Is dat niet Darryl - Rellen, Rennenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:26 schreef Ananananas het volgende:
ik zoek btw ook een nummer met de tekst erin "ik en mn matties brengen terror vandaag" daar zit een vet chille beat in. iemand?
ja, dat is m! bedankt MissLunaquote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef MissLuna het volgende:
[..]
LL Cool J feat. JLo - Control Myself misschien?
Jaa dat had ik laatst ook in mn hoofd en kwam er toen achter dat het dát nummer was !quote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef MissLuna het volgende:
[..]
LL Cool J feat. JLo - Control Myself misschien?
Kan het ook zijn dat lyric "feel that mf bass in your face" is? Dan zou het misschien Too Fast For Mellow kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:43 schreef Henk-B het volgende:
Vraagje:
Een oud hardcore nummer.
De tekst ervan is zo:
Feel my motherfucking dance in your face, feel my motherfucking dance in your face.
En dat wordt dan telkens herhaald!
Iemand een idee?
ff voor je rond gegoogeldquote:Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef Furious het volgende:
http://youtube.com/watch?v=4_SPocHnCDU
Komt iemand dit bekend voor?
Dank.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:15 schreef Heidi- het volgende:
[..]
ff voor je rond gegoogeld
Dj Optick Pres Next Level Allstars - Surrender
Niemand een dance-plaat met morricone erin??quote:Op zondag 2 juli 2006 00:48 schreef ReVu het volgende:
Heel vaag weer... Maar ik heb volgens mij ergens een nummer gehoord waar de sample van Enio Moricone in wordt gebruikt, je hoort de melodie een baseline en dan weer de melodie...
Kan ook best zijn dat ie nu in de top40 staat (of stond) maar ik kan er zo 1,2,3 niks bij verzinnen!
http://www.discogs.com/release/267076quote:Op maandag 3 juli 2006 09:20 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
[..]
Het is ook niet per definitie een ringtone, ik hoorde het gewoon toevallig en ik kon het melodietje. Met geen zang bedoel ik natuurlijk geen normalen zang![]()
Maak van die kikker maar een ander beest want anders krijg ik weer allemaal crazy frog reacties. En dat is hem niet...
Komt het niemand bekend voor?
Gewoon het ritme van het nummer (of meer specifiek de lettergrepen van de lyrics van het nummer) 'tappen' met je spatiebalk.quote:
Heee thnxxxxquote:Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat lyric "feel that mf bass in your face" is? Dan zou het misschien Too Fast For Mellow kunnen zijn.
Gnarls Barkley - Crazyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:34 schreef MJay1 het volgende:
Hi, ik zoek een single die nu steeds op de radio is.
Een stukje songtekst dat ik nog heb onthouden: "Who are you? Who are you think you are!' Of iets wat daaro lijkt. Het liedje wordt gezongen door een 'zwarte' denk ik.
Wat voor muziek was het? het kan nl. van alles zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:57 schreef fleur22 het volgende:
''Thunder, only happen's when it raining''......Ik zat in de auto en wist alleen dit regeltje te onthouden, in de hoop dat dit voldoende is. Van wie is het?![]()
Dan gok ik op The Corrs -Dreams. Dit nummer zocht ik al een tijdje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Wat voor muziek was het? het kan nl. van alles zijn
The Corrs - Dreams
of maybe de versie van 'Letters to Cleo - Dreams'
of
Deep Dish Stevie Nicks - Dreams
YWquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:07 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Dan gok ik op The Corrs -Dreams. Dit nummer zocht ik al een tijdje.En deed me ook het meest aan hun denken qua stemgeluid
Thanx![]()
Thanks dat is hem. Toen ik de titel hoorde wist ik het meteenquote:
Dat zeg ik. De Pakito - Living on Video die ik op de radio hoor, heeft niets met deze tekst te maken. Dus ik ben nog steeds op zoek naar wat die mevrouw nou écht zingt.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:57 schreef Heidi- het volgende:
[..]
http://artists.letssingit.com/pakito-living-on-video-d3861nd
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:35 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Dat zeg ik. De Pakito - Living on Video die ik op de radio hoor, heeft niets met deze tekst te maken. Dus ik ben nog steeds op zoek naar wat die mevrouw nou écht zingt.
het enige wat ik eruit haal is, 'yellow and white' én wat ze verder zingt, versta ik niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |