Dat is voor getunede plastic rommel met sjonnies achter't stuurquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:09 schreef Jimmeh het volgende:
Voor foute foto's is dit topic Paladijn: [centraal] stratenmakers ferrari's deel 4
Had m dan in het Dakar topic gezet, je weet best wel dat ie hier niet hoort.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is voor getunede plastic rommel met sjonnies achter't stuur
Dit is een unieke auto
dat is een 456 volgens mij.quote:
't is een F116 CLA volgens de RDWquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is een 456 volgens mij.
En die dino rijd heel soms wel eens op scheveningen rond met garage kenteken platen.
Moerkapelle.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef Argento het volgende:
Zo dan! Waar stond die Dino??
Ik heb vandaag diezelfde limo gespot!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en welke ferrari mag dat dan wel niet wezenquote:
Waar is het bewijsmateriaal dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb vandaag diezelfde limo gespot!![]()
Ik dacht dat het een 550 was.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en welke ferrari mag dat dan wel niet wezen
ik gok op een 612 of een 550 kan het moeilijk zien op de foto
Dit is duidelijk een 456. Jij was toch de ferrari kenner?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en welke ferrari mag dat dan wel niet wezen
ik gok op een 612 of een 550 kan het moeilijk zien op de foto
Het Spoilertjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:05 schreef Waxxer het volgende:
....en ws heeft de eigenaar van deze de begrenzer eraf laten halen, nietwaar?Ik kan dat sinds kort spotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |