Voorwaar de moeder van het onthaasten!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Zij woont bij mij in de buurt.
Eigenwijs. Ze wandelde laatst volgens een beschreven wandelroute. Nu zit daar een lastig punt in, waarbij iedere wandelaar een afslag mist en aan het eind van een doodlopende weg op mijn terrein belandt.
We zagen haar aankomen, beschrijving voor de neus. Dag mevrouw, u bent hier verkeerd, u moet dáár die kant op en u kunt hier niet verder.
En dan stug toch doorlopen. Even later kwam ze op haar schreden weergekeerd. Als verwacht. Wat schetst onze verbazing: ze loopt vervolgens de aangewezen afslag voorbíj en loopt helemaal terug naar het begin van de weg. Stijfkop.
Maar het mooiste kwam nog - ze kwam uiteindelijk weer onze kant op, om alsnog de juiste afslag te nemen. Het heen en weer lopen naar het dorp is ruim 2 km extra, en eenmaal terug had ze evengoed daar de route weer op kunnen pakken. Ze liep alleen.
Denk je? Dan is het wel vergezochter, maar het lijkt me nauwelijks zorgelijk. Iemand die denkt dat jij moslim bent zakt ook voor een test, maar ik maak me meer zorgen over mensen die mene dat je moslim moet zijn om kritiek op moslims te weerleggen dan om mensen die een atheist voor een moslim aanzien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:32 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
hihimaar no worries, het wordt pas echt zorgelijk als men mij gaat uitmaken voor moslim.
Ach wat fijn. Ik hou meer van treinen. Er kwam laatst een stoomtrein voorbij, langs mijn terrein. Met veer lawaai. Het is een beetje alsof er een dinosaurus aankomt als je een stoomtrein hoort aankomen.quote:[..]
kwam laatst het volgende tegen:
[..]
hoe juist!
er kwamen trouwens een tijdje geleden allemaal vliegtuigjes en helikopters voorbij, geinig. Ook van die oldtimers. Helaas een beetje te ver oostelijk om het goed te kunnen bekijken.
Kortom, de D'66 ministers voerden toch al geen flikker uit dus of ze nu blijven of niet, niemand die het merktquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ah, het heeft geen gevolgen voor het functioneren van het kabinet, aldus Balkenende. Leuk.
Nou inderdaad. Op naar de nul zetels...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kortom, de D'66 ministers voerden toch al geen flikker uit dus of ze nu blijven of niet, niemand die het merkt![]()
Dag D'66, het was leuk maar nu is het voorbij.
Ik denk het toch welquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ah, het heeft geen gevolgen voor het functioneren van het kabinet, aldus Balkenende. Leuk.
Indrukken zijn onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:50 schreef Monidique het volgende:
Het beleid van dit kabinet is misschien goed, ik weet het niet, maar Balkenende is toch wel een waardeloze premier. Sinds 2002 zijn er geen drie maanden geweest zonder kabinetscrisis, heb ik wel eens het idee.
Duh, D'66 iets doen? Dat zou dan voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef Glasnosteraar het volgende:
stapt d66 nu uit het kabinet?, of is dit de zoveelste zeperd
http://www.trouw.nl/hetni(...)binet_laatste_nieuwsquote:Balkenende: motie geen gevolgen voor kabinet (laatste nieuws)
DEN HAAG (ANP) - Het kabinet is „unaniem van mening" dat de motie van afkeuring aan het adres van minister Rita Verdonk „geen gevolgen heeft voor het functioneren van het kabinet". Dat verklaarde premier Jan Peter Balkenende donderdag na crisisberaad door het kabinet over de ontstane situatie nu regeringspartij D66 het aftreden van Verdonk als minister van Vreemdelingenzaken eist.
Balkenende zal over enkele minuten een verklaring afleggen in de Tweede Kamer.
ik kan het nu werkelijk niet meer volgen. Als Verdonk nu gewoon blijft zitten, heeft d66 toch niet veel meer keus dan uit het kabinet te stappen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Duh, D'66 iets doen? Dat zou dan voor het eerst zijn.
D66 heeft altijd een keuze.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:05 schreef Glasnosteraar het volgende:
. Als Verdonk nu gewoon blijft zitten, heeft d66 toch niet veel meer keus dan uit het kabinet te stappen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:07 schreef ArnhemCasual het volgende:
Loesewies is een lelijke kankerhoer
Eh, ik heb het al eerder gezegd maar exit hoe? Ze is Kamerlid, ze kan hooguit uit de partij stappen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
mmm, nu dan exit Loesewies?
Ministers van D66 exit = Balkenende 2 exit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, ik heb het al eerder gezegd maar exit hoe? Ze is Kamerlid, ze kan hooguit uit de partij stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |