meer vitamientjes naar binnen werken dan hequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Nee![]()
Me huisarts zegt dat het vitamine tekort is![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Nee![]()
Me huisarts zegt dat het vitamine tekort is![]()
Ik ben niet bepaald een konijn die wortelen en sla eetquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
![]()
hoe kan je het zo ver laten komen
ga die vitamine zooi van knorr of hero drinkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een konijn die wortelen en sla eet![]()
Dan ben jij een gezonde jongenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
WTF! zijn 'aften'
Ik heb nooit rare dingen in m'n bek.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:07 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Dan ben jij een gezonde jongen![]()
Aften kun je vergelijken met scheurbuik, maar dan in je broodmolen
Ik ga maar gauw weg voor d'r ranzige plaatjes komenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
WTF! zijn 'aften'
Dat eerste of laatste?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aften - maar ik had er ook nog nooit van gehoord dus. Anyway, TS, gewoon weer elke dag een appel mee naar school/werk/vriend(in) - an apple a day keeps Kruidvat away!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
WTF! zijn 'aften'
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
toevoeging: Niet uit de frituurpan!![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
toevoeging: Niet uit de frituurpan!![]()
stakkerquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:24 schreef HajdukSplit het volgende:
Een Blein heet zoiets toch?
Ik heb ze ook weleens, en pijn dat het doet...
Maar wel door...?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:27 schreef Minisuisse het volgende:
Aften zijn niet besmettelijk, en komen al helemaal niet door vitaminegebrek, dat zijn fabeltjes
Klopt! Als je moe of stressy bent, heb je ook een lagere weerstandquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:33 schreef rucksichlos het volgende:
Pyralvex werkt geweldig, het doet eerst even ontzettend pijn op de aft, dat duurt een fractie van een seconde en daarna heb je er een paar uur geen last van. Aften gaan er overigens niet sneller van weg, maar verdooft ze alleen maar.
Volgens sommigen ontstaan aften door vitaminen gebrek, anderen zeggen door stress of slaaptekort, ik denk dat het een combinatie van factoren is, Ik heb ze ook wel eens en ik zorg wel altijd dat ik mijn vitaminen binnenkrijg maar ik heb wel vaker last als ik gestressed of vermoeid ben. Meestal beginnen aften met een klein wondje in de mond.
Aften zijn niet besmettelijk.
Zendium helpt bij mij zeker, eerst had ik er altijd last van maar nu ik daarmee poets nooit meerquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:31 schreef wendytje het volgende:
men zegt dat zendium helpt (poetsen dan he... niet eten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer slikken dus...quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
meer vitamientjes naar binnen werken dan he
Blein is toch een schapenziekte??? Toegegeven, ik weet niet waar jij op valt...quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:24 schreef HajdukSplit het volgende:
Een Blein heet zoiets toch?
Ik heb ze ook weleens, en pijn dat het doet...
Nee, het is behoorlijk smerige dunne zooi met een soort halfgare salmiak-smaak. Maar het helpt wel, dus dat maakt geen zak uit. Het is ook handig om het er vlak voor je gaat eten even op te smeren. Dat is eigenlijk niet de bedoeling (eten of drinken binnen een half uur na dat aanstippen), maar die plek is dan wel mooi effe verdoofd, kun je tenminste weer fatsoenlijk eten.quote:
Bedankt voor je infomatiequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef destrovel het volgende:
Pyralvex, geel doosje, bruin glazen flesje.
Vraag bij apotheek ofzo.
K gebruik het zelf ook. voor het naar bed gaan ding even aanstippen, 5 seconden lang wil je het uitschreeuwen, en dan heb je er geen last van.
na 2 - 3 dagen issie weg
[afbeelding]
Kost 7,35 op drogisterij.net
Link
Link naar specificaties medicijn
Tandenpoetsen met Zendium schijnt te helpen... Maar dat is zo ontzettend ranzige tandpasta, dat ik die aften er maar voor over hebquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:57 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik heb van die aften in me bek![]()
Ik kan godverdomme niet eens eten of me hele bek brand in tienen!![]()
Dus ik kocht zo'n zalfje bij de Kruidvat..
Ik lees op het doosje, en stond dat het binnen 2 uur al helpt en de pijn verlicht
Ik smeer het op me grootste aft, branden dat het doet!!![]()
En het bleef maar branden, tranen vlogen in me ogen
En nu 2 uur later, precies de zelfde pijn als voor dat ik dat zalfje ging gebruiken![]()
Iemand anders een manier om zo'n aft de nek om te draaien?![]()
Aften
Kruidvat
Wel door verminderde weerstand, indirect dus wel!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef m021 het volgende:
Verrek, aften komen niet door vitaminegebrek? En ik studeer nog wel geneeskunde.
* gaat zich schamen
Niks om je voor te schamen, hoor, ze zijn er nog steeds niet over uit waar die dingen nou eigenlijk vandaan komen en waarom. 't Is allemaal speculatie gebaseerd op eigen ervaringen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef m021 het volgende:
Verrek, aften komen niet door vitaminegebrek? En ik studeer nog wel geneeskunde.
* gaat zich schamen
Maar geldt daar niet hetzelfde voor?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:51 schreef m021 het volgende:
Tsja, indirect. Het is dus eigenlijk alleen een risicofactor.
Maar goed, tot voor kort dacht men ook dat vitaminegebrek maagzweren veroorzaakte. (fout, maagzweren worden veroorzaakt door helicobacter pylori)
Stress -> fysiologische veranderingen -> minder weerstand is inderdaad een risicofactor. Maar ook niet meer dan dat. Ookal ga je bijna dood van de stress, zonder de helicobacter pylori zal je geen maagzweer krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Maar geldt daar niet hetzelfde voor?
Veel stress en niet slapen vergroot de kans toch dat een maagzweer zich ontwikkeld?
Of krijgt iedereen die besmet is met deze bacterie een maagzweer?
Maar krijgt iedereen met die bacterie een maagzweer of is de een nou eenmaal gevoeliger daarvoor dan de ander?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:24 schreef m021 het volgende:
[..]
Stress -> fysiologische veranderingen -> minder weerstand is inderdaad een risicofactor. Maar ook niet meer dan dat. Ookal ga je bijna dood van de stress, zonder de helicobacter pylori zal je geen maagzweer krijgen.
Niet iedereen met die bacterie onwikkelt een maagzweer. Maar als je een verminderde weerstand hebt loop je er wel meer kans op.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:36 schreef kahaarin het volgende:
Maar krijgt iedereen met die bacterie een maagzweer of is de een nou eenmaal gevoeliger daarvoor dan de ander?
Daarin zitten ook niet bepaald veel vitaminen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een konijn die wortelen en sla eet![]()
Op je tong/wang bijten, iets te hard poetsen, als je tandvlees een beetje is ontstoken krijg je ook vaak wondjes, met een tandestoker iets te enthousiast porren, te hard flossen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:48 schreef EsDe het volgende:
hoe de fuck krijg je in godsnaam wondjes in je bek?![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gewoon ff met een aansteker in je bek rondroeren.
heel leuk is dat ja, tranen springen je in de ogenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef destrovel het volgende:
Pyralvex, geel doosje, bruin glazen flesje.
Vraag bij apotheek ofzo.
K gebruik het zelf ook. voor het naar bed gaan ding even aanstippen, 5 seconden lang wil je het uitschreeuwen, en dan heb je er geen last van.
na 2 - 3 dagen issie weg
[afbeelding]
Kost 7,35 op drogisterij.net
Link
Link naar specificaties medicijn
vooral in discotheken of kroegen waar ze de glazen niet goed spoelen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef Loontjah het volgende:
Hoeft niet altijd aan de vitaminen te liggen. Ik krijg ze altijd als ik uit een smerige glas drink, of een blikje waar iemand anders aan heeft gedronken. Wat dat betreft is mijn mond heel erg kieskeurig... En terecht natuurlijk !
En na het kwartier wachten best je mond spoelen of tanden poetsen. Geeft je tanden en mond echt een smerig bruine kleur.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:42 schreef squEEKer het volgende:
Pyralvex super spul, wel enorme rotzooi laat het nooit uit je handen vallen! keer gedaan, gelukkig in de wasbak maar toch!
ook leuk tijdens het tandenpoetsen als je erlangs gaat met je borstel, auw auwquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:43 schreef The6thgate het volgende:
ik kan niet meer goed een stuk van iets afbijten omdat dat ding meteen aan de binnenkant van mn lip zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |