Zou kunnen, tnx.. ik ga er even naar kijken! Handig, iemand die in de flat woont waar ik ga wonenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar vast recht inbegrepen? Geloof ik niet
Essent moet vast recht betalen over de leidingen van Eneco. Dat moet je merken. Mijn vader was hoofd bij Essent..Die waarschuwde mij er ook al voor. Nu is hij al een paar jaar in de VUT, maar zoveel is er toch niet veranderd? Vraag die dan maar even na...Oh ja, uiteraard zwart op wit laten zettenErvaring enzo met telefonische beloftes.
Inderdaad. Grappig..terwijl het flat bijna net zoveel bewoners heeft als een wijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zou kunnen, tnx.. ik ga er even naar kijken! Handig, iemand die in de flat woont waar ik ga wonen
de pizza's waren vroeger wel Ok, maar de bodem wordt steeds dunner tegenwoordig, 't lijkt inderdaad wel turkse pizza.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Die chinees van jou wil ik nog wel proberen. Qua pizza's vind ik die van vollenhove best heel goed. De turkse zelfs beter dan waar dan ook....Op de bakker na...Turkse bakker (weet zo niet uit te leggen waar) Maakt heerlijke Turkse Pizza's voor weinig geld.Ik heb ze een tijd zelf gemaakt, maar weet het recept van de bodem niet meerWel van de vulling.
Ik had er laatst een boete van 30 euro omdat ik er fietstequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:53 schreef Orealo het volgende:
Iemand vandaag aangesproken door de mensen op belcour?
Ik wel.
Lidmaatschap aangesmeerd gekregen, kan ik dat opzeggen?.
Hahah, daar ook een keer een fiets boete gekregen, maar toen mocht je er nog fietsenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik had er laatst een boete van 30 euro omdat ik er fietste
60pm is wel veel, ik herinner me dat ik bij Broertjes toendertijd minder betaalde voor 2x in de week?quote:Op maandag 24 september 2007 08:52 schreef Klare het volgende:
Woon nu een paar weken in Zeist, (Montesoriflat, wel Laan van Vollenhove maar nette flat...veel bejaarden) Ben nu op zoek naar een sportschool die ook groeplessen geven. Ben wel bij BetterBodies en Broetjes (geen idee hoe die heet, zit naast de Praxis) geweest maar die vond ik gigantisch duur. Lees 60 euro p.m. Iemand tips voor een betaalbare sportschool waar groeplessen gegeven worden?
Geweldig terras met leuke mensen. Erg gezellig. Leuke serveersters ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
- Ik kreeg mijn 1e zoen op de dorpstraat te palazzo
- kom nu alleen nog soms in de koets op de dorpstraat http://www.de-koets.com/
- anders terras reunie of de colonel
- Heerlijke pizza's bij Monterosso, vind ik dan : http://www.monterosso.nl/menu.htm
- Ik ben een keer moemoe ( fok usert ) tegengekomen op straat in zeist![]()
Het zit nu in een nieuw pand he supermooi als ik het zo op de site ziequote:Op maandag 24 september 2007 18:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
60pm is wel veel, ik herinner me dat ik bij Broertjes toendertijd minder betaalde voor 2x in de week?
Of zijn de prijzen de laatste 2 jaar omhoog gegaan?
Waarom ga je niet gewoon naar de dealert?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is een goede garage in Zeist voor APK e.d.
Vorige garage was ik niet over te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |