En nog steeds geen defense.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef BitetheBullet het volgende:
Toronto heeft met Bargnani, Villanueva en Bosh nu wel een erg getalenteerde en jonge frontcourt
En helemaal nu ze Villanueva naar de Bucks traden voor TJ Ford en wat centjes... Goeie move voor beiden denk ik... Ik zag Bosh en Charlie toch niet beiden in T.O. blijven... Toch jammer dat de Raps niet snel Gadzuric los konden weken!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef popolon het volgende:
[..]
En nog steeds geen defense.
Bargnani is puur offensief, pakt geen rebounds weinig bloks en is 1v1 erg zwak verdedigend. Maar goed, Toronto zal wel voor de Suns strategie gaan.
Tsja feitelijk hebben de Raps nu al twee fan favourites getrade (Matt Bonner ook), wat wel wil zeggen dat Colangelo het meent... maar Toronto moest echt een pass-first PG hebben, en Ford voldoet toch aan die eisen lijkt mij, hopelijk gaat ie iedereen beter maken en blijft ie heel... toch wel vreemd eigenlijk, want Calderon moest toch die pass-first PG worden??? en Mike James zien we al helemaal niet meer terug nu!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:14 schreef Warrior28 het volgende:
Daar snap ik dus weinig van, van die trade: Toronto traden runner up rookie of the year, een getalenteerde bigman voor een getalenteerde guard met een flink blessure verleden. Bovendien is Charlie fan favourite in Toronto!
En als ze dan toch in gesprek waren met Milwaukee, probeer dan een multiplayer deal met Magloire ipv die stiff van een Nesterovic....zucht![]()
Milwaukee lijkt me hier duidelijk de winnaar, hoewel ik TJ ook een superspeler vind
Gaan de Bucks weer in groen spelen? Dat logo doet me altijd denken aan een Jagermeister reclame(het Jazz logo lijkt me altijd reclame voor een bronwater merk...komt door die bergjes denk ik)
Bird wil hem houden.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:29 schreef popolon het volgende:
Peja vertrekt alweer uit Indiana, Hornets lijken interesse te hebben.
Geruchten genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |