+ Op je PDA kun je ook gewoon TomTom software knallenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:32 schreef DarkChylde het volgende:
ik mis mijn agenda functionaliteit.
mijn gsm (w800i) heeft weer een beperkt aantal afspraken en werkt eigenlijk ook niet echt handig hiervoor. wil eigenlijk ook nog een laptop kopen om ook vanaf de bank te browsen. maar wil ook weer wachten op de nieuwe laptops...
een pda is voor mij dus een goede oplossing. verder heb ik de navi wel nodig, maar niet dagelijks... meer 1 keer in de 2 weken. dus mijn tomtom ligt vaak werkeloos...
moet wel eerst mijn GO kwijt en een PDA kopenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:25 schreef XiChico het volgende:
[..]
+ Op je PDA kun je ook gewoon TomTom software knallen
mooi ding, maar ik wil geen pda/gsm. is net te groot om altijd mee te slepen (heb ook de p800 gehad). dus nee ;-)quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef wAizz het volgende:
Ruilen voor een Orange M500 + bijbetaling?
Dan kan je het wel schudden want voor 480,- koop je 'm spiksplinter nieuw.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:13 schreef DarkChylde het volgende:
boden onder de 400 denk ik niet eens over na.
Dan denk ik dat je dat maar moet doen, want er zullen niet veel mensen zijn die jouw bedrag gaan betalen voor een derdehands TomTom..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:15 schreef DarkChylde het volgende:
klopt, nieuw is ie te krijgen voor 480... maar hier zit nog een externe gps muis (69 euro) bij.
ik vind 400 echt de grens. kan hem ook nog wel een jaar (of 2) met veel plezier gebruiken...
bedankt voor het bod, maar te laag...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:17 schreef Chinless het volgende:
300 geboden max. !!
thx (leuk dat er nog iemand denkt dat het wel goedkomtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef Whistler1979 het volgende:
"offtopic' mischien tip om toch apart te verkopen.. Tomtom en Externe GPS (niet iedereen heeft er belang bij) en er zullen genoeg mensen zijn die al een 700 hebben en een externe gps zoeken.. ik denk dat je zo eerder kans hebt om het te verkopenmaar succes met verkoop., zal wel goedkomen
Dat is gewoon een mooie prijs. Ik doe binnenkort 'waarschijnlijk' een bod, maar nog even niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef DarkChylde het volgende:
vraagprijs blijft momenteel 400.
mocht het niet lukken dan, kijk ik wel verder ;-)
ik heb geen haast. je kan me altijd mailen als je interesse hebtquote:Op maandag 3 juli 2006 15:11 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mooie prijs. Ik doe binnenkort 'waarschijnlijk' een bod, maar nog even niet.
bedankt voor je bod. maar er is al een keer of 3 hetzelfde gebodenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
300 wil ik 'm wel.
Mail me anders maar.
Ik moet er namelijk een hebben op korte termijn.
komt meer in de buurt, maar ik kijk nog ff of er niet meer geboden wordt.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
325 dan.
nee, dankje... ik wil een alles in 1.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef Folkwin het volgende:
en ruilen tegen een PDA. HP Ipaq 4150 met TOMTOM 5.21, heel europa op CD-rom.?
bod genoteerd. laat hem tot na het weekend open staan. als jij dan het hoogste bod hebt, dan is ie van jou.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
350 ex. verzenden
waar kan ie trouwens opgehaald worden?
Is Zwolle nog in de buurt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef DarkChylde het volgende:
inderdaad, ik woon in amsterdam. kan hem ook wel (in de buurt) brengen...
hmm 120 km verder.. is niet echt in de buurtquote:
Ja, daar ga ik wel mee akkoord.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:52 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
hmm 120 km verder.. is niet echt in de buurt![]()
maar ben best bereid tot amserfoort te rijden![]()
yep, hij is als nieuw, altijd in het zakje vervoerd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef ThE-BaKeR het volgende:
Ziet hij er nog als nieuw uit? Krasvrij?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef DarkChylde het volgende:
wacht nog 2 dagen en dan wint het hoogst bod...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:33 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
bod genoteerd. laat hem tot na het weekend open staan. als jij dan het hoogste bod hebt, dan is ie van jou.
er zijn nog 2 geinteresseerden, mag hopen op een hoger bodquote:
is goed, laat vanavond maar weten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef BYM het volgende:
Ik zal vanmiddag mijn ma eens vragen hoe of wat, dan hoor je het vanavond wel?
mail sentquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
350 ex. verzenden
waar kan ie trouwens opgehaald worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |