Jaaa, dat moet em zijn. Thanx!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Fedde La Grand - Put your hands up for Detroit?
Anouk - Sacrafice?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:09 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een nr van Anouk. Het is een heel rustig nummer en niet zo heel bekend met een gitaar op de achtergrond. Lekker duidelijk maar ik weet helaas de tekst niet meer alleen dat het heel rustig was. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
Het is een bewerking van Brother Bones - Sweet Georgia Brown (Harlem Globetrotters).quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:55 schreef Ash het volgende:
Welk nummer (continue gefluit) is dat ze gebruiken in die nieuwe Grolsch reclame dat ze al die blikjes naar elkaar toe gooien.
jep diequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Adverteerder/merk: UPC
Product: Kabelmaatschappijen
Titel commercial: Digitale Televisie
Reclamebureau: Wieden & Kennedy
Eerste uitzending: 1 februari 2006
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Speciaal gecomponeerd
Uitvoerende(n): Jonathan Ware
Denk dat je Klubbheads bedoelt, zie ook www.klubbheads.nlquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:36 schreef SuperRogier het volgende:
Help! Ik zoek weer een nummertje
Het zijn van 2 gasten, eerder heette ze nog geloof ik de club-heads (toen ze met zn 3e waren) en nu heten ze "project disco" ofzo en ze hebben een oud nummer geremixed.
Ik hoorde em laatst op Radio 538
Ik weet niet meer hoe ze nu heetten, iig 3 woorden..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:17 schreef Arcee het volgende:
Het is een bewerking van Brother Bones - Sweet Georgia Brown (Harlem Globetrotters).
Ja, dat zeg ik ook net in de post direct boven je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef _rhino_ het volgende:
Nog even over dat nummer uit de grolsch reklame:
De titel is "Sweet Georgia Brown". In de commercial uitgevoerd door studiomuzikanten. Het origineel is van Brother Bones.
Zo, dat zijn wel de intelligentere teksten...quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:43 schreef Henk-B het volgende:
Een oud hardcore nummer.
De tekst ervan is zo:
Feel my motherfucking dance in your face, feel my motherfucking dance in your face.
En dat wordt dan telkens herhaald!
Het is van Akia - I Still Miss Youquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zou graag willen weten van wie het volgende liedje is.
Ik kom er maar niet achter.
http://rapidshare.de/files/24551681/Nummer_6.wma.html
Jaaa!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:15 schreef Methos het volgende:
[..]
Het is van Akia - I Still Miss You
http://www.uppercutmusic.(...)miss_you_lyrics.html
Dankjewelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Denk dat je Klubbheads bedoelt, zie ook www.klubbheads.nl
Volgens het laatste nieuws is het "Direct Dizko" van Club Scene Investigators
Dat is Gnarls Barkley - Crazy (staat al een poosje in de top 10 )quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:40 schreef 456 het volgende:
Een doorgevertje voor een vriend van me:
Ik zoek een nummer, (dance nummer) dat nu best vaak op de radio is en een beetje oude stijl is al ff uit, maar staat niet in top40 of dancelijsten.
tekst die begint met: Ever since you where little, ever since you ..... I'm going crazy i'm going crazy bla bla.
Is een beetje in die frank sinatra styl van de audio bullets
Anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |