Dictatuur heet dat!quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:47 schreef golfer het volgende:
Gezichtsverlies voor Verdonk, voor de zoveelste keer.
Maar ze laten haar niet vallen en ze laten het kabinet niet vallen.
Gebruikelijke overleg tussen de coalitie-partijen en de geloofwaardigheid van dit kabinet is weer eens ondermijnt.
De beroemde nacht van Schmelzer heb ik ooit eens helemaal meegemaakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:48 schreef Philosocles het volgende:
Zo. 03:48 al en nog steeds niet begonnen. En hierna misschien nog een ronde. Weet iemand wat het record van dit soort debatten is? Zijn ze wel eens doodleuk tot de volgende ochtend doorgegaan?
tja dan moeten ze weer 'inkomen/warm draaien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:50 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het wel ergens terug te vinden, maar waarom zeggenz e niet gewoon 'Jongens, het is laat, morgen gaan we verder'![]()
Ik ga even een dutje doen tot 4:30.quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:53 schreef Isabeau het volgende:
Gaan ze allemaal een dutje doen of zo??
Moet ik je nog wakker bellen?quote:
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:58 schreef Joeriii het volgende:
D'66 zal wel de motie gaan steunen, LPF niet.
Kabinetscrisis komt eraan.
Ik vrees dat d'66 inbindt en dat 't alweer met een zeper afloopt en dat het daar bij blijft...quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:58 schreef Joeriii het volgende:
ja dat zijn ze daar inmiddels wel gewend,quote:Op donderdag 29 juni 2006 04:00 schreef Takkesteeg het volgende:
Ik vress dat d'66 inbindt en dat 't alweer met een zeper afloopt...![]()
Kadootje voor D'66 ergens in de komende maanden en alles is weer klaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 04:00 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Ik vrees dat d'66 inbindt en dat 't alweer met een zeper afloopt en dat het daar bij blijft...![]()
Net zoals vorige keer met Verdonkquote:Op donderdag 29 juni 2006 04:12 schreef henkalex het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat het na de schorsing in 5 minuten klaar is ofzo...
Tsja, de vraag is of de motie die er komt een gelequote:Op donderdag 29 juni 2006 03:58 schreef Joeriii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |