Yup, ik had onderhand maar alles van Placebo ge..vonden en daar zat hij inderdaad bij.quote:
Jimmy Nail heeft een nummer met zoiets erin, dat heet Ain't No Doubt, misschien is dat m?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:27 schreef fleur22 het volgende:
@Arcee: Is h'm niet.
Kom in 1x op een heeel vaag riedeltje wat de vrouw zingt/praat..
Wat losse woorden:
The reason blabla...
I love h'm. Isn't the reason I don't care,
I love him.....
()
Jah, zoiets dus. En daarna begint die man weer te zingen.
Ruud Gullit & Revelation Time - South Africa denk ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:56 schreef Ali Salami het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de tekst opzich niet echt weet, meer het deuntje. Het reifrein begint met Africa en vervolgens vier lettergrepen, in mijn herinnering iets als 'dans the samba'. Toonsetting is iets als
D G G(octaaf lager) Africa
A A D D(octaaf lager) Dans the samba
EDEDEDEDC )geen flauw benul van tekst
Hierna wordt het nogmaals herhaald. Het is een beetje Bob Marley achtig nummertje, maar iig niet Africa unite...![]()
Carlos - The Silmarilliaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:07 schreef roediej het volgende:
ik zoek een nummer die lijkt op dat oude nummer equador, maar dan met een soort fluit achtig instrument, bekend melodietje
het is een vrij oud trance-achtig nummer
Vind dat ook een lekker nummer, heerlijk in de zomerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:09 schreef roediej het volgende:
[..]
en dat in een paar sec antwoord, super ! die zocht ik..wou hem wel weer eens horen
Klopt ja, echt iets voor de zomer iddquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Vind dat ook een lekker nummer, heerlijk in de zomer
Sjoe doet roelerenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ruud Gullit & Revelation Time - South Africa denk ik
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:37 schreef HajdukSplit het volgende:
Weet iemand hoe het liedje op de site http://www.lavie-rose.nl heet? Hij begint gelijk automatisch af te spelen.... alvast bedankt!
Ook gewoon blijven doen..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zingen ze "Dance the Samba"? Ik heb twintig jaar iets anders meegezongen.
outwork - elektroquote:Weet iemand hoe het liedje op de site http://www.lavie-rose.nl heet? Hij begint gelijk automatisch af te spelen.... alvast bedankt!
Hier staat iets wat de lyrics zouden kunnen zijn: Pop the Glockquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik zoek de songtekst van het nummer Uffie - Pop the Glock.
Bedankt!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier staat iets wat de lyrics zouden kunnen zijn: Pop the Glock
ik dank uquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Coolio - Gangsta's Paradise
Dat is h'm!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jimmy Nail heeft een nummer met zoiets erin, dat heet Ain't No Doubt, misschien is dat m?
http://www.lyricsdownload(...)no-doubt-lyrics.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |