Ga je ook mee Jarno , bier zuipen op het strand en tepels kijken enzo?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
*zwiep draai zwiep draai zwiep draai*
Mannen ook altijd!quote:
Tepels roeleren de sjit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je ook meer Jarno , bier zuipen op het strand en tepels kijken enzo?
Misschien biedt de zoekopdracht "titties" meer resultaten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef GI het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Chowi topless - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Evenals strakke kontjes , misschien moet bleu ook mee!quote:
Ben je tegenwoordig al een oldbie als je in 1999 geregistreed bent?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:52 schreef Jarno het volgende:
Hey, alles prima hoor, maar we moeten echt wat selectiever gaan worden vwb de newbie's die hier rondhangen. Oldbie is wel een titel om trots op te zijn.
Jij bent uit...?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig al een oldbie als je in 1999 geregistreed bent?
Die verkoeling heb ik altijd wel nodig tijdens het kijken naar al die tepels en kontjes.quote:
Zou knap zijn als jij eerder dan 99 hebt geregistreerd !quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig al een oldbie als je in 1999 geregistreed bent?
2003 dus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:42 schreef XiChico het volgende:
[..]
Weet ik veel, check mijn registratiedatum.
Waarom praat jij tegen hem ?quote:
Hij heeft een punt, weet je!quote:
Goed punt.quote:
Negeren is de beste weg , maar goed laten we het weer over bier , tieten , kontjes en strand hebben.quote:
En tepelsquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Negeren is de beste weg , maar goed laten we het weer over bier , tieten , kontjes en strand hebben.
Men hoe kan ik die nou vergetenquote:
ik meld me ff af !quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:56 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, wat dachten we van morgen met zijn allen naar het strand?
*zet zichtzelf op lijstje*
Je moet je schamen.quote:
Zeker ik schaam me diep , heb jij eigenlijk een beetje dat je zegt van grote tepels ?quote:
Morgen kan ik niet, komt iemand een PC bij me ophalen 's middagsquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:56 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, wat dachten we van morgen met zijn allen naar het strand?
*zet zichtzelf op lijstje*
Van die gebakken eitjes?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker ik schaam me diep , heb jij eigenlijk een beetje dat je zegt van grote tepels ?
Nee men , gewoon mooie stevige tepeltjesquote:
je hebt het niet op mooie stevige tepels en bier?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef GI het volgende:
Gezellig, ik ben er niet bij.
Ik doe niet meer aan meetingsquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt het niet op mooie stevige tepels en bier?
Jarno wannabee !quote:
Neuh, het valt wel mee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker ik schaam me diep , heb jij eigenlijk een beetje dat je zegt van grote tepels ?
whehehehequote:
Daarvan zul je met dit weer een hoop op het strand zien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:05 schreef Armageddon het volgende:
Nou dan gaat ik lekker alleen!!! Kutkinderen!
Nou zal ik scarefreek voor zijn en dan maar om een foto vragen ?quote:
Ja hoor, je mag alles vragen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zal ik scarefreek voor zijn en dan maar om een foto vragen ?
Stuur ze dan maar naar mij. Ondankbare vlegel die Joene.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Je wil geen foto's?
Doei he.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:09 schreef Joene het volgende:
Mensen , ik ga NU naar ze Bietjs !
Ja, nou hè! En dat terwijl ik helemaal niet van plan was een foto te sturen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Stuur ze dan maar naar mij. Ondankbare vlegel die Joene.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nou hè! En dat terwijl ik helemaal niet van plan was een foto te sturen.
Die zijn allemaal iets wijzer geworden en sturen niet zomaar hun tieten over het internet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Jarno. wot heppent toe ol doos hornie tjiks men?
Dat was vroeger een stuk beterquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Die zijn allemaal iets wijzer geworden en sturen niet zomaar hun tieten over het internet.
kán wel, hoezo?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:21 schreef ClaireDanes het volgende:
Kan er geen slotje op?
deej oll got merriet or pregnent men!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Jarno. wot heppent toe ol doos hornie tjiks men?
Kan jij niet gewoon optiefen voordat ik je een rotschop geef?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:21 schreef ClaireDanes het volgende:
Kan er geen slotje op?
word ik geil vanquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon optiefen voordat ik je een rotschop geef?
Tief je jezelf even door een bushokkie heen of moet Arma opstaan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef ClaireDanes het volgende:
[..]
je post onzin shit, nutteloze info
dem men!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
deej oll got merriet or pregnent men!!!
Sjoe kik ess. Men.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:29 schreef Armageddon het volgende:
Dem ij roel.
No problem. Zeg maar waar je zit en waar de camera's hangen en waar de panic button zit. Kom ik er zo an.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef Faithy het volgende:
kan iemand mn bank overvallen?
dan mag ik naar huis
Sja, sorry mên.quote:
*squirt*quote:
Hier nog één. Wat een ontzettend nietszeggende tyfusopdrachten kunnen ze verzinnen op het HBO.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
Ik was even helemaal out.
Daarom ben ik er na de LTS mee opgehouden. Sje weet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier nog één. Wat een ontzettend nietszeggende tyfusopdrachten kunnen ze verzinnen op het HBO..
Stone Island Vriend!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom ben ik er na de LTS mee opgehouden. Sje weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |