meer vitamientjes naar binnen werken dan hequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Nee![]()
Me huisarts zegt dat het vitamine tekort is![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Nee![]()
Me huisarts zegt dat het vitamine tekort is![]()
Ik ben niet bepaald een konijn die wortelen en sla eetquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
![]()
hoe kan je het zo ver laten komen
ga die vitamine zooi van knorr of hero drinkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een konijn die wortelen en sla eet![]()
Dan ben jij een gezonde jongenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
WTF! zijn 'aften'
Ik heb nooit rare dingen in m'n bek.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:07 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Dan ben jij een gezonde jongen![]()
Aften kun je vergelijken met scheurbuik, maar dan in je broodmolen
Ik ga maar gauw weg voor d'r ranzige plaatjes komenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
WTF! zijn 'aften'
Dat eerste of laatste?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aften - maar ik had er ook nog nooit van gehoord dus. Anyway, TS, gewoon weer elke dag een appel mee naar school/werk/vriend(in) - an apple a day keeps Kruidvat away!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
WTF! zijn 'aften'
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
toevoeging: Niet uit de frituurpan!![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
toevoeging: Niet uit de frituurpan!![]()
stakkerquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:24 schreef HajdukSplit het volgende:
Een Blein heet zoiets toch?
Ik heb ze ook weleens, en pijn dat het doet...
Maar wel door...?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:27 schreef Minisuisse het volgende:
Aften zijn niet besmettelijk, en komen al helemaal niet door vitaminegebrek, dat zijn fabeltjes
Klopt! Als je moe of stressy bent, heb je ook een lagere weerstandquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:33 schreef rucksichlos het volgende:
Pyralvex werkt geweldig, het doet eerst even ontzettend pijn op de aft, dat duurt een fractie van een seconde en daarna heb je er een paar uur geen last van. Aften gaan er overigens niet sneller van weg, maar verdooft ze alleen maar.
Volgens sommigen ontstaan aften door vitaminen gebrek, anderen zeggen door stress of slaaptekort, ik denk dat het een combinatie van factoren is, Ik heb ze ook wel eens en ik zorg wel altijd dat ik mijn vitaminen binnenkrijg maar ik heb wel vaker last als ik gestressed of vermoeid ben. Meestal beginnen aften met een klein wondje in de mond.
Aften zijn niet besmettelijk.
Zendium helpt bij mij zeker, eerst had ik er altijd last van maar nu ik daarmee poets nooit meerquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:31 schreef wendytje het volgende:
men zegt dat zendium helpt (poetsen dan he... niet eten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer slikken dus...quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
meer vitamientjes naar binnen werken dan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |