zoiets als jezelf opblazen in een bus vol burgers bedoelje meki ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef Meki het volgende:
Israel moet keihard aangepakt worden
zij gebruiken nu Hitler praktijken tegen onschuldige mensen.
Israel = Zionisten
ik ga het niet goedkeuren net als jij doetquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef Frutsel het volgende:
lang leve het :"Ik heet meki en ik kan me weer uitleven topic"
die vergeleken worden met Hitler en Nazi's... nou wat een nuance...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
Meki nuanceert het in tegenstelling tot vele anderen mensen... he Frutsel..., hij heeft het tenminste over de Zionisten.
dat zijn terroristen net als het leger van Israelquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zoiets als jezelf opblazen in een bus vol burgers bedoelje meki ?
dat komt overeenquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die vergeleken worden met Hitler en Nazi's... nou wat een nuance...
Hamas heeft dagen de tijd gehad om dat met die ontvoerde Soldaat op te lossen, maar ze keurden het zelfs goed dat dit gebeurd is. Mooie regering ben je dan... Daarop valt Israel Gaza binnen... tja, en terecht...dan halen ze hem zelf...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:30 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga het niet goedkeuren net als jij doet
HAMAS wou Israel bijna erkennen en dan gaat die Israel weer Hamas-leden ontvoeren![]()
Wat een vergelijking...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
dat komt overeen
ken jij iemand die zonder pardon democratische Hamasleden ontvoert ???
Ken jij iemand die zomaar de elektriciteit bombardeert en waardoor ziekenhuizen niet kunnen draaien ??
Ik wel en ik ken 2 personen daarvoor
Hoe doen ze datquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hamas heeft dagen de tijd gehad om dat met die ontvoerde Soldaat op te lossen, maar ze keurden het zelfs goed dat dit gebeurd is. Mooie regering ben je dan... Daarop valt Israel Gaza binnen... tja, en terecht...dan halen ze hem zelf...
Dus ik ben ook een Nazi/Hitler? Ik had precies hetzelfde gedaan, ik weet ook zeker dat de Palestijnen precies hetzelfde/ of erger had gedaan wanneer zij de macht daarvoor hadden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
dat komt overeen
ken jij iemand die zonder pardon democratische Hamasleden ontvoert ???
Ken jij iemand die zomaar de elektriciteit bombardeert en waardoor ziekenhuizen niet kunnen draaien ??
Ik wel en ik ken 2 personen daarvoor
jah en dat is zeer terechte vergelijkingquote:
En daarbij zorgen we er ook nog even voor dat de Palestijnse bevolking niet maar aan haar eerste levensbehoeften kan voldoen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hamas heeft dagen de tijd gehad om dat met die ontvoerde Soldaat op te lossen, maar ze keurden het zelfs goed dat dit gebeurd is. Mooie regering ben je dan... Daarop valt Israel Gaza binnen... tja, en terecht...dan halen ze hem zelf...
Daar kan je over twijfelen, het was wel een bezetter. Deel uitmakend van de bezettingsmacht.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Pracissor het volgende:
Die ontvoerde 18 jarige jongen is inmiddels al vermoord, legitiem doelwit, niet waar?
Ga een klachtenbrief schrijven zou ik zeggen... en kom terug als je groot bent...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat
elektricteit afsluiten met welke gevolgen ???
![]()
en hoe doen ze dat nog een keer
met het ontvoeren van 65 onschuldige mensen
![]()
Nou van mij mogen ze nog 64 Israelische soldaten ontvoeren
dus jij had ook zomaar de elektriciteitcentrale opgeblazen en zo daarmee alle Palestijnen aanpakken ??quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:34 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus ik ben ook een Nazi/Hitler? Ik had precies hetzelfde gedaan, ik weet ook zeker dat de Palestijnen precies hetzelfde/ of erger had gedaan wanneer zij de macht daarvoor hadden.
Of denk je van niet?
Ik ga de discussie niet eens meer aan, al vaak genoeg gedaan in het Israel/Palestina topic... elke keer als er 'bijna' een akkoord is , is er een PALESTIJN of een PALESTIJNSE GROEP, die roet in het eten gooit met een bomaanslag, een raketaanval of nu weer een ontvoering... Laat ze het eerst intern oplossen, want intern maken ze elkaar ook al af...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En daarbij zorgen we er ook nog even voor dat de Palestijnse bevolking niet maar aan haar eerste levensbehoeften kan voldoen.
Het was geen soldaat..quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar kan je over twijfelen, het was wel een bezetter. Deel uitmakend van de bezettingsmacht.
Ze blazen de electriciteitcentrale op, om de Hamas te verkreupelen en de zoektocht te versoepelen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:36 schreef Meki het volgende:
[..]
dus jij had ook zomaar de elektriciteitcentrale opgeblazen en zo daarmee alle Palestijnen aanpakken ??
Heb jij ooit gelezen dat Palestijnse terroristen de elektriciteitcentrale van Israel hebben opgeblazen ??
en daar ligt nu het twistpunt jij vindt het een bezetter en ik niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar kan je over twijfelen, het was wel een bezetter. Deel uitmakend van de bezettingsmacht.
En de palestijnen claimen een chemisch wapen gelanceerd te hebben.. inzet van massavernietingswapens zou een gelijke reactie van israels kant rechtvaardigen... Maar daar hadden ze zeker niet aan gedacht..quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die ontvoering was ook een reactie op een raketaanval heur. Maargoed, kip ei verhaal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet eens meer aan, al vaak genoeg gedaan in het Israel/Palestina topic... elke keer als er 'bijna' een akkoord is , is er een PALESTIJN of een PALESTIJNSE GROEP, die roet in het eten gooit met een bomaanslag, een raketaanval of nu weer een ontvoering... Laat ze het eerst intern oplossen, want intern maken ze elkaar ook al af...
wie is er nou aan het vergassen dan? wie zijn dan de nazi's ineens?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
En de palestijnen claimen een chemisch wapen gelanceerd te hebben.. inzet van massavernietingswapens zou een gelijke reactie van israels kant rechtvaardigen... Maar daar hadden ze zeker niet aan gedacht..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |