Morgen kan ik niet, komt iemand een PC bij me ophalen 's middagsquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:56 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, wat dachten we van morgen met zijn allen naar het strand?
*zet zichtzelf op lijstje*
Van die gebakken eitjes?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker ik schaam me diep , heb jij eigenlijk een beetje dat je zegt van grote tepels ?
Nee men , gewoon mooie stevige tepeltjesquote:
je hebt het niet op mooie stevige tepels en bier?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef GI het volgende:
Gezellig, ik ben er niet bij.
Ik doe niet meer aan meetingsquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt het niet op mooie stevige tepels en bier?
Jarno wannabee !quote:
Neuh, het valt wel mee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker ik schaam me diep , heb jij eigenlijk een beetje dat je zegt van grote tepels ?
whehehehequote:
Daarvan zul je met dit weer een hoop op het strand zien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:05 schreef Armageddon het volgende:
Nou dan gaat ik lekker alleen!!! Kutkinderen!
Nou zal ik scarefreek voor zijn en dan maar om een foto vragen ?quote:
Ja hoor, je mag alles vragen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zal ik scarefreek voor zijn en dan maar om een foto vragen ?
Stuur ze dan maar naar mij. Ondankbare vlegel die Joene.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Je wil geen foto's?
Doei he.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:09 schreef Joene het volgende:
Mensen , ik ga NU naar ze Bietjs !
Ja, nou hč! En dat terwijl ik helemaal niet van plan was een foto te sturen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Stuur ze dan maar naar mij. Ondankbare vlegel die Joene.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nou hč! En dat terwijl ik helemaal niet van plan was een foto te sturen.
Die zijn allemaal iets wijzer geworden en sturen niet zomaar hun tieten over het internet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Jarno. wot heppent toe ol doos hornie tjiks men?
Dat was vroeger een stuk beterquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Die zijn allemaal iets wijzer geworden en sturen niet zomaar hun tieten over het internet.
kán wel, hoezo?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:21 schreef ClaireDanes het volgende:
Kan er geen slotje op?
deej oll got merriet or pregnent men!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Jarno. wot heppent toe ol doos hornie tjiks men?
Kan jij niet gewoon optiefen voordat ik je een rotschop geef?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:21 schreef ClaireDanes het volgende:
Kan er geen slotje op?
word ik geil vanquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon optiefen voordat ik je een rotschop geef?
Tief je jezelf even door een bushokkie heen of moet Arma opstaan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef ClaireDanes het volgende:
[..]
je post onzin shit, nutteloze info
dem men!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
deej oll got merriet or pregnent men!!!
Sjoe kik ess. Men.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:29 schreef Armageddon het volgende:
Dem ij roel.
No problem. Zeg maar waar je zit en waar de camera's hangen en waar de panic button zit. Kom ik er zo an.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef Faithy het volgende:
kan iemand mn bank overvallen?
dan mag ik naar huis
Sja, sorry męn.quote:
*squirt*quote:
Hier nog één. Wat een ontzettend nietszeggende tyfusopdrachten kunnen ze verzinnen op het HBO.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
Ik was even helemaal out.
Daarom ben ik er na de LTS mee opgehouden. Sje weet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier nog één. Wat een ontzettend nietszeggende tyfusopdrachten kunnen ze verzinnen op het HBO..
Stone Island Vriend!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom ben ik er na de LTS mee opgehouden. Sje weet.
Godver.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:56 schreef Armageddon het volgende:
http://www.nu.nl/news/767146/11/Kabinet_blijft_zitten.html
Die zullen wel weer een draai maken hč. Zoals altijd met die uitspaken van ze.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Godver.
Maar hoe gaat D66 hier nu invulling aan geven?
bestaan ze nog wel dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:00 schreef Armageddon het volgende:
Opheffen dat hele D66 zeg ik je.
As usual.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die zullen wel weer een draai maken hč. Zoals altijd met die uitspaken van ze.
Daar hadden we in FB toch heulegaar geen last van...quote:
DAAR KAN JOENE NIET IN PISVLEK!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef Maisnon het volgende:
We willen allemaal wel maar we mogen niet in OO topic?
Eens kijken of Vieze Loes nu haar rug recht houdt. *proest*quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:20 schreef miss_bleu het volgende:
watjes in het kabinet
GA WEG HOMO!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat bedoelde ik ook, ik bedoelde het goedMaar die is nu toch naar het strand toe, gaan we lekker stiekem toch zo weg he bohohoooh dan hebben we die Joene tuk hey.
DEEJ MEEK MIE SO DEM ENGRIE MEN!!!quote:
Peace, swa.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:30 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ik zie jullie wel weer. Ga naar Afoort mijn rijbewijs ophalen. sje weets! Power to Stone Island!!!
quote:16:05 uur Amsterdam<->Utrecht Door een defecte trein rijden tussen Amsterdam en Utrecht de treinen met een vertraging van 15 tot 30 minuten. Houdt u tussen Amsterdam en Utrecht rekening met uitval van treinen.
fietsuh is ook sportuhquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:08 schreef Tally het volgende:
Hoi ...
Ja ik ben thuis..
Al een poosje..
Wil gaan sporten..
Maar dan moek fietsuh
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
'Even de server barben' is anders een gevleugelde systeembeheer uitspraak.
volgens mij welquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Barb het volgende:
[..].
@knut: /msg NickServ REGISTER password emailadres
Dat was toch nooit? Dat emailadres?
quote:Barb is a registered nick
Barb on #flylady
Ik doe een schamele poging me te begeven in de wondere wereld der huishouden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:24 schreef Knut het volgende:
Pretty fly for a white chick.
Owhquote:
Ik was vandaag , gewoon even uit het werk richting zandvoort gereden , daar ik in de haarlemmermeer werkzaam benquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:14 schreef eL. het volgende:
Ik zit te bikken/slobberen. Maar eh Joene, ik hoorde een hoop over Alkmaar en Heerhugowaard uit louw toetsenbord, welk strand was je ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |