Blij dat er iemand is voor zo'n rotklusje zeker?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef escape_nl het volgende:
super diamond, diamond for president, god diamond god![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het wel leuk om te doen hoor, beetje klote, knippen en plakkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Blij dat er iemand is voor zo'n rotklusje zeker?
Het maakt mij niet uit welke maar doen ze automatisch updaten?
Nou wat een werk, een link vervangen van 30 mensenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:00 schreef staticdata het volgende:
vind ze eigenlijk alle 3 niet zo bijzonder. maar daar gaat mijn werk van 2 maanden geleden. alleen maar omdat die huidige site het niet meer toelaat
link vervangen? op die site moest je ze eerst nog voor 30 man aanmaken, saven etc... dat was wel iets meer werk. was er toch zeker 90 minuten zoet meequote:Op donderdag 29 juni 2006 11:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou wat een werk, een link vervangen van 30 mensen![]()
Persoonlijk vind ik deze wel mooi;
[[url=http://www.bf2sigs.net/sigs/0/1/47144015.png]afbeelding][/URL]
Klein en duidelijk.. of niet?
Vind die kleine wel mooi maar die T@#$ing jet hoeft er van mij niet op!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[[url=http://www.bf2sigs.net/sigs/0/10/47144015.png]afbeelding][/url]
Ik vind deze dan wel strak, met een mooie jet![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering... het was even werk, maar ik ben er achter gekomen wie op de 23ste van september zouden airsoften. Na een bezoekje waren ze het eens dat het niet verstandig zou zijn om op die datum te gaan.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:19 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Vind die kleine wel mooi maar die T@#$ing jet hoeft er van mij niet op!
Idd dat is ook waar...quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:25 schreef VeerMans het volgende:
Ik vind de grote ook wel mooi.. hoevaak laad je nou de OP?
Ja dus dan word het jpg formaat waardoor de OP alsnog snel laad. De sigs van nu zijn ook rond de 22 kb.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:29 schreef VeerMans het volgende:
moet je heel goed kijken
Aan de andere kant, hoe vaak kijk je aandachtig naar de sigs ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:25 schreef VeerMans het volgende:
Ik vind de grote ook wel mooi.. hoevaak laad je nou de OP?
Haha alsof we bij elke post/nieuw topic naar de sigs kijken.. laat staan de kwaliteit.. kijken we uberhaupt wel naar de sigsquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
maar wat maakt het nou uit of je 3 mb telkens laad. gewoon hoge kwaliteit nemen
Klopt, die staan nu overigens wel goed. Niet in deze OP maar wel op Wiki.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Niet vaak, aangezien de volgorde vaak ook niet klopt.
Als ik tijd heb zal ik eens kijken of ik niet iets anders kan verzinnen/vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |