Blijkbaar snap je niet waar 't om gaat...quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Houd toch op, dat mens sopt alleen al bij het feit dat ze een motie kan indienen.
Serious? Post eens een linkje als je wil?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Lol... Femke fans hier? Het leidt gewoon af, net als allerlei spelfouten in een officiele brief
Verdonk moet w.s. een lekker bakkie koffiequote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
En ze blijft geen antwoord geven op de vragen van Halsema en Bos.
Jawel hoor, en dat is absoluut niet het besluit over Hirsi Ali.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:15 schreef Takkesteeg het volgende:
Blijkbaar snap je niet waar 't om gaat...
quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Serious? Post eens een linkje als je wil?
Net als Zalm anderhalf uur geledenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:03 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Die zitten voor de buis te lachen!![]()
Je hebt het over spelfouten in een brief, en ik heb de brief niet gelezen. Vandaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
kijk gewoon naar je tv en luister hoe ze praat
Inderdaad erg zwak.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
Wat een geuh heerlijk. Ze antwoord maar zegt niks
Halsema naar de interruptie microfoon will do?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:18 schreef SunChaser het volgende:
Pfffff hoop gelul en onder t kijken is er ook niemand in de kamer om je even lekker op af te trekken voor t slapen gaan.
Je snapt toch wat ik bedoel: soms krijg je een brief van iemand vol met spelfouten, dat leidt gewoon af van zijn of haar bedoeling.. vergelijkbaar met een vrouw die haar kaken strak op elkaar houdt tijdens het 'praten'quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Je hebt het over spelfouten in een brief, en ik heb de brief niet gelezen. Vandaar.
Je zit weer op je gebruikelijke domme niveau.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:18 schreef SunChaser het volgende:
Pfffff hoop gelul en onder t kijken is er ook niemand in de kamer om je even lekker op af te trekken voor t slapen gaan.
Misschien lukt t op Femke
OK, zo had ik net niet begrepen. Ik dacht dat de brief aan de advocaten van HA vol fouten stond. My bad.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:20 schreef DrDentz het volgende:
Je snapt toch wat ik bedoel: soms krijg je een brief van iemand vol met spelfouten, dat leidt gewoon af van zijn of haar bedoeling.. vergelijkbaar met een vrouw die haar kaken strak op elkaar houdt tijdens het 'praten'
Ik ben niet degene die een tang gebruikt om zn pik vast te houdenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
Veel plezier met het trekken aan je ultra-kleine piemel
Ze hebben haar in een hoek, ze zit nu te spartelen. De oppositie zal toch niet zo stom zijn om het nu maar te laten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:20 schreef SunChaser het volgende:
Waarom trekt JP zn schoen niet uit om er keihard mee op de desk te slaan en te schreeuwen, NU IS HET GENOEG STELLETJE KLEUTERS.
Marco van Basten had ze nu een elkaar een kusje laten geven.
Ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat jij je pincet nog steeds dagelijks nodig hebt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben niet degene die een tang gebruikt om zn pik vast te houden
Stemmen hoeft pas in 2007, dan heeft ze al Lijst Rita V.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:25 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Zolang Rita Verdonk nog VVD prominent is, stem ik niet op VVD...
't Is buigen of barsten hè?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:25 schreef DrDentz het volgende:
IJzeren Rita buigt niet
Ik hoop het, gaar wijf.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stemmen hoeft pas in 2007, dan heeft ze al Lijst Rita V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |