Wat moet je precies doen dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, valt wel mee, paginaatje of 20 denk ik, dat is niet zo moeilijk
stageverslag schrijvenquote:
vroegah....quote:
nou...quote:
ja, na volgende week wel mals het goed isquote:
ok, ik ga douchenquote:
goed idee! ik denk dat ik dat vanavond ook maar es ga doen! bier hier!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, ik ga douchen
en daarna zuipen
motivatie indrinken voor de nacht![]()
zooooo, leef jij ook nog?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:24 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
goed idee! ik denk dat ik dat vanavond ook maar es ga doen! bier hier!![]()
tis iig leuk genoeg om niet meer te reagerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is het leuk daar? Hoeveel mensen zijn er?![]()
bierquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:24 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
goed idee! ik denk dat ik dat vanavond ook maar es ga doen! bier hier!![]()
is het zo erg?quote:
en daarom is deze nog niet vol, iedereen denkt zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn hemel, dez is nog steeds niet vol!
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zo naar de waterkant. Zwemmen en zonnen.
Goedemogguh! Vertelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef XQZ-me het volgende:
mogguh!
Heerlijk avondje stappen achter de rug.....
![]()
ben heel braaf geweest!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemogguh! Vertel. Wat heb je uitgespookt?
ik hoorde het tochquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:49 schreef Muck het volgende:
swellus!
verwarren jullie dit topic niet met dat topic waar je zo lang mogelijk moet wachtenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:22 schreef Mobster273 het volgende:
tis zo wel een hele letterlijke Sc geworden...
hihi, ik ben maar niet wakker gebleven tot zo laat, dan ben ik dood op met trainingquote:
ik heb straks een barbecue met mijn huisgenootjesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hihi, ik ben maar niet wakker gebleven tot zo laat, dan ben ik dood op met training
Jullie vandaag nog plannen?
Ik eerst trainen , dna zwemmen bij de hoornse plas en dan uit in grunn!
Lekker zwemmenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hihi, ik ben maar niet wakker gebleven tot zo laat, dan ben ik dood op met training
Jullie vandaag nog plannen?
Ik eerst trainen , dna zwemmen bij de hoornse plas en dan uit in grunn!
Wat een vrolijkheidquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:51 schreef Gebs het volgende:
Ik heb half life 2 gekocht vandaagen ik heb bier
en ik ga zo film kijken na de reclame
Nee het staat al zolang openquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Niet te geloven dat dit deel nog niet klaar is he?![]()
ook echt ! morgen word t super warm, en ik moet werkequote:Op maandag 3 juli 2006 11:28 schreef Mobster273 het volgende:
gelukkig welja, heb er behoefte aan na 3 jaar
leuk toch, eindelijk goed weerquote:Op maandag 3 juli 2006 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ook echt ! morgen word t super warm, en ik moet werke! woensdag ook. maarja Donderdag JARIG!
ik wil altijd alleen mooi weer als ik vrij benquote:
tja, ik vrees dat dat niet altijd zo werktquote:Op maandag 3 juli 2006 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil altijd alleen mooi weer als ik vrij ben!
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, ik vrees dat dat niet altijd zo werkt
het zou verboden moeten wordenquote:
kutquote:Op maandag 3 juli 2006 14:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Menschen!
Hoe gaat die hier?
Ik hem wat deeltjes gemist volgens mij
Maar goed ook, ik heb er totaal geen tijd voro allemaalquote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kut
ik denk dat je voorlopig niet snel een heel deel gaat missen, deze schiet totaal niet op
dat is er waarschijnlijk de belangrijkste reden van dat het niet meer zo wil lukkenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik heb er totaal geen tijd voro allemaal
Achja, komt wel weer.
De stages komen ook tot een eind denk ik zo, dus tjah...
Tjah, ik zit hier nog wel even, is ook geen stage, dus tjah...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is er waarschijnlijk de belangrijkste reden van dat het niet meer zo wil lukken
stront gebeurt zullen we maar zeggen danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tjah, ik zit hier nog wel even, is ook geen stage, dus tjah...
poep jahquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
stront gebeurt zullen we maar zeggen dan
wat jij wilquote:
neej had goeie vakantie!! en het was heerlijk weer... dan ga ik niet dagen zitten fokken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef Mobster273 het volgende:
lang niet gezien trouwens, had je weer eens een ban ofzo?
goed puntquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej had goeie vakantie!! en het was heerlijk weer... dan ga ik niet dagen zitten fokken!![]()
het interesseert mij niks, vandaar wat jij wilquote:
vakantie, examens, andere zeverquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waar is de rest eigenlijk gebleven?!
moeten we daar een eind aan gaan maken?! want dat kan natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
vakantie, examens, andere zever
ik heb geen idee eigenlijk, maar dit is het langstdurende tpic uit de WOW/MEN SC-geschiedenis...
och het duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moeten we daar een eind aan gaan maken?! want dat kan natuurlijk niet!![]()
kutkop bedoel jequote:
mannen en hihi enzo...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hihi
ja, is vanmiddag wel af hoop ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
moet je ook nog echt verslag maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |