Ja. Ik bedoel, ijsmeis deed het toch ook gratis?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ze zouden toch eens geld waard zijn
ik bedoel daarmee dat ik ten eerst helemaal niet een hoer ben of wat dan ook dat zomaaar haar tieten laat zien.. en ik ben ook niet om te kopen met telefoon kaarten en beltegoedquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ze zouden toch eens geld waard zijn
LOLquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik bedoel daarmee dat ik ten eerst helemaal niet een hoer ben of wat dan ook dat zomaaar haar tieten laat zien.. en ik ben ook niet om te kopen met telefoon kaarten en beltegoed
Daarom, daar hoef je niet eens voor te kokenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel, ijsmeis deed het toch ook gratis?
nutteloos is het altijd, zeker in ONZquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef C2C het volgende:
vrijdag 9 september 2005 @ 11:50
mensen ze zit hier al wat maanden, het is nu nog nuttelozer cq zieliger dan normaal om te gaan vragen of ze d'r tieten wil posten
ik zit hier nog langer hoor.. maar ik was mijn andere naam zat .. ik voelde me net een breezer sletje.. DARREE!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef C2C het volgende:
mensen ze zit hier al wat maanden, het is nu nog nuttelozer cq zieliger dan normaal om te gaan vragen of ze d'r tieten wil posten
weet je nou al wat je gaat eten of niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik zit hier nog langer hoor.. maar ik was mijn andere naam zat .. ik voelde me net een breezer sletje.. DARREE!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
(trouwens, misschien ben je zelfs wel aardig.. )
Nou zo moelijk moet het niet meer zijn voor haar..tips zat zijn er gegevenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef C2C het volgende:
[..]
weet je nou al wat je gaat eten of niet?
haha wees maar blij dat het maar een weekje is ..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef Qunix het volgende:
Ik ben binnenkort ook alleen voor een week...
Dag 1 wordt blik openen met groente erin en aardappelen bakken (schillen kan ik niet) denk ik.
Dag 2 wordt patat (makkelijk)
Dag 3 wordt rijst met wat saus ofzo en kip (weet nog niet wat (mogelijk tandoorie)
Dag 4 rijst wat overblijft of anders nog een blik groenten openen.
Dag 5 broodje kroket/frikandel
Dag 6 brood ofzo en resten opmaken als dat er is
Dag 7 komen me ouders thuis gelukkig
en pizza of soep lust ik niet
ik denk morgen pita-broodjes met shoarma vlees en huzaren salade..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef C2C het volgende:
[..]
weet je nou al wat je gaat eten of niet?
hoe meer opties hoe moeilijker de keuzequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou zo moelijk moet het niet meer zijn voor haar..tips zat zijn er gegeven![]()
Postzegels?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik bedoel daarmee dat ik ten eerst helemaal niet een hoer ben of wat dan ook dat zomaaar haar tieten laat zien.. en ik ben ook niet om te kopen met telefoon kaarten en beltegoed
goede keuzequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik denk morgen pita-broodjes met shoarma vlees en huzaren salade..
en vrijdag patat.. dat heb ik nog niet eens gehad!
Ze is nog steeds newbie. Anders had ze dit topic niet in ONZ geopend.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef C2C het volgende:
Noem jij dit verder serieus genoeg voor culinair? neuh..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ze is nog steeds newbie. Anders had ze dit topic niet in ONZ geopend.
jongen zo aan de eerste paar pagina's van je postgeschiedenis heb je zelf nog nooit een topic geopend.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ze is nog steeds newbie. Anders had ze dit topic niet in ONZ geopend.
Niet veel, nee. Doch ik heb een TTT!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef C2C het volgende:
[..]
jongen zo aan de eerste paar pagina's van je postgeschiedenis heb je zelf nog nooit een topic geopend.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |