abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:47:04 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39339277
Met vanavond the Draft.

http://www.nba.com/draft2006/index.html
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 29 juni 2006 @ 01:38:06 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39342500
Bargnani uit Italy de no.1 pick naar de Raptors.

Die had ik nooit genomen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 29 juni 2006 @ 01:52:30 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39342743
Bulls krijgen met Aldridge, #2, een hele goede, Morrison, #3, naar de Bobcats.

edit

Bulls trade met de Blazers, de No.4 pick Thomas. Heeft ook heel veel potentie.

[ Bericht 11% gewijzigd door popolon op 29-06-2006 02:00:11 ]
  donderdag 29 juni 2006 @ 08:09:22 #4
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_39345212
Portland trade met Boston:Randy Foye,Dan Dickau en Raef LaFrentz naar Portland en Sebastian Telfair en Theo Ratliff naar Boston

Minnesota trade met Portland:Brandon Roy naar Portland en Randy Foye naar Minnsota

Philly trade met Chicago:Rodney Carney naar Philly en Thabo Sefolosha naar de Bulls

Portland trade ook met Phoenix:Sergio Rodriguez naar Portland voor cash considerations

Rumor:Rudy Gay vd Rockets naar Memphis voor Shane Battier
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:37:51 #5
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_39346520
tvp...altijd leuk zo'n draft en de gevolgen daarvan.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:33:06 #6
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_39347713
De transfercaroussel start

En inderdaad: de nieuwe bal:

Nou niet zodanig een enorme vernieuwing, wel leuke actie en mooie bal!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_39354943
Toronto heeft met Bargnani, Villanueva en Bosh nu wel een erg getalenteerde en jonge frontcourt
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:41:13 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39355364
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef BitetheBullet het volgende:
Toronto heeft met Bargnani, Villanueva en Bosh nu wel een erg getalenteerde en jonge frontcourt
En nog steeds geen defense.

Bargnani is puur offensief, pakt geen rebounds weinig bloks en is 1v1 erg zwak verdedigend. Maar goed, Toronto zal wel voor de Suns strategie gaan.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:01:35 #10
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39366001
Niet te volgen die drafts. Zie het allemaal aan het begin van aankomend seizoen.
A.M.A.B
pi_39416896
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef popolon het volgende:

[..]

En nog steeds geen defense.

Bargnani is puur offensief, pakt geen rebounds weinig bloks en is 1v1 erg zwak verdedigend. Maar goed, Toronto zal wel voor de Suns strategie gaan.
En helemaal nu ze Villanueva naar de Bucks traden voor TJ Ford en wat centjes... Goeie move voor beiden denk ik... Ik zag Bosh en Charlie toch niet beiden in T.O. blijven... Toch jammer dat de Raps niet snel Gadzuric los konden weken!

Enne, wat ik een aantal jaar geleden voorspelde is uitgekomen, de Bucks spelen weer in groen en rood, maar het logo is er iig al op achteruit gegaan!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:48:58 #12
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39417167
Ben benieuwd in wat voor jersey AI volgend seizoen rondloopt
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:02:44 #13
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_39417339
Daar ben ik elk seizoen benieuwd naar.... Hij is altijd 1 van de figuren die getrade kan worden.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:16:00 #14
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39417535
dit seizoen lijkt het toch sterker dan normaal of heb ik dat?

TJ Ford geruild voor CV-smooth. Jammer, i like Charlie in Toronto.
met dank aan SF
pi_39418547
Daar snap ik dus weinig van, van die trade: Toronto traden runner up rookie of the year, een getalenteerde bigman voor een getalenteerde guard met een flink blessure verleden. Bovendien is Charlie fan favourite in Toronto!
En als ze dan toch in gesprek waren met Milwaukee, probeer dan een multiplayer deal met Magloire ipv die stiff van een Nesterovic....zucht

Milwaukee lijkt me hier duidelijk de winnaar, hoewel ik TJ ook een superspeler vind

Gaan de Bucks weer in groen spelen? Dat logo doet me altijd denken aan een Jagermeister reclame (het Jazz logo lijkt me altijd reclame voor een bronwater merk...komt door die bergjes denk ik)
pi_39418916
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:14 schreef Warrior28 het volgende:
Daar snap ik dus weinig van, van die trade: Toronto traden runner up rookie of the year, een getalenteerde bigman voor een getalenteerde guard met een flink blessure verleden. Bovendien is Charlie fan favourite in Toronto!
En als ze dan toch in gesprek waren met Milwaukee, probeer dan een multiplayer deal met Magloire ipv die stiff van een Nesterovic....zucht

Milwaukee lijkt me hier duidelijk de winnaar, hoewel ik TJ ook een superspeler vind

Gaan de Bucks weer in groen spelen? Dat logo doet me altijd denken aan een Jagermeister reclame (het Jazz logo lijkt me altijd reclame voor een bronwater merk...komt door die bergjes denk ik)
Tsja feitelijk hebben de Raps nu al twee fan favourites getrade (Matt Bonner ook), wat wel wil zeggen dat Colangelo het meent... maar Toronto moest echt een pass-first PG hebben, en Ford voldoet toch aan die eisen lijkt mij, hopelijk gaat ie iedereen beter maken en blijft ie heel... toch wel vreemd eigenlijk, want Calderon moest toch die pass-first PG worden??? en Mike James zien we al helemaal niet meer terug nu!

Ik had Magloire ook graag in TO gehad, mede ook omdat ie uit Canada komt, maar dat zal wel weer aan de centen (en/of blessures?) gelegen hebben, dus ik klaag niet!
pi_39419058
Nou, ik had Charlie V mooi nog een jaartje gehouden om te zien wat dan zn tradevalue is. Begrijp me goed, ik vind TJ een fantastische pointguard en dus een goede aankoop. Maar wat als V straks opblaast en weet ik veel een soort Nowitzki wordt. Goede guards zijn makkelijker te vinden dan goede bigman. De Golden State Warriors (mijn cluppie) weten er alles van. En er is een ongeschreven wet in de NBA: nooit big voor small traden. En wat wil Toronto nu eigenlijk met José Calderon?

Weliswaar meer een combo guard, maar bijv Speedy Claxton is free agent. Brevin Knight mag weg bij Charlotte, Dickau zit op de schopstoel in Boston... Dus wat is wijsheid? De tijd zal het leren..
pi_39419547
Als Charlie opblaast, dan zijn de rapen gaar, want de Bucks en Raps zitten in dezelfde division! Vier keer per jaar klop krijgen van de Charlie en de Bucks Dus ook niet bepaald slim getrade hehe... Maar TJ lijkt me toch de beste van die PG's die je noemde, hij heeft al voortreffelijk gespeeld, maar kan ook nog heel lang meegaan, dus als ie heel blijft zit Toronto in de lift....

Overigens denk ik niet dat Villanueva beter gaat worden dan Bosh...
pi_39420100
hmmm ik moet die nieuwe divisies eens goed nakijken zeg, Milwaukee en Toronto zitten helemaal niet meer bij elkaar... :S
  zondag 2 juli 2006 @ 15:29:45 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39449774
Ben Wallace naar Chicago?
Peja vertrekt alweer uit Indiana, Hornets lijken interesse te hebben.
Ook Iverson zou de Sixers wel eens kunnen verlaten.

Geruchten genoeg.
  zondag 2 juli 2006 @ 15:58:12 #21
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39450295
Chicago is echt on the move. Een goeie center als Big Ben erbij en je hebt echt een heel leuk team ineens al vind ik het moeilijk Ben los van Detroit te zien. En jij zal het ook wel niet leuk vinden of wel PoPo
met dank aan SF
pi_39450336
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:29 schreef popolon het volgende:

Peja vertrekt alweer uit Indiana, Hornets lijken interesse te hebben.
Geruchten genoeg.
Bird wil hem houden.

Genoeg cash weer over zonder Miller en Bender contract.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39450358
Naar verluidt hebben de Hornets 64 miljoen over voor 5 jaartjes Peja, lijkt me niet bepaald verstandig cash management. Verder Tim Thomas naar de Clips.

Enneh...ik weet echt wel dat TJ de betere point is, maar dan moet ie wel fit blijven!!
  zondag 2 juli 2006 @ 16:04:00 #24
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39450453
Peja is al zo goed als rond met NO.

En ja, als de Bulls Wallace krijgen, het gerucht gaat dat ze 70.000.000 overhebben voor vijf jaar dan kan Detroit dat niet betalen. Dumars zit met hem om de tafel maar de manager van Ben schijnt een echte irritante geldwolf te zijn dus het is nog maar de vraag.

Dan is Chicago ineens weer een contender met Wallace erbij. Mocht het zo zijn zie ik Detroit een heel ander gezicht krijgen met nog wel wat trades hier en daar.

'ns Kijken of ie voor het geld gaat.
  zondag 2 juli 2006 @ 16:04:19 #25
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39450460
Peja heeft al een 'verbal agreement' volgens hoopshype
met dank aan SF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: