Dude, ik zit al een paar uur aan de koffie (capu eigenlijkquote:
Net wakkerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, ik zit al een paar uur aan de koffie (capu eigenlijk)
Luiwammes!
![]()
Stond daar niet eerst 'waarschijnlijk'quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:54 schreef BVO het volgende:
De ploeg van Vinokourov doet ook definitief niet mee.
Ik zou zeggen, zie FOK!sport en SPT.
Dat je kan slapen in de hittequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Net wakker
Ik heb gisteren tot een uur of 2 a 3 The Lone Gunmen gekeken
Ik lag in mijn boxershorts te pitten zonder deken en mijn raam open maar wel de gordijnen en zo dichtquote:
Ja, dat deed ik deze week ook een keer, nu ben ik strontziekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lag in mijn boxershorts te pitten zonder deken en mijn raam open maar wel de gordijnen en zo dicht
Mietje, moet je maar weten wanneer je het WEL en wanneer je het NIET kan doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik deze week ook een keer, nu ben ik strontziek.
Ja, dat is heel ergquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:15 schreef Dizer het volgende:
Is het erg dat mijn startpagina van IE Vraag & Aanbod is?
quote:
Dizzle!!!quote:
Zeker omdat je overburen je gigantische ODOL niet mogen zien!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lag in mijn boxershorts te pitten zonder deken en mijn raam open maar wel de gordijnen en zo dicht
Kut.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef Dizer het volgende:
Svennie, ik heb overigens mijn notebook verkocht
Da's wel een handjob waard!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, ik heb mijn tweede jaar helemaal gehaald..
Liegkutquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut.. Ik was net bezig om geld van m'n ouders los te krijgen zodat ik 'm kon kopen.
. Ik had ¤900 geboden.
Feliquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, ik heb mijn tweede jaar helemaal gehaald..
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |