WW III ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben benieuwd waar het dit keer toe zal leiden
Smiddagsquote:
Hoiquote:
We lossen het samen opquote:
Hoiquote:
Oude meneerquote:
pics!quote:
ja, ik wel iigquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij doet iedereen het rustig aan vandaag
zo heel soms jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:10 schreef Frutsel het volgende:
af en toe moet er wel gewerkt worden he![]()
pastte het niet op 1 bord?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er ook weerNu eerst 2 borden tortellini
Neequote:
De vink is over het touw gewiptquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:37 schreef es70 het volgende:
De kaboutertjes in mijn klok zijn met pensioen.
quote:
Waren ze niet ziek
Ik vond het ookquote:
Ze zijn gewoon luiquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:37 schreef es70 het volgende:
De kaboutertjes in mijn klok zijn met pensioen.
heb je nog wuppies over? Zet die in de klokquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vond het ook, en heb dus verteld dat er in de nieuwe klok ook weer verse kaboutertjes zitten
.
Kyran vindt het ook een logisch verhaal, maar wilde eigenlijk wel de kaboutertjes zien. Groep 3, dan krijg je dat
.
quote:
Ik heb nooit wuppies gehadquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je nog wuppies over? Zet die in de klok
Werken ze misschien voor upcquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Luie kabouters bestaan helemaal niet
. Ook kaboutertjes mogen een keer met pensioen hoor
.
Ik heb nog wat puntmutsjes liggen hier, kun je die er in zettenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nooit wuppies gehad. Bovendien lijken wuppies natuurlijk niet eens op kaboutertjes
. Mijn kinderen zijn niet gek hoor
.
Lijkt me sterk, wij hebben multikabelquote:
Dan ziet het eruit of ze gedeserteerd zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog wat puntmutsjes liggen hier, kun je die er in zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |