quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verrek ja, ik heb het maar eens ff nagekeken. Was ik helemaal vergeten joh!
Maar goed, dat zal best, dat ik te laat was. Ik ben echt een held in te laat komen bij tentamens. Afgelopen tentamenweek vier keer
Overigens is dat op een bepaalde manier best lekker ontspannen. Niet dat gezeik met in de rij staan wachten, niet met van die opgefokte grieten om je heen die lopen te stressen... en tijd genoeg gehad voor een bak koffie
Ik ken geen Lotte en ook geen Postelein-postquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha
Ik heb wel al eens verslapen voor een tentamen (gewoon een uur na de begintijd pas wakker worden), en was ook te laat voor m'n SE Frans jaren geleden. Je mocht een half uur te laat komen, ik was 28 minuten te laat
Maar goed, dat gekakel is inderdaad rete-irritant. Heb je die column van Lotte daarover gelezen... in de PosteleinPost een paar maanden terug? Die was echt geweldig
5% korting toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je kunt nog wel zo geweldig goedkoop boeken bestellen bij Postelein
Maar goed, dan laat maar. Die Lotte had een geinig stukkie geschreven over kletsen in de collegezaal enzo. Maar dat is dus aan je voorbij gegaan
Die Lotte tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Lotte had een geinig stukkie geschreven over kletsen in de collegezaal enzo.
Ff je fotoboek checken danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:20 schreef Kauki het volgende:
[..]
Die Lotte toch![]()
Maar SaS, als jij tweedejaars vakken gaat volgen, zit je bij mij in de collegezalen![]()
BTW: Valt dit gechat niet onder de afdeling slow-chat? Waarvan de modjes zo stellig zijn dat dit in dat andere, speciale topic moest?![]()
Hoe duur is 't? Of krijg ik nu korting?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
10%
Maar goed, da's een mooi voornemen voor aankomend jaar dan, toch? Lid worden van Postelein
Ik wilde haar er nog niet mee confronteren dat ze ook bij jou in de zaal zou zitten misschien/waarschijnlijk. Ik dacht dat ze het er al moeilijk genoeg mee zou hebben om bij mij en mijn kakelende studiegenotes te zitten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook bij mij hoorNaja, gedeeltelijk dan
En dat SC moet je het niet over hebben. Zeikbeleid
En dat zeg je tegen mij?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, elke man die er zit is er ééntje, dus die moet je aanprijzen..
Hahaha net als die pedo Norbert?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, elke man die er zit is er ééntje, dus die moet je aanprijzen..
Voor zover ik Mikkie ken, past die in geen enkel vakje hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:36 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Hahaha net als die pedo Norbert?
Neh.. wat dat betreft zijn die pedagogen mannen niet altijd wat
Mijn ervaring op het HBO met mannelijke studiegenoten zijn:
1. Homo (wel lieve jongens overigens)
2. Altijd blijvende vrijgezel die desperate op zoek is naar zijn droomvrouw op de droomopleiding, maar niet weet dat hij wss altijd wel alleen zal blijven
Of 3. Ziek in zijn hoofd en op stage aan de probleemjongeren vertellen hoe je een inbraak pleegt of een meisje verkracht![]()
Je zou toch denken dat mannelijke pedagogen in spé juist genoeg aandacht zouden krijgen van de meiden...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:39 schreef Kauki het volgende:
[..]
Voor zover ik Mikkie ken, past die in geen enkel vakje hoor![]()
Ik bedoelde het spreekwoordelijke hokje. Positief gezien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedoel je dat letterlijk, figuurlijk, of allebei?
Wat zijn mannen toch simpelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duh. Dat weet elke vrouw als ze zoiets zegt. Zoenende vrouwen zijn okay [afbeelding], en dat horen ze dan ook van elke man.
Daar zijn uitzonderingen van. Maar dat is meer een R&P onderwerp. En iets waar ik me nu verder absoluut niet mee bezig wens te houden. Ik heb vakantie, ik maak lol en denk verder niet na over jongens. Zo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duh. Vergeleken met een willekeurig vrouwmensch blinkt elke man uit in eenvoud.
Je bedoelt dat het voor mij makkelijker is om mij door te snappen dan dat ik jou snap?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij makkelijker is dan voor jou
Laat maar hangen dan...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:00 schreef Mikkie het volgende:
Okay, van wat je nu zegt kan ik echt geen chocola meer maken
Jouw niveau van diepgaandheid gaat me een stap of 15 te ver
Nee hoor, ik vind het ook niet zo erg eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:01 schreef spinor het volgende:
Ben ik een slecht persoon als ik zeg dat ik dat goed nieuws vind?
Ligt eraan. Op het VWO heb ik geen vakanties gehad behalve 2 weken kerstvakantiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef Nuna het volgende:
Oe. Dan wordt de overgang VWO - uni wel een stuk groter qua vakantie dan
Dat was bij mij inderdaad heel erg vorig jaar. Ik heb mn VWO-diploma gehaald op een VAVO-school waar aanwezigheid niet verplicht was...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef Nuna het volgende:
Oe. Dan wordt de overgang VWO - uni wel een stuk groter qua vakantie dan
Nou ja, ik had nogal veel lesuitval. Verder hadden leraren weer een studiedag of een lunch (quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Op het VWO heb ik geen vakanties gehad behalve 2 weken kerstvakantie
In de vakanties had ik gewoon les! Maar ja, school in Arnhem hè![]()
omg, waarom?!?!quote:De Radboud Universiteit heeft in het academisch jaar 2006-2007 geen herfstvakantie ingepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |