vermoeidheid kan ook rare dingen veroorzaken.. Ooit mensen horen praten die langer dan 48 uur wakker waren? "Pquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:38 schreef cultheld het volgende:
Die gasten lijken wel stoned.
Ik heb dat probleem al als ik 1 nacht over heb geslagenquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:40 schreef Ole het volgende:
[..]
vermoeidheid kan ook rare dingen veroorzaken.. Ooit mensen horen praten die langer dan 48 uur wakker waren? "P
'midden'?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:38 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja ze kan toch niet midden in het debat ontslagen worden?
dat bedoel ik..quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem al als ik 1 nacht over heb geslagen.
Klinken die net als politici?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:40 schreef Ole het volgende:
[..]
vermoeidheid kan ook rare dingen veroorzaken.. Ooit mensen horen praten die langer dan 48 uur wakker waren? "P
dat ze dat maar doen! ik heb ooit bijna op ze gestemdquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Oeh dit wordt weer plakken geblazen voor VVD en CDA. Maar ik denk dat D66 nu echt voet bij stuk houdt.
Zo ongeveerquote:
da's sowieso niet zo een gewaagde voorspelling:)quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:43 schreef DionysuZ het volgende:
Als deze dame niet optieft .. en het kabinet valt niet .. dan voorspel ik dat d66 op 0 zetels staat bij de volgende verkiezingen
Probleem is, ze hebben nu ook niet veel...quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:43 schreef DionysuZ het volgende:
Als deze dame niet optieft .. en het kabinet valt niet .. dan voorspel ik dat d66 op 0 zetels staat bij de volgende verkiezingen
ik weet hetquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:44 schreef Wup het volgende:
[..]
da's sowieso niet zo een gewaagde voorspelling:)
mwah... inkopper, dat welquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:44 schreef Wup het volgende:
[..]
da's sowieso niet zo een gewaagde voorspelling:)
gewoon doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik heb het idee dat CDA en VVD D66 keihard gaat laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |