Uitrusting alles inclusief bij prijs inbegrepen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Met dat airsoft moet je toch ook behalve guns en ammo je eigen equipment meenemen of niet?
Je krijgt van hun toch geen camoufagle kleding, tactical vest, koppelriem e.d.?
Heeft iedereen een beetje quality uitrusting voor die event of gaan we in hawai shirts a'la FarCry knallen? Als ik meega kom ik in volle combat uitrusting
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zie het nu op die site van hun ja. Dat is geweldig! Ik zal er alles aan doen om er bij te zijn.
Komt goed! COOL!!!!!
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?autocom=ts2s&code=01&s=1quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:02 schreef Timminater het volgende:
mensen, heb net op mijn eigen forum handige plugin toegevoegd, kunnen mensen joinen op de TS server via m'n forum, en ook de status en mensen zien. misschien ook iets voor het BOF forum ??
voorbeeld: http://forum.wow-netherlands.be/index.php?autocom=ts2s
waarom niet toegevoegd in die bovenste balk dan, dat valt pas echt opquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?autocom=ts2s&code=01&s=1
ik heb je op 9 september erbij staan nu..quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Met dat airsoft moet je toch ook behalve guns en ammo je eigen equipment meenemen of niet?
Je krijgt van hun toch geen camoufagle kleding, tactical vest, koppelriem e.d.?
Heeft iedereen een beetje quality uitrusting voor die event of gaan we in hawai shirts a'la FarCry knallen? Als ik meega kom ik in volle combat uitrusting
wat zal ik doen? 10 september maar pakken? of een poll aanmaken voor 10 en 24 september?quote:Mail van organisatie:
este Jean-Pierre,
Helaas staat zaterdag 9 september al geboekt door een groep!
Zondag 10 en 24 september staan nog vrij (in de september maand)
Gebruik bij een eventuele boeking het inschrijvingsformulier op onze site bij de contact button!
Voor vragen over spel/game verloop etc. kun je het beste even mijn collega Friso bellen..
(doordeweeks op nummer 06-23408784)
Hier even wat standaard info betreft Airsoftadventure
Ons terrein +/-14ha ligt in de Ardennen in het plaatsje Aywaille net onder Luik.
Omdat ons terrein midden in een bos ligt is ons meetingpoint in Aywaille op het parkeer terrein DEL HAIZE
Het minimaal aantal personen voor deelname ligt nu op 20 personen.(min20/max 35 personen).
Dit heeft ook te maken met de speelbaarheid van de missie's en de grootte van het terrein.
Je kunt zelf een datum prikken o.v.b. dat deze vrij is. (7 dagen p/week open).
Doen we in overleg per mail of telefoon.
Wel vragen we een voorschot van 25,- euro p.p. (restbetaling a' 34,- euro p.p. op de speeldag zelf).
Voor ons ook de zekerheid dat er daadwerkelijk een groep komt op die datum.
Houdt er rekening mee dat de gekozen datum o.v.b. blijft zolang het voorschot nog niet binnen is!
Na de overéén gekomen datum verwachten we z.s.m. het voorschot op onze rekening i.v.m. onze planning etc.
(ongeveer één week!).
Gebruik i.v.m.naam/adres en telefoon gegevens het boekingsformulier op onze site bij de contact button!
AIRSOFT ADVENTURE
Postbank rek.nr.3045079
plaatsnaam Krommenie
Vermeld je naam en speeldatum!
IBAN: NL74 PSTB 0003 0450 79 BIC: PSTBNL21
De kosten zijn 59,-euro p.p.
(voorschot 25,-euro/restbedrag van 34,euro op het speelveld).
Dit is incl.; wapen, 600bb's, complete uitrusting
met broek & jas,booniehat, tactical Ops-vest, Knee Pads en bollé-bril.
Het enige wat je zelf moet meenemen zijn goede bergschoenen of legerkistjes!!!
Het gemiddelde wat er op een dag wordt verschoten ligt p.p. +/- op 1 tot 3 flesjes bb's.(1flesje=600bb's a' 5,-euro p.stk ,één flesje zit al bij je uitrusting!).
Wij verzorgen ook een complete lunch voor de middag 10,-euro p.p.(alleen als groep te reserveren!)
* Belangrijke punten voor alle deelnemers!
** Ik verwacht dat de organisator dit aan alle deelnemers doorgeeft!
** Draag goed stevig schoeisel i.v.m.ruig terrein!!
(bergschoenen of legerkistjes) geen gympen!! Mensen met gympen worden van deelname uitgesloten!!!
** Alcoholhoudende dranken zijn op ons terrein niet toegestaan!!!
** Het evenement duurt de gehele dag ..vanaf 10:00u t/m 16:00u.
** Mocht er geen lunch besteld zijn dan is het verstandig om genoeg eten en
drinken mee te nemen! Op de open-skirmish kan geen lunch besteld worden!
** Brildragers: neem je kleinste bril mee i.v.m. de veiligheidsbril
(of beter je lenzen in).
** Extra riem mee voor je camouflage broek!
Hier volgt de route beschrijving vanaf NL;
Rijd naar Maastricht, dan naar Luik (Liege), bij Luik door het centrum van Liegé
houd links aan langs het water, (viaductjes onderdoor!)
Hierna volg je de E 25 richting Luxemburg, (groene borden)
Neem afslag Aywaille (afslag 46).
Doorrijden tot de stoplichten,hier weer rechts...
Na ongeveer 500m heb je rechts een groot bord met DEL HAIZE hier meteen
rechtsaf het parkeer terrein op!
Hier is ruime parkeer mogelijkheid! (Straatnaam = Reu Dieupart)
Dit is ons verzamelpunt! Aanvangstijd : 10:00 uur
Van hieruit rijden we naar ons terrein.
Mocht je nog vragen hebben dan kan je ons altijd een mailtje sturen
of bellen met de nummers ;
(0032-4954 61943 Friso) ( 06-13223753 Marcel)
Voor toezending van/extra Airsoftadventure folders : stuur je volledige adres gegevens via een mailtje naar info@airsoftadventure.nl
O.v.v. folders Airsoftadventure.
Vriendelijke groet,
Marcel Blanchemanche
www.airsoftadventure.nl info@airsoftadventure.nl
Inderdaad ik denk dat de zaterdag een eis is van ons evenement.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef -Raffie- het volgende:
Doe maar polletje. Wel jammer dat het op een zondag wordt dan.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Timminater het volgende:
gelukkig hebben we frank als forumadmin, en hebben we geen root admin op het forum![]()
Ik heb het op het BoF-forum ook al gezet, maar ik wil ook wel meequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef jpjedi het volgende:
Net buurtonderzoek gehad ... Het is nogal serieus hier.
Verder wordt de jubileumviering van Bof een echt festijn!!
Kevin
JP+broer
Lies
Veermans
Frank
Raffie
Ferdi
RudyCarell
Timminater
Kogelvoer + broer
Postman (onder voorbehoud)
Razorback
mr Wheels
EscAPC
Viro
Stefan
henkus
viper
whiteops
Jafarx
drbravo + Broer
Sander
Inco
Di3ki3
mr Baus
[PoE_dev]Nello
Jullie lezen het goed...Het is officieel omgedoopt tot Jubileum dag van BOF!
![]()
EDIT
check even het topic aangezien we een probleem hebben op 9 september.![]()
Zitten nu aan 30 personen..Kut datum gooit weer roet in het eten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef kievit19 het volgende:
ik zal mijn best doen om ook mee te gaan , maar ik zit (wederom) met wat financiele kwesties te kijken
datum maakt me op zich nog niet zo heel veel uit (maar niet het weekend na 6 augustus)
maar het lijkt me wel leuk om het jubileum ook mee te maken (btw een dagje strand kan voor mij nie ivm brandongelukje enzo, de meeste zullen het wel weten )
p.s.: er speelt op het moment nog even een kwestie mee , maar dat is op het moment nog een beetje prive enzo , (sorry, maar daar komt later meer duidelijkheid over)
balletjes bij paintballen kosten al snel 20 euro per 200 en hier zijn het er 2000 voor 16,50.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:47 schreef VeerMans het volgende:
60 euries voor zo'n dag vind ik eigenlijk nog wel meevallen (excl vervoer) voor paintballen bij de paintbaltoko op de hoek ben je bijna net zoveel kwijt
ik zat er aan te denken een zut in te slaan inderdaad, maar we moeten ff checken welke we moeten hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
balletjes bij paintballen kosten al snel 20 euro per 200 en hier zijn het er 2000 voor 16,50.
Ik zou ook even vragen of je zelf balletjes mee mag nemen, misschien mag dat wel niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zat er aan te denken een zut in te slaan inderdaad, maar we moeten ff checken welke we moeten hebben
Precies, en als je bang bent voor modder dan ga je maar punniken ofzo !quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:51 schreef RudyCarell het volgende:
eerste week oktober is dat niets... ken postman ook mee en is nog niet zo ver in de herfst.. a we zien wel... ALS WE MAAR GAAN!
er is toch een verschil ussen bang zijn voor modder en de voorkeur hebben voor een droge dag. :pquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Precies, en als je bang bent voor modder dan ga je maar punniken ofzo !
Ow ja:
KUT Windows, KUT Bluetooth ! Flikker toch een eind op met al die graf zooi !
Zo en nu ga ik bier en whisky drinken
wat voor bleutooth stick heb je en welk apparaat moet je koppelen ??? (en welke windows ??quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
KUT Windows, KUT Bluetooth ! Flikker toch een eind op met al die graf zooi !
quote:Beste Jean-Pierre,
Sorry voor dit mailtje op het late uur!
Door een verschuiving van een andere groep naar een andere datum deze avond is de zaterdag 23 september vrij gekomen!
Ps: uiteraard o.v.b. dat deze vrij staat omdat ik deze zaterdag ook heb vrij gegeven aan een andere groep die een zaterdag wil inplannen als airsoftdag..
Laat me z.s.m. weten of deze datum een optie is om je groep op deze dag te formeren..?
Met vriendelijke groet,
Marcel Blanchemanche
Lijkt merkloos maar het moet werken met Bluesoleil.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:59 schreef Timminater het volgende:
wat voor bleutooth stick heb je en welk apparaat moet je koppelen ??? (en welke windows ??)
Het installeren van fatsoenlijke BT drivers, die SP2 weer niet standaard levert, zorgt ervoor dat m'n DiNovo TB niet meer wil functioneren. Daar heb ik gister m'n Windows install op gefucked. Kortom, een echt dramaquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:30 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz plug je toch even een tb met draad er aan?
super diamond, diamond for president, go diamond goquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Omdat je via bf2stats.nl geen nieuwe sigs van spelers meer kan aanmaken (althans ik en andere kunnen het niet meer vinden) ben ik van plan om andere sigs in de OP te gaan zetten zodat Bibber (en eventueel andere spelers) er ook weer bij kunnen. Iemand bezwaar tegen?
Hehe, heb wel even jullie mening nodig...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
super diamond, diamond for president, go diamond go![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het kan ook in jpeg formaat zie ik en dan is hij maar 22kb. Dus dit maakt verder niet uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:47 schreef UnleashMitch het volgende:
1.
De 2e is 124kb wat met 30 namen betekent dat je dik 3mb aan het downloaden bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |