quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:30 schreef Wutangtony het volgende:
Hallo, ik zoek al een tijdje naar Ice Cream, Disco, TV, Show v an Lexy & K-Paul.
Kan iemand me helpen de digitale versie te zoeken, zodat ik het kan luisteren op mijn computer.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:46 schreef tha_dark het volgende:
Help, ik zoek....
Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Phunk-a-Delic-Rockinquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:57 schreef wobbel het volgende:
Liedje was net op Slam FM....het enige wat ik nog weet van de titel is dat het Rockin' is. De rest stond niet meer in m'n CTRL+V
Het is volgensmij een remix van een nummer dat al minimaal enkele jaren oud is.
SJEEESUS! het staat gewoon op de site hoe het heet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:37 schreef godard_k het volgende:
hoe heet DIT nummer!
http://www.wet-tshirt-worldcup.com/
ff door klikken, je hoort het vanzelf
soort mix met een efteling tune en rap erdoorheen![]()
N-Trance-Set U Freequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zoek een oud dance nummertje wat mn broer altijd draaide, ik was toen een jaar of 10 ofzo dus zeker 10 jaar oud.
Het nummer begint met onweer waarna er een piano inzet en daarna begint een vrouw te zingen zo van a-a-aia a-a-aia enz.
duidelijk?
Paul Johnson- Get Downquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef ParadoX21 het volgende:
Ik zoek de naam van de DJ van het nummer waarin je alleen maar 'down down down down' hoort. Is een trance-achtig nummer. best oud
klinkt als een michael jackson begin btwquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zoek een oud dance nummertje wat mn broer altijd draaide, ik was toen een jaar of 10 ofzo dus zeker 10 jaar oud.
Het nummer begint met onweer waarna er een piano inzet en daarna begint een vrouw te zingen zo van a-a-aia a-a-aia enz.
duidelijk?
dankje...heerlijk nummerquote:
The House Keepers - Go down ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef ParadoX21 het volgende:
Ik zoek de naam van de DJ van het nummer waarin je alleen maar 'down down down down' hoort. Is een trance-achtig nummer. best oud
Dude, het is Benjamin Bates en Fedde le Grandquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:27 schreef Nega het volgende:
Misschien hoort mijn vraag hier niet helemaal thuis, maar ik wil er ook niet een nieuw topic voor openen. Hoe wordt de muziek genoemd uit de volgende liedjes: Put your hands up for Detroit- Fedde LaGrand, en The Manimal- Benjamin Gates?
Ik begin deze muziek net leuk te vinden, maar zou niet weten in welke muzieksoort ik het moet indelen.
Nouja tetris dan, iig een computer spelletjequote:Op zondag 2 juli 2006 11:31 schreef ReVu het volgende:
Dit is van tetris...
Hij zal wel niet echt bijster origineel zijn...quote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Gitanki het volgende:
Iemand tracklist van Steve Angello op Sensation?
Bette Midler-To deserve you ?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:44 schreef riskymark het volgende:
Ik zoek een nummer van Bette Midler. Ik heb geen idee wat ze zingt, maar het is een lekker swingend nummer en het is erg bekend.
Beat of burden zou ook kunnen, niet zo swingend eerder rockend.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:44 schreef riskymark het volgende:
Ik zoek een nummer van Bette Midler. Ik heb geen idee wat ze zingt, maar het is een lekker swingend nummer en het is erg bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |