Correctie Q, je hebt geen haar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:34 schreef Q. het volgende:
Ik heb toch nauwelijks een kapsel dus de kapper-keuze is niet belangrijk.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is dat ik het niet netjes zelf kan doen
Correct.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Correctie Q, je hebt geen haar.
Voor de leek, Q. memoreert hier aan die keer dat ik mijn eigen haar met een schaar afgeknipt had tot 1 mm lengte. Ik had echter geen tondeuse of goed achteraanzicht, waardoor ik eigenlijk vooral op een chemopatientje leek.quote:
Heb je die fase ook weer gehad.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Voor de leek, Q. memoreert hier aan die keer dat ik mijn eigen haar met een schaar afgeknipt had tot 1 mm lengte. Ik had echter geen tondeuse of goed achteraanzicht, waardoor ik eigenlijk vooral op een chemopatientje leek..
Daar heb je zeker geen foto van?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Voor de leek, Q. memoreert hier aan die keer dat ik mijn eigen haar met een schaar afgeknipt had tot 1 mm lengte. Ik had echter geen tondeuse of goed achteraanzicht, waardoor ik eigenlijk vooral op een chemopatientje leek..
Ik wel. Thuis.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb je zeker geen foto van?
In een straatje tussen de springweg en de oude gracht (in het begin) zit een leukertjequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:32 schreef SCH het volgende:
Ik ga vanavond naar de kapper, maar welke?
JA!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:09 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Zijn in de Meern alle oranje vlaggetjes al opgeruimd?
In Zuilen, Ondiep en Pijlsweerd (route bus 16/36) kom ik ze in alle stadia van onttakeling nog tegen![]()
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vond Utrecht sowieso maar tam versierd dit keer. Alleen wat lullige vlaggetjes overal, geen complete oranje explosies.
Nederland op zijn best.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Niet goed gekeken dus. Als je met de lijn 12 vanaf de Uithof richting het station gaat, kom je voordat je het centrum in gaat aan de rechterkant een straat tegen waarbij je een zonnebril op moest zetten om te kunnen kijkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vond Utrecht sowieso maar tam versierd dit keer. Alleen wat lullige vlaggetjes overal, geen complete oranje explosies.
Sterrenwijk idd. Dat deed echt pijn aan je ogen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet goed gekeken dus. Als je met de lijn 12 vanaf de Uithof richting het station gaat, kom je voordat je het centrum in gaat aan de rechterkant een straat tegen waarbij je een zonnebril op moest zetten om te kunnen kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |