dat doe ik ook wel, blijf rustig, deed ik de vorige keer ook...quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:40 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik zou hem voorzichtig confronteren als ie nuchter is... Als hij over geld begint, dan zou ik vragen iets in de trend van: "Goh gisteravond/nacht had je het ook over geld... Het enige probleem dat ik hiermee heb is dat je dit vergeten bent. Ik hoop dat je 's nachts/avonds niet meer mij komt vragen om geld, want ik ben blut". Kijken hoe hij dan reageert. Als hij nog steeds agressief is, zou ik dan direct de politie bellen en zeggen dat dit de druppel is van de volle emmer... Maar wat je ook doet, haal eerst even rustig adem en bedenk dat het wel goed komt als je je koppie erbij houdt.
Aha nou je bent hem helemaal niets schuldig en hij dreigt je gewoon voor drankgeldquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:41 schreef Jerruh het volgende:
nogmaals dan: bijbetalen zaken aan "medebewoner"
nee, dat is zijn agressiviteitquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef Chou het volgende:
[..]
Aha nou je bent hem helemaal niets schuldig en hij dreigt je gewoon voor drankgeld
Waarom gooit hij dingen op straat, dat heeft toch niets met geld te maken of wel?
Dus gewoon een domme zuiplap zonder fatsoen die een smoes verzint om aan drankgeld te komen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, dat is zijn agressiviteit
de franse balkonnetjes van de tweede en derde verdieping beneden hem liggen ook vol met kapotte flesjes, blikjes en andere zooi....
Dus ze gaan aangifte doen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:55 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik heb een gesprek gehad met de huismeester en een coordinator van wooninc, en ze heeft drie a4tjes vol aantekeningen van gebeurtenissen opgeschreven en neemt 8 brieven van bewoners van het gebouw mee naar het bureau en ze was zichtbaar eschrokken en heeft stellig beloofd om er zeker wat mee te doen. ik voel me iig al een stuk beter nu!
Een fikse draai om de oren, dat zal de rekel leren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:55 schreef Jerruh het volgende:
heeft stellig beloofd om er zeker wat mee te doen.
mjwa, de huurachterstand loopt de psuigaten uit en wooninc is best streng in overlast... vooral omdat er ook zwervers dankzij wesley in het gebouw rondlopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Een fikse draai om de oren, dat zal de rekel leren.
Ik geloof er niet zo in.
Dus nu gaat het blauw een aantal keer per avond langs rijden om het eea te controleren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:55 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik heb een gesprek gehad met de huismeester en een coordinator van wooninc, en ze heeft drie a4tjes vol aantekeningen van gebeurtenissen opgeschreven en neemt 8 brieven van bewoners van het gebouw mee naar het bureau en ze was zichtbaar eschrokken en heeft stellig beloofd om er zeker wat mee te doen. ik voel me iig al een stuk beter nu!
sowieso, en als er iets is bel ik nu gewoon de politie...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus nu gaat het blauw een aantal keer per avond langs rijden om het eea te controleren.
weet je, de huurrechten zijn gewoon enorm sterk en moeilijk, je moetdingen kunnen aantonen, het moet echt helemaal uit de hand lopen en dan nog heeft de wooningstichting een zware taak bij de rechter... het is echt te moeilijk, behalve als je een half jaar huurachterstand hebt opgelopen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:06 schreef Chou het volgende:
Toch vreemd dat iemand zolang zijn gang kan gaan zonder enige actie
Ik denk dat ze nu toch wel voldoende bewijs hebben?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je, de huurrechten zijn gewoon enorm sterk en moeilijk, je moetdingen kunnen aantonen, het moet echt helemaal uit de hand lopen en dan nog heeft de wooningstichting een zware taak bij de rechter... het is echt te moeilijk, behalve als je een half jaar huurachterstand hebt opgelopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |