Ik ga onmiddelijk DL!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:12 schreef furanku het volgende:
sarah mclachlan is dat nummer..
calling all angels..
versie van jane ribbery ofzo uit de film..
Klopt, alleen haar achternaam is Siberry.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:12 schreef furanku het volgende:
sarah mclachlan is dat nummer..
calling all angels..
versie van jane ribbery ofzo uit de film..
Scherp, Dick Tracy.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Klopt, alleen haar achternaam is Siberry.
Nee, die andere Tracy.quote:
Ali B. - Zomervibequote:Op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef cohen het volgende:
ik hoorde gister op de radio een nummer van Ali B. dat hij in 1 dag heeft gemaakt. Het is echt een lekker zomer nummer, maar heb geen idee hoe die heet. Yolanthe? van ONM zingt ook 1 klein zinnetje in dat nummer. iemand een idee???
Volgens mij bedoel je Maria Mena - Just Hold Mequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef bouly het volgende:
ik zoek een liedje van een vrouw, ze zingt "why"een paar keer achter elkaar.
het wordt gebruikt op tv om voorstukjes van filmsen series te laten zien.
dacht op rtl7 net 5 of talpa...
iemand een idee?
Mannelijke of vrouwelijke vocals?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:15 schreef OldJeller het volgende:Gaat bij deze vage omschrijving bij iemand een lichtje branden?
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiertquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:19 schreef Chielus het volgende:
T zal al wel een x gevraagd zijn maar kan het niet vinden, maar wie zingt er in de aftiteling van Studie Spor Zomer (Voetbal) dat duitse nummer, (Ich wil dahr sein, oid)??
Tuurlijk. Alleen Stevie Nicks nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:56 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer Deep Dish afzeiken
Vengaboysquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:02 schreef Etcetera het volgende:
dit is erg slecht van me, maar ik weet niet meer wie de artiest is van dat nummer 'Brasil'
anyone?
Ik weet het eigenlijk niet meer goed.. volgens mij mannelijk.. maar.. niet zeker.quote:
Wel erg vage omschrijving, waar gehoord? tekst?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef koeii het volgende:
Goed, dat is niet een hele duidelijke beschrijving maar misschien dat iemand een idee heeft.
Het is een nummer dat een beetje lijkt op drop it like it's hot, die pharrel stijl. Het is ook alleen een simpele beat die eerst iets lager klinkt vier maten, dan weer vier maten iets hoger, dan weer lager etc etc. En er rappen chicks op geloof ikIemand een idee?
omfg, en ik maar denken aan engelsen/brazilianen weet ik veel wat voor landquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |