Johquote:
Oeach, ik eet gewoon 2 maiskolven (Versquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik ook.
Een ui en een parika voor in de pastasaus.
Ach ja, De week is weer doormidden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:05 schreef cerror het volgende:
Woensdagen, bah.
gehaktdag en zoquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach ja, De week is weer doormidden.
quote:
Qu'est ce que c'est?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:10 schreef rompompom het volgende:
Zut alors!
Je mag anders ook wel hier de afwas komen doen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:13 schreef Litso het volgende:
Ik zit hier bij het raam
me stierlijk te vervelen
Maar goed dat ik twee handjes heb
om met mezelf te spelen
mooi dat je er bent.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:13 schreef Litso het volgende:
Ik zit hier bij het raam
me stierlijk te vervelen
Maar goed dat ik twee handjes heb
om met mezelf te spelen
Janet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:36 schreef Neenetje het volgende:
Nog een half uurtje en dan kan ik naar huis.
Haha, goffik! Ga terug in je kist! Koop scheermesjes ofzo! Wat doe jij nou in de zon?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Janet!
ik realiseer me zojuist dat ik momenteel alléén maar zwarte kleren aan heb!
Ben ik nu tof?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:32 schreef Litso het volgende:
Krassekrassekrasse!
God, er is iets ernstigs.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Ha.
Oma vandaag overleden. Niet tof.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
God, er is iets ernstigs.
Niet eens "bier" of "tof".
Gothics hebben meestal geen korte broeken aan, toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, goffik! Ga terug in je kist! Koop scheermesjes ofzo! Wat doe jij nou in de zon?!
Gof-fik, gof-fik.
Oh mên, da's inderdaad niet tof. Ook van sterkte.quote:
Tuurlijk wel, patsen met je kraslidtekens enzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gothics hebben meestal geen korte broeken aan, toch?
Wat weet ik nou van de kledingstijl van goffiks?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een gothic met een korte broek gezien!quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat weet ik nou van de kledingstijl van goffiks?
Ligt eraan of je true gothics bedoelt of van die 16-jarige huppelgoffjes. Die laatste groep hebben namelijk nog wel korte Overzeas aan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat zijn geen gothics, dat zijn slipknotpubersquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Ligt eraan of je true gothics bedoelt of van die 16-jarige huppelgoffjes. Die laatste groep hebben namelijk nog wel korte Overzeas aan.
Zijn die veel dan in Delft?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een gothic met een korte broek gezien!
en ja, ik zie wel geregeld gothics.
Litso!quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Litso het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een zwak heb voor gothics?
*haar zwart verft.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Litso het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Litso het volgende:
Ik ook, ik wil ze altijd helemaal blij maken enzo. Maar ik word altijd bang als ze langer dan twee seconden naar me kijken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Litso het volgende:
Ja kut. Nou dan neem ik wel "natuurlijke kastagne".quote:
Waar?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:49 schreef ehqo het volgende:
Diplomauitreikingen met gratis bier.
Kastanje, gaav.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja kut. Nou dan neem ik wel "natuurlijke kastagne".
Dat is dus je reden geweest om de opleiding af te maken, geef maar toe.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:49 schreef ehqo het volgende:
Diplomauitreikingen met gratis bier.
Bestaan er ook onnatuurlijke kastanjes dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja kut. Nou dan neem ik wel "natuurlijke kastagne".
Onnatuurlijk is het juiste woord.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bestaan er ook niet-natuurlijke kastanjes dan?
Het was mijn zusje, maar het is inderdaad motiverend. Helemaal omdat ik in Enschede studeer, dus ongetwijfeld grolsch.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is dus je reden geweest om de opleiding af te maken, geef maar toe.
Ja, die je in kerststukjes ziet zijn allemaal namaak, ze zijn bang dat de kastagne anders vlam zal vatten, ha-ha. Maar wel de conifeer vlakbij die händig chique kaars, hè! Kut-christenen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bestaan er ook onnatuurlijke kastanjes dan?
Als ik dat had geweten had ik wel doorgeleerd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het was mijn zusje, maar het is inderdaad motiverend. Helemaal omdat ik in Enschede studeer, dus ongetwijfeld grolsch.
Die conifeer is geïmpregneerd hoor,quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die je in kerststukjes ziet zijn allemaal namaak, ze zijn bang dat de kastagne anders vlam zal vatten, ha-ha. Maar wel de conifeer vlakbij die händig chique kaars, hè! Kut-christenen!
'Je bent nooit te oud..'.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik wel doorgeleerd.
Niks moet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef mcDavid het volgende:
Ik vind het wel een grappig stripje, maar weet niet precies hoe ik erop moet reageren.
Het was dan ook in eerste instantie mijn bedoeling er maar niet op te reageren. Maar het bleef hier zo lang stil, dat ik mij verplicht voelde een reactie te plaatsen.quote:
Daar had ik ook last van, volgens mij doet ze het gewoon express.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het was dan ook in eerste instantie mijn bedoeling er maar niet op te reageren. Maar het bleef hier zo lang stil, dat ik mij verplicht voelde een reactie te plaatsen.
Tsssk watjequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef Litso het volgende:
Ik reageer even een half uurtje nergens op want dan zit ik op de fiets
Ikke?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van, volgens mij doet ze het gewoon express.
O. Kay.quote:
Zeker hometrainerquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef Litso het volgende:
Ik reageer even een half uurtje nergens op want dan zit ik op de fiets
Ja hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef ehqo het volgende:
Chowi, wil je wild zoenen op bed?
Okee, volgens mij wil Sebasser wel namelijk, die geeft steeds van die lepe hints.quote:
vervelend dat dat niet telt voor je postcountquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef Sebasser het volgende:
Verdomme, kut fok.
Nu multipost ik zelfs in fotoboeken
leipe hintsquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee, volgens mij wil Sebasser wel namelijk, die geeft steeds van die lepe hints.
Ha ha, lachen Ecco. Ik ga wel weer.
Dat boeit me geen ene flikker, ik zei dat het irritant was.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
vervelend dat dat niet telt voor je postcount
Heeft een relatie met een wuppie, So what ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef ehqo het volgende:
Of Rene.
Was de PI vergetenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat boeit me geen ene flikker, ik zei dat het irritant was.
Nee.quote:
en waarom wist ik niet dat jij in dezelfde stad woont als ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het was mijn zusje, maar het is inderdaad motiverend. Helemaal omdat ik in Enschede studeer, dus ongetwijfeld grolsch.
Zoiets als,quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nee.
Eigenlijk was het ook niet zo leep, en vroeg je volgens mij tamelijk direct of ze wou neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |