:De Radboud Universiteit heeft in het academisch jaar 2006-2007 geen herfstvakantie ingepland.
Koninginnedag valt toch (bijna?) altijd in de meivakantie?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:25 schreef Mikkie het volgende:
Hoe uitgekookt... Koninginnedag die precies in de meivakantie valt. Voor een uni maakt het niet zo heel veel uit, maar bij andere, betaalde instituten die met vakanties werken wel...
Laat ik het dan zo zeggen: ik heb wel altijd vakantie gehad met Koninginnedag...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb geen idee... het viel me nu gewoon opIk heb sowieso nooit vakantie dan, dus eigenlijk let ik er ook niet echt op.
Rechten is dan weer het anderste uiterstequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef DonStefano het volgende:
Overigens, bij Geneeskunde heb je geloof ik alleen maar kerstvakantie en paar dagen vrij rond Pasen, verder zijn er het hele jaar gewoon (verplichte) werkgroepen en colleges. En dan ook echt 40 uur per week. Ben achteraf dan ook best blij dat ik daarvoor 2x uitgeloot ben en nu Rechten doe
dikke tyfuszooiquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:12 schreef SaS21 het volgende:
http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run/xdl/page&SitIdt=3&VarIdt=1&ItmIdt=423251
Diesviering 2007quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:34 schreef Lisanne__tje het volgende:
wat is trouwens diesviering???
Officieel is er universiteitsbreed geen herfstvakantie dit jaar nee, maar de faculteiten kunnen zelf wel een herfstvakantie inplannenquote:
quote:
Ik heb dus helemaal geen vakantiequote:UMC St Radboud
Onderstaande vakantieperioden gelden niet voor studenten Geneeskunde en Biomedische Wetenschappen.
dat zei ik toch al, had je maar Rechten moeten kiezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus helemaal geen vakantie![]()
.
Dan heb je altijd vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef DonStefano het volgende:
[..]
dat zei ik toch al, had je maar Rechten moeten kiezenalhoewel Geneeskunde ook best wel leuk is, volgens mij
Je kunt kiezen met je mentorgroep uit een aantal verschillende 'weekenden'. Welke dat zijn, merk je vanzelf wel (ofwel: dat weet ik niet)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:37 schreef Lisanne__tje het volgende:
ja, je doet toch mee dan...
waar ga je trouwens in dat weekend overnachten??? Daar ben ik wel heel benieuwd naar... of heb je geheimhoudplicht???
Dat zal afhankelijk zijn van je studie. Wij hebben bij Pedagogiek onze boeken pas na de intro gekregen, toen de colleges al begonnen waren. Het lijkt mij toch vrij sterk dat je met een lading boeken tijdens de intro rond moet gaan lopen. Tenzij je maar 1 boek nodig hebt ofzo...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
oja... ik had nog een vraagje: er staat op die planning dat je op een dag je boeken moet kopen en ophalen ofzo... hoe gaat dat in zn werk??? moet je de hele dag met die boeken gaan rondzeulen ofzo???
ow... dus het kan zo maar zijn dat je in brabant terecht komt ofzo...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die weekenden worden georganiseerd door de SUB Commissie Weekenden. Dat is centraal vanuit de universiteit geregeld. De weekenden zijn namelijk overkoepelend voor alle eerstejaars. Je gaat op weekend met je mentorgroep, en op dat weekend kom je nog een aantal andere mentorgroepen (waarschijnlijk van andere studies) tegen. In totaal ben je met ongeveer 100 man op zo'n weekend.
De locaties zijn verschillend. Ze liggen allemaal tussen de 15 en 80 km van Nijmegen af (ongeveer). De mentorgroepen worden met bussen daar naartoe vervoerd. De locaties zijn uiteraard al bekend bij de weekendbegeleiders, maar niet bij het publiek. Dit in verband met kwaliteitsverschillen tussen de accomodaties (bedden aanwezig, grootte van slaapzalen, sanitaire voorzieningen etc.). Mentorgroepen worden geacht te kiezen op basis van het programma, niet op basis van accomodatie. Vandaar dat daar niks over bekend gemaakt wordt vóór de Openingsmarkt van maandagmiddag. Tenzij de SUB dit jaar anders beslist dan afgelopen jaren, natuurlijk..
ja, dat snap ik... nou, misschien zit ik dan nog wel op een locatie die dicht bij mijn huis zitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tegenvaller dan
De meeste locaties liggen in Gelderland, Brabant en Noord-Limburg. Bedenk je dat er ongeveer 20 weekendkampen zijn. Dat betekent 20 locaties die bereid zijn en de mogelijkheid hebben zo'n 100 - 120 studenten te huisvesten. Dat vind je allemaal niet zomaar in de buurt hier..
hoort paleis het loo ook bij de locatiesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie weet... je zou niet de eerste zijn die dat meemaakt
nee, in de apenheul woon ik al...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net als de Apenheul, het Beursplein en het Drielandenpunt.
Het Drielandenpunt is overigens echt wel gaaf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net als de Apenheul, het Beursplein en het Drielandenpunt.
Ofcoursequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:02 schreef Lisanne__tje het volgende:
zijn er hier ook nog mensen die meedoen aan de introductie???
Ik heb mijn boeken alquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
oja... ik had nog een vraagje: er staat op die planning dat je op een dag je boeken moet kopen en ophalen ofzo... hoe gaat dat in zn werk??? moet je de hele dag met die boeken gaan rondzeulen ofzo???
Lucky you. Ik heb nog helemaal niks gehoord over boeken bestellen eigenlijk. Maar misschien dat dat per post naar mn kamer is gestuurd en daar ben ik al een tijdje niet geweest...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:47 schreef Nuna het volgende:
Ik heb mijn boeken alVia internet kon ik ze bestellen en TPG heeft ze thuisgestuurd..
Oh, zo. Ik dacht dat het bij meerdere studies zo was. Blijkbaar dus niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In je profiel zag ik dat je Geneeskunde doet/gaat doen. MFVN heeft inderdaad de boekenverkoop via Internet geregeld, bij veel andere studies is dat niet zo.
is dat ook bij bedrijfswetenschappen??? Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sterker nog, heel weinig studies hebben het. MFVN heeft dat goed voor elkaar, moet ik zeggen. Maar de meeste studies hebben het veel kleiner geregeld. Daar moet je gewoon flink lang in de rij gaan staan voor je boeken.
Om nog maar te zwijgen over de rijen bij Pedagogiek he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dikke kans van wel. Misschien dat ze het in de afgelopen jaren beter geregeld hebben, maar wij stonden toen met gemak met 50 man in de rij.
Naja, laat ik het zo stellen: ik was er toch echt minder gelukkig mee dat ik de eerste week pas op donderdag mn boeken had. In mijn geval betekende dat gewoon al meteen een achterstand die ik 'ergens' moet zien in te halenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, geloof me, dat valt best mee, in vergelijking met het Boekanin bij de NSM. Daar was het soms echt om te huilen.
Maar goed, da's ook het gevolg van kuddegedrag en niet nadenken. Dan zijn er drie middagen met boekenverkoop ingelast, en komt iedereen de eerste dag om half één. Serieus, op de donderdag zijn er véél minder mensen, dan sta je misschien vijf à tien minuten te wachten ipv drie kwartier.
Maar goed, ik ga nog eens goed brainstormen over een (wellicht) beter systeem voor aankomend jaar. Mocht je daar behoefte aan hebben: suggesties geven mag altijd.
Idd... voor die paar euroquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Gutnre het volgende:
Je kunt ook gewoon je boeken bij dekker vd vegt halen, dan heb je dit gedoe allemaal niet.
En als je zo graag je 10 % korting wil dan wacht je maar even zonder koffie in de rij.
Het afgelopen jaar heb ik voor iets minder dan 500 Euro aan boeken bij Postelein besteld. Dat scheelt toch al zo'n 50 Euro in een jaarquote:
Bij Postelein gaat het eerste gedeelte ook zo, alleen kunnen wij 'alleen' in de middagpauzes op dinsdag, woensdag en donderdag van de eerste week van een periode onze boeken ophalen. Waar iedereen moet pinnen op 1 pinautomaatje, dus dat kost nou eenmaal veel tijd. Maar goed, dat weet je ook van te vorenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:15 schreef Brammie1 het volgende:
Bij mijn studievereniging (Beevee) moet je als je boeken wil bestellen van de site een bestel/machtigingsformulier downloaden, printen, invullen en inleveren bij de Beeveekamer. Je krijgt dan een ophaalbon mee waarmee je, na ongeveer een maand, je boeken een week lang kan ophalen. In die tussentijd wordt het geld gewoon van je rekening afgeschreven. Superhandig
Tja, dat is dan misschien wel de moeite.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:55 schreef Kauki het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik voor iets minder dan 500 Euro aan boeken bij Postelein besteld. Dat scheelt toch al zo'n 50 Euro in een jaarDat valt bij mij niet echt meer in de categorie 'een paar euro'...
Nou ja, in verband met mijn gehoorproblemen is het voor mij zo dat ik het eigenlijk niet kan hebben om meteen een halve week vrijwel niks uit te voeren. Maar ik vind 50 euro op een jaar toch best de moeite, dus ik kies ervoor het risico te nemen dat ik die boeken dan later heb. Dat risico loopt iedereen, en om dan alleen maar te gaan staan klagen een hele pauze lang als je in de rij staat, vind ik niet echt fair tegen die verkopers. Zij doen hun best en offeren hun tijd op om te helpen, ik geloof niet dat dat iets is om iedereen meteen over af te zeiken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Tja, dat is dan misschien wel de moeite.
Maar als voor mij de rijen te lang zijn én ik weet dat ik de boeken pas kan kopen als de college's al zijn begonnen schiet ik enorm in de stress
Als je daar niet gestresst van raakt dan is de 50 euro mooi meegenomen.
Ik betaal ze dan liever extra zodat ik weet dat ik alles op tijd en zonder gedoe binnen heb
De boeken voor aankomend schooljaar staan nu ook al op mijn boekenplank
(Ik weet het: ik ben niet helemaal normaal)
Tja, ik ga niet eens zeiken en neem meteen maatregelen en haal de boeken zelf in huisquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:08 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat risico loopt iedereen, en om dan alleen maar te gaan staan klagen een hele pauze lang als je in de rij staat, vind ik niet echt fair tegen die verkopers. Zij doen hun best en offeren hun tijd op om te helpen, ik geloof niet dat dat iets is om iedereen meteen over af te zeiken.
Thanx voor de tips. Het klinkt logisch, maar statisitiek is echt niet mijn dingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:57 schreef Gutnre het volgende:
Ik heb deze vakantie twee statistiek tentamens te leren.
Ik heb een hele goeie truc: Zorg dat je een statistiekvak hebt wat nog stommer is dan de ander, dan krijg je zin om de tweede te leren.
Psychometrie is stom. Data valt best mee...
En een tip om het in een keer te halen: Gewoon voor elk college de stof voorbereiden en de opdrachten maken. Saai, veel werk, maar je haalt het dan makkelijk...
Hij dronk koffiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welk café was dat? Ik wil ook wel een keer met Lex Bouts ouwehoeren en bier drinken!
Neh, geef mij maar psychologie of over de ontwikkeling van de mensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:51 schreef spinor het volgende:
Heh, waarschijnlijk is dat het enige leuke vak in jullie hele opleiding.
Ik werk bij Dunamis als pedagogisch medewerker B in het invalteam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:34 schreef Gutnre het volgende:
Wat doe je nu voor werk dan?
Het is erg leuk werken ja !quote:
Het is vakantie hèquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die moeten toch altijd al om 23.00 ofzo binnen zijn?
En owhja, geen olcohol op de kamer. Een vriend van me heeft daar ook gezeten, is regelmatig betrapt met kratten bier op z'n kamer enzo
Tja, ik vertelde mijn ouders ook nooit de waarheidquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"De bus gemist."Dat geloof je toch zeker zelf niet hè
jij weet nogal veel, hè? Kan je beter je boeken bij Boekanin bestellen of bij bol.com??? Of maakt het geen flikker uit?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk trouwens hier voor het algemene programma van je studie. Hier staat ook de verkoopregeling van het Boekanin in.
klinkt bekendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had een 3, maar had ook niet geleerd
En ik moet nu ook nog beginnen voor de her. Terwijl ik de aankomende week fulltime moet werken, en daarna fulltime intro moet doen. Dus tsja
zoals mikkie al zei, de bandjes zijn ALLEEN geldig bij el sombrero!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Kopstoot het volgende:
Bandjes voor El Sombrero ook? Beter!
Ik weet in ieder geval dat de drie ook met een bandje komt voor gratis drank, die geloof ik net als vorig jaar ook te gebruiken is bij Sjors en Sjimmie.
Het inschrijven bij de introductiebalie kan van 14.00 tot 20.00. Daar maakt het niets uit hoe laat je komt. Hoe laat je met je mentorgroep afspreekt, dat staat als het goed is in je programma.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:05 schreef Lisanne__tje het volgende:
btw een vraagje: hoe laat moet je er nou zondag zijn??? Want ik zie allerlei tijden>>> of maakt het niet uit hoe laat je komt?
En mocht je dat niet thuisgestuurd hebben gekregen, staat het ook op internetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef shams het volgende:
[..]
Het inschrijven bij de introductiebalie kan van 14.00 tot 20.00. Daar maakt het niets uit hoe laat je komt. Hoe laat je met je mentorgroep afspreekt, dat staat als het goed is in je programma.
Hé, da's vervelend, had er een beetje op gerekend al omdat bij ons in 't mailtje van de intro-commissie staat dat de drie wederom bandjes verstrekt. Dan maar hangen in de Sombrero..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.
De drie en de Sjors zijn van dezelfde eigenaar. Die heeft nu ook de hoed gekocht. Daar wil 'ie een studententoko van maken, en dus zijn de bierbandjes alleen geldig in El Sombrero. Ter promotie, zeg maar. Voor zover ik weet gelden de bandjes nergens anders, en dat is ook wat ik van een kennis van me hoorde die bij de drie werkt...
Ik had hoofdpijn, dus dat is het enige dat ik gemist hebquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope. Had geen tijd, en bovendien stond het programma me niet echt aan. Die alcoholvoorlichting is nog tot daar aan toe, dat kan best nuttig zijn... maar je krijgt geheid ook van die quasi-ethische-discussies, en daar had ik weinig trek in. Was de afterparty nog leuk?
Ah, inderdaad... 28 augustus. Maar dat wordt kamperen voor de deur, want het schijnt dat iedereen en z'n moeder zich op die dag doorvoor wil inschrijven ofzo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zal je wel kunnen vinden op ru.nl/usc, toch? Ik heb zelf geen idee, heb dat ding al jaren terug gehaald
Succes!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:32 schreef spinor het volgende:
Ik wil me inschrijven voor die fitness instructieles. Weet iemand toevallig welke dag dat is?
Jep, ik was d'r ook, maar dat wist je waarschijnlijk alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:05 schreef shams het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen naar de mentorenvoorbereidingsdag geweest? Was echt heel leuk! voxintro.nl heeft er best een leuk filmpje over gemaakt!
Tss we hebben elkaar zelfs gedag gezegd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Jep, ik was d'r ook, maar dat wist je waarschijnlijk alVond 't ook erg leuk, goed georganiseerd ook allemaal. Filmpje is ook grappig trouwens
![]()
Die instructiecursussen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:37 schreef spinor het volgende:
Ugh, de verhalen zijn dus waarschijnlijk echt waar. Ik kom dan voor de zekerheid een uur voor openingstijd maar vast op de stoep staan, want het is absoluut noodzakelijk dat ik in september kan beginnen met het tillen van stukken metaal.
Een les moet leerzaam zijn, als het dat niet is verliest het zijn functie. Maar ik ben bevooroordeelt ik geef het toe. En de prijs is netjes dat is zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, een les van twee uurtjes en de rest v/h jaar voor 60 euro sporten. Waar doe je moeilijk over?
Duurt die introductieles fitness 2 uur?!quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, een les van twee uurtjes en de rest v/h jaar voor 60 euro sporten. Waar doe je moeilijk over?
ik weet het niet zeker, maar dat zou best wel eens kunnen ja. Het sportcentrum richt zich op de gemiddelde sporter lijkt me en die gaat echt geen dumbells van boven de 32 kilo gebruiken. Ik zou iig niet weten waar ik die ooit voor nodig zou hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:15 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Die instructiecursussen.Ik zit al een aantal jaar aan de gewichten ( de laaste tijd even wat minder om verschillende redenen) en dan moet ik me nog inschrijven voor zo'n bagger instructieuur waar ik 0,0 % voordeel van ga hebben (ja ik ben bevooroordeeld). Alleen daarom al ben ik maar op zoek gegaan naar wat anders. Zit nu bij Atlas. Maar nu ik ga verhuizen kom ik wel wat dichter bij het Gymnasion, misschien dan toch maar daar heen. En anders ga ik maar eens kijken bij Noviomagum, daar woon ik geloof ik helemaal dichtbij.
Klopt het nou echt dat de dumbells tot maar iets van 32 kilo gaan bij het Gymnasion?
Stoere manquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:15 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Klopt het nou echt dat de dumbells tot maar iets van 32 kilo gaan bij het Gymnasion?
Ik vermoed dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben. Hmm wanneer ik mijn routine weer heb opgepakt zoals die een half jaar geleden nog was dan heb ik hier dus niet genoeg aan. Ik ga maar gewoon eens kijken daar volgende week ofzo. Misschien hebben ze ook wel dumbells die je zelf kunt samenstellen met losse schijven gewicht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, maar dat zou best wel eens kunnen ja. Het sportcentrum richt zich op de gemiddelde sporter lijkt me en die gaat echt geen dumbells van boven de 32 kilo gebruiken. Ik zou iig niet weten waar ik die ooit voor nodig zou hebben.
Ja, inderdaad... maar dat komt natuurlijk omdat alles volgepakt zit met stinkende en zwetende lichamen. Ik ben gisteren naar de Inferno en Carolus Magnus geweest en daar was het ook echt beestachtig warm.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:33 schreef Mikkie het volgende:
Tering! Intro is leuk enzo, maar waarom is het altijd zo knetterwarm overal? Je kunt je kleding uitwringen als je thuiskomt...
Carolus Magnus is tijdens de intro altijd geniaalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:45 schreef Nuna het volgende:
Hmm, lekkere Shoarma bij Carolus MagnusStraks naar het Vijf Verenigingen feest
Ongeveer 'tzelfde als wij dus, ook wij vonden de rij te lang en hebben toen een minikroegentocht gehouden..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vijf verenigingen feest had zoals elk jaar weer een te lange rij. Ik ben dus voor de 5e achtereenvolgende keer niet gegaan, omdat ik de rij te lang vond
2kb en de 3 en de underground waren ook gezellig
Wij hebben een uur staan wachten en zo geweldig vond ik het ook niet..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef spinor het volgende:
Jullie hebben niks gemist. Ik vond het net een schoolfeestje/kinderdisco. Oh, en de DJ's beneden hebben letterlijk elke mix gewrecked... prutsers.
Hah, dat hebben we mooi uitbesteed aan een mentor die wat dichterbij de uni woont.. maarre, waar ben jij terecht gekomen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef shams het volgende:
Pfff, net anderhalf uur in de rij gestaan voor een introweekend voor mijn 3 kindjes... we waren als éénnalaatste, dus de leukste weekends zaten al vol, en ik heb er een heel stuk van het programma door gemist, maar goed...
Jeeeetje, hoe kan dat nu? Met rechten zijn het toch altijd leuke mensen? Welk weekend ga je heen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef DonStefano het volgende:
Wij gaan met welgeteld 2 mentoren en 0 kindjes op weekend
En dat-weg-van-hollanf weekend is vd aegee, ken de organisator, volgens mij is dat best gaaf
is niet erg hoor, ik was om 3 uur klaar met werken en ben toen met een hele hoop collega's naar de hoed gegaan, was weer om kwart voor 7 thuisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef shams het volgende:
Ik was Hwimef zat, omdat het fotoboek altijd echt megalang moest laden enzo
Oja, sorry dat we gister niet langs zijn geweest, ik was megakapot en ging dus maar slapen, en de rest is naar de Inferno gegaan
huh, da's vreemd, wij met 15 kinderen en 3 mentoren, slechts 2 mensen afgehaakt..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef DonStefano het volgende:
Wij gaan met welgeteld 2 mentoren en 0 kindjes op weekend
En dat-weg-van-hollanf weekend is vd aegee, ken de organisator, volgens mij is dat best gaaf
Gaaf! Ben er wel benieuwd naar, vorig jaar was zo briljant dat ik me niet voor kan stellen dat het weer zo wordt, maar het zal vast erg leuk worden! Wij zijn met 3 kindjes en 2 mentorenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tof...dan zit ik met jou op weekend
Wij gaan met 11 kindjes en 3 mentoren. Vier kindjes afgehaakt ivm werk, ééntje ivm ziekte. En we gaan er een dikke party van maken!
[..]
Die is van Ovum. Stond bij ons als tweede genomineerd, maar ja, ongelukkige loting hè
Haha, sterkte dan met het mentorgepimpt wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:03 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
huh, da's vreemd, wij met 15 kinderen en 3 mentoren, slechts 2 mensen afgehaakt..
Rebels in je bretels
ja, je rende zo hard verder dat ik dacht dat je me niet herkend hadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owhja... jij tikte me nog aan
Ik was echt helemaal stuk gisteren, lag om half drie al in bed
Maar... je was niet aan het werk toen ik binnen kwam... dan heb je maar weinig gewerkt dus?
Ik ben al een beetje pimp van mezelf, dus da's niet nodig..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:00 schreef shams het volgende:
[..]
Gaaf! Ben er wel benieuwd naar, vorig jaar was zo briljant dat ik me niet voor kan stellen dat het weer zo wordt, maar het zal vast erg leuk worden! Wij zijn met 3 kindjes en 2 mentoren![]()
[..]
Haha, sterkte dan met het mentorgepimpt worden
ik ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lamstralen
Kut. Morgenochtend 9.00 tentamen: Psychometrie. Ik vrees het ergste...
Haha wij gaan naar Miami Beach (op de Veluwequote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:04 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik ga naar het all stars weekend in gemert. we hadden gelukkig een lootje getrokken van half 6 en konden als 1 van de eersten inschrijven: we hadden eigenlijk summer jam of miami beach willen nemen, maar omdta je er op de fiets naartoe moest zijn we daar niet heen gegaan en hebben we onze 3e keus genomen
Wie gaat er nog meer nara ALL STARS???![]()
Het MFVN feest bij van Buren was te gaafquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef Brammie1 het volgende:
wat een kutbeestfeestik stond om 20:45 in de rij, 22:00 binnen, om 01:00 weer weg, nu brak.
Haha, nou, ik wens je toch nog sterkte...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:33 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik ben al een beetje pimp van mezelf, dus da's niet nodig..
Maare de volgende keer dat je me ziet moet je me ff aantikken ofzo hé... ik ben slecht in gezichten dus herken zelden iemand..![]()
ow, mijn mentormama's zeiden dat er geen bus ging daarheen. Het leek me ook al zo vaag dat je daar dan helemaal naartoe moest gaan fietsen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha wij gaan naar Miami Beach (op de Veluwe) en we worden wel met de bus opgehaald hoor
En er zijn ook bedden!
We wilden ook eerst naar Summer Jam, maar die zat helaas al vol.
We waren winnaar met het gepimpt worden, onze groep kreeg een 9,5 voor hunpimpwerk, 'tpubliek was uitzinnig, erg leuk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:00 schreef shams het volgende:
[..]
Gaaf! Ben er wel benieuwd naar, vorig jaar was zo briljant dat ik me niet voor kan stellen dat het weer zo wordt, maar het zal vast erg leuk worden! Wij zijn met 3 kindjes en 2 mentoren![]()
[..]
Haha, sterkte dan met het mentorgepimpt worden
Haha, ik ben benieuwd naar de foto'squote:Op zondag 27 augustus 2006 22:06 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
We waren winnaar met het gepimpt worden, onze groep kreeg een 9,5 voor hunpimpwerk, 'tpubliek was uitzinnig, erg leuk!![]()
Vooruit dan maar..quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef shams het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd naar de foto's
Ons weekend was overigens erg leuk vond ik, vooral de laatste avond! Lekker relaxed, je hoefde niet zo heel veel te doen, gelukkig![]()
Jij bent die in het roze toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:42 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..
http://www.ovumnovum.nl/cpg132/thumbnails.php?album=250&page=6
op deze pagina en verder staan ze..![]()
![]()
Klopt, ben wel een lekker dier geworden zo hé..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:00 schreef shams het volgende:
[..]
Jij bent die in het roze toch?![]()
Ze hebben je wel heel erg toegetakeld dan
Ja, ik. Ik vond het op zich niet echt veel aan. Toen ben ik naar het Psy-feest geweest bij de Drie. Een vriendin van me had nog zo'n kaart over, dus kon ik gratis naar binnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef DonStefano het volgende:
iemand nog bij Carolus beland gisteren, waar 't bier 40 cent was??
of medewerkersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Volgens mij iedereen met collegekaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef Lisanne__tje het volgende:
Het ALL STARS weekend was echt toppie![]()
[afbeelding]Welk deel van het rooie kruisje ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
Otto was een of andere randdebiel die NL nummers naar het duits vertaald had en deze op z'n "orgel" speelde. leuk voor 2 nummers maar je moet wel een keer ophouden (dit heb ik 'm trouwens nog wel verteld toen ik 'm tegenkwam bij de bar met m'n zatte kopquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat was er met Otto? en wie is het
Ik ben toch maar thuisgebleven, af en toe slapen is ook wel handig
gisteren deed ie hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Welk deel van het rooie kruisje ben jij
was dat op de loopbrug?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef Mert het volgende:
[..]
Otto was een of andere randdebiel die NL nummers naar het duits vertaald had en deze op z'n "orgel" speelde. leuk voor 2 nummers maar je moet wel een keer ophouden (dit heb ik 'm trouwens nog wel verteld toen ik 'm tegenkwam bij de bar met m'n zatte kop), helemaal als je jezelf dan ook nog belachelijk loopt te maken.
Fragment was idd weer top, net als op het DIes FEEST![]()
Drukte viel ook wel tegen idd, maar ik begreep van de organisatie dat er veel zieken waren door de natte weekenden en het weer zat ook niet echt mee.
Iemand trouwens nog iets meegekregen van die gruwelijke blikseminslag in de loopbrug tussen UB en Refter gistermiddag? Wat een klap zeg.
[offtopic]quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:13 schreef Sab-ine het volgende:
Hey mensen, allemaal weer bekomen van de 1e studieweek? Zijn er donderdag nog leuke feestjes in de stad?
Oh Jordy, ben inmiddels op de campus geweest....geweldig!! Ik wil daar ook heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |