uhuhquote:
Dat moet ook, een dag er voorquote:
james wattquote:
hier ook nietquote:
Wat ik had gehoord was het een best indrukwekkende filmquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een slechte film, de documentaire op Discovery was stukken beter.
Waaraanquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef Frutsel het volgende:
we gingen maandag bijna dood...
je bent vrijdag toch nog steeds niets van planquote:
erg Amerikaans zeker?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een slechte film, de documentaire op Discovery was stukken beter.
Nah, vliegtuig vliegt, 4 arabieren, veel amerikanen aan de telefoon, vliegtuig valt, mensen huilen, film afgelopenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik had gehoord was het een best indrukwekkende film
hééééélemaal nietsquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent vrijdag toch nog steeds niets van plan
Welke 'we' en waaromquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef Frutsel het volgende:
we gingen maandag bijna dood...
Misschien komt het omdat ik het van een Amerikaan hoordequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, vliegtuig vliegt, 4 arabieren, veel amerikanen aan de telefoon, vliegtuig valt, mensen huilen, film afgelopen
Dat moet wel ja, de docu op Discovery duurde een uur en bevatte hetzelfde verhaal, maar dan zonder de loze telefoongesprekken, huilende mensen en het wachten tot de crash zeg maarquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik het van een Amerikaan hoorde
Oh well, ik kijk er misschien ook nog wel een keer naarquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moet wel ja, de docu op Discovery duurde een uur en bevatte hetzelfde verhaal, maar dan zonder de loze telefoongesprekken, huilende mensen en het wachten tot de crash zeg maar
Ik heb altijd al gezegd dat Windows XP onze dood zou wordenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef Frutsel het volgende:
Astronomen ontdekten de asteroïde in 2004 en gaven hem de naam 2004 XP14.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gezegd dat Windows XP onze dood zou worden
Flight 93 ... er is ook een United 93, met hetzelfde verhaal lijkt me. Net zo'n bagger wellichtquote:
Ach ja, ik zal binnenkort ook nog eens United 93 kijken, zal wel niet veel beter zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, ik kijk er misschien ook nog wel een keer naar
Dan bedoel ik vermoedelijk laatstgenoemdequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Flight 93 ... er is ook een United 93, met hetzelfde verhaal lijkt me. Net zo'n bagger wellicht![]()
aah, lijkt me dus hetzelfde verhaal, veel andere United 93 waren er niet die dagquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan bedoel ik vermoedelijk laatstgenoemde
Nou ja, als we maar in één klap weg zijn zal het me een worst wezenquote:[b]Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef Frutsel het volgende:
-knip-
================================
zo dichtbij zijn ze bijna nooit... (ze komen eraan!!!)
link naar de site --> http://neo.jpl.nasa.gov/cgi-bin/db_shm?sstr=2004%20XP14
Dat is niet helemaal correctquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, vliegtuig vliegt, 4 arabieren, veel amerikanen aan de telefoon, vliegtuig valt, mensen huilen, film afgelopen
United 93 dé biscoopfilm die je moet zien, Flight 93 is de kleffe tv-versiequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Flight 93 ... er is ook een United 93, met hetzelfde verhaal lijkt me. Net zo'n bagger wellicht![]()
Die scheen best indrukwekkend te zijn dus. Ach, het is mijn wacky Amerikaanse oom maarquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, lijkt me dus hetzelfde verhaal, veel andere United 93 waren er niet die dag
Inderdaad, mijn ouders waren toen in turkije en schrokken zich rotquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Nah, vliegtuig vliegt, 4 arabieren, veel amerikanen aan de telefoon, vliegtuig valt, mensen huilen, andere mensen heel blij,film afgelopen
Ja, dat is de tv-film over 9/11 idd. United 93 is de bios-versie.. maar goed, deze was ruk, ik blijf het vermoeden houden dat die andere niet veel beter kan zijn met het meurende Amerikaanse sausje erover.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
United 93 dé biscoopfilm die je moet zien, Flight 93 is de kleffe tv-versie
aldus het Veronicablad
haha... dat zat alleen niet in de film.. wie weet maken ze ooit nog een radicaal islamitische versiequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Nah, vliegtuig vliegt, 4 arabieren, veel amerikanen aan de telefoon, vliegtuig valt, mensen huilen, andere mensen heel blij,film afgelopen
Ik stond in de V&D in Eindhoven op de roltrap en schrok me wellicht net zo rot.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn ouders waren toen in turkije en schrokken zich rot
De laatste film die ik in de bios heb gezien is uh, uh. *denk. Damn. De eerstkomende is Cars iigquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb voorstukjes gezien net bij Nova of zo.
Ik heb het gewoon niet zo op films
Minder dan varkensquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
andere mensen heel blij,
imdb vindt de bios ook veel beterquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat is de tv-film over 9/11 idd. United 93 is de bios-versie.. maar goed, deze was ruk, ik blijf het vermoeden houden dat die andere niet veel beter kan zijn met het meurende Amerikaanse sausje erover.
is goed, dan ga ik er in Indonesië wel op zoek naar, een 'originele' natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
imdb vindt de bios ook veel beter
mijn mening hoor je morgen wel
Ik vond het helemaal niet zo aangenaam buiten eigenlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Stuart het volgende:
Het was vandaag de hele dag lekker weer trouwens![]()
Das klopftquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Stuart het volgende:
Het was vandaag de hele dag lekker weer trouwens![]()
mijn laatste was V for Vendetta, de eerstvolgende weet ik nog nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste film die ik in de bios heb gezien is uh, uh. *denk. Damn. De eerstkomende is Cars iig
Waarom nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet zo aangenaam buiten eigenlijk.
Daar werd feest gevierd?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn ouders waren toen in turkije en schrokken zich rot
natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is goed, dan ga ik er in Indonesië wel op zoek naar, een 'originele' natuurlijk![]()
Trustequote:
Was dat wat ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn laatste was V for Vendetta, de eerstvolgende weet ik nog niet
slaap zequote:
een gemaskerde gaat de strijd aan met een corrupt engeland in de nabije toekomst. Gebaseerd op een strip, naar ik meen.quote:
Ik ben maar heel weinig buiten geweest, maar ik vond dat er een kille wind stondquote:
Oooh, ik vond het hier best warm. Maar goed, ik zit ook dichter bij Spanje dan jijquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben maar heel weinig buiten geweest, maar ik vond dat er een kille wind stond.
Harry Potter en de gevangene van Azkaban was de laatste film die ik in de bios heb gezienquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn laatste was V for Vendetta, de eerstvolgende weet ik nog niet
Cars was leuk
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef Fles70 het volgende:
Minoes was de laatste film die ik in de bios heb gezien.
Met Natalie Portmanquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
een gemaskerde gaat de strijd aan met een corrupt engeland in de nabije toekomst. Gebaseerd op een strip, naar ik meen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik vond het hier best warm. Maar goed, ik zit ook dichter bij Spanje dan jij![]()
![]()
ik heb wat dvds maar geen dvdspelerquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
en de laatste en eigenlijk wel enige film die ik echt VET vond was Bridges of Madison County. 1994 of zo, vorig jaar op DVD gekocht bij de kassakoopjes van de C1000
De enige film die ik op DVD heb.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
en de laatste en eigenlijk wel enige film die ik echt VET vond was Bridges of Madison County. 1994 of zo, vorig jaar op DVD gekocht bij de kassakoopjes van de C1000
Luie bigquote:
Jaquote:
Da's ook alweer een tijdje geleden...quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:22 schreef Stuart het volgende:
Mijn laatste bioscoopfilm was Oliver Twist toen ik in London was![]()
ik heb er ook maar een paarquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
en de laatste en eigenlijk wel enige film die ik echt VET indrukwekkend vond was Bridges of Madison County. 1994 of zo, vorig jaar op DVD gekocht bij de kassakoopjes van de C1000
Ja, alweer 7 maanden geleden geloof ikquote:
ik houd wel van films, maar moet mezelf er altijd toe aanzetten om er anderhalf (of meer) uur voor te gaan zittenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHeat en Minority report vond ik ook best goed trouwens. Alleen ik heb gewoon een verdomde hekel aan films, eigenlijk. Als ze afgelopen zijn, ben ik altijd zo'n 20 minuten niet aanspreekbaar omdat ik die film aan het verwerken ben. En ik bepaal graag zelf waar ik over nadenk. Daarom heb ik eigenlijk een bloedhekel aan films, en kijk ik ze uitermate zelden. Alleen als het sociaal onontkoombaar is, dus.
Goede reden dan tochquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHeat en Minority report vond ik ook best goed trouwens. Alleen ik heb gewoon een verdomde hekel aan films, eigenlijk. Als ze afgelopen zijn, ben ik altijd zo'n 20 minuten niet aanspreekbaar omdat ik die film aan het verwerken ben. En ik bepaal graag zelf waar ik over nadenk. Daarom het ik eigenlijk een bloedhekel aan films, en kijk ik ze uitermate zelden. Alleen als het sociaal onontkoombaar is, dus.
Ik heb er ook 4quote:
Wij hebben er veelquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:32 schreef Pheno het volgende:
alleen lotr vond ik de moeite waard. Wegens wat prive aangelegenheden ook. En de pixar films. Finding Nemo
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef Stuart het volgende:
Morgen zal ik ook niet zoveel posten. Ik heb het druk morgen![]()
Deel I vond ik het leukst. Daarna vond ik het wat minder wordenquote:
Wat doe jequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef Stuart het volgende:
Morgen zal ik ook niet zoveel posten. Ik heb het druk morgen![]()
LOTR vond ik niet zoveel aan, pixar is leukquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:32 schreef Pheno het volgende:
alleen lotr vond ik de moeite waard. Wegens wat prive aangelegenheden ook. En de pixar films. Finding Nemo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |