Verondersteld wordt dat er achter de ons bekende realiteit andere dimensies schuil gaan die onze realiteit beïnvloeden c.q opbouwen. Doel van het onderzoek hiernaar is het identificeren van aanwijzingen dat er een basis is van intelligent ontwerp is die blijkbaar zijn oorsprong vind in een andere dimensie.
Een aantal basis principes zijn naar voren gekomen die herhaaldelijk onderliggende verbanden tussen gebeurtenissen zouden kunnen aantonen en deze basis principes geven zelfs gelegenheid tot anticipaties op toekomstige gebeurtenissen. Anticipaties en dus geen exacte gebeurtenissen.
De principes zijn gebaseerd op Hyper Dimensional Physics elementen, Platonische Geometrie toegepast op de bewegingen in ons zonnestelsel en dus onze perceptie van tijd, de Gulden Snede Phi ratio gerelateerd aan de omloop banen van planeten in ons zonnestelsel, etc.
Gebleken is dat bij het serieus omgaan met deze materie, er een soort ‘tuning’ plaats vind die als een soort intuïtieve sturing nieuwe aspecten aan het licht kan brengen. Dit kan gebeuren in de vorm van een intuïtief idee of een synchroniteit, direct gevolgd door een bevestiging van relevantie. Met andere woorden, de resultaten van het onderzoek die ik verzameld heb zijn niet het gevolg van eindeloos verbanden zoeken, maar meer het gevolg van het serieus nemen van synchroniteiten en intuïtieve gedachten.
Het resultaat is echter rationeel te beredeneren en te beoordelen.
Doel van dit alles is een beter inzicht te krijgen in onze realiteit en wellicht de mogelijkheden vergroten voor spirituele groei.
Ik kan in 1 bericht natuurlijk niet een hele theorie uitleggen, maar dat komt gaande weg wel
Ik zou het op prijs stellen om de discussie aangaande dit onderwerp op dit forum te voeren en niet op het hyper dimensional design forum, dat meer is bedoelt voor verdere ontwikkeling van de theorieën en het bijhouden van de geïdentificeerde tijdsgecodeerde patronen
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein