balletjes bij paintballen kosten al snel 20 euro per 200 en hier zijn het er 2000 voor 16,50.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:47 schreef VeerMans het volgende:
60 euries voor zo'n dag vind ik eigenlijk nog wel meevallen (excl vervoer) voor paintballen bij de paintbaltoko op de hoek ben je bijna net zoveel kwijt
ik zat er aan te denken een zut in te slaan inderdaad, maar we moeten ff checken welke we moeten hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
balletjes bij paintballen kosten al snel 20 euro per 200 en hier zijn het er 2000 voor 16,50.
Ik zou ook even vragen of je zelf balletjes mee mag nemen, misschien mag dat wel niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zat er aan te denken een zut in te slaan inderdaad, maar we moeten ff checken welke we moeten hebben
Precies, en als je bang bent voor modder dan ga je maar punniken ofzo !quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:51 schreef RudyCarell het volgende:
eerste week oktober is dat niets... ken postman ook mee en is nog niet zo ver in de herfst.. a we zien wel... ALS WE MAAR GAAN!
er is toch een verschil ussen bang zijn voor modder en de voorkeur hebben voor een droge dag. :pquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Precies, en als je bang bent voor modder dan ga je maar punniken ofzo !
Ow ja:
KUT Windows, KUT Bluetooth ! Flikker toch een eind op met al die graf zooi !
Zo en nu ga ik bier en whisky drinken
wat voor bleutooth stick heb je en welk apparaat moet je koppelen ??? (en welke windows ??quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
KUT Windows, KUT Bluetooth ! Flikker toch een eind op met al die graf zooi !
quote:Beste Jean-Pierre,
Sorry voor dit mailtje op het late uur!
Door een verschuiving van een andere groep naar een andere datum deze avond is de zaterdag 23 september vrij gekomen!
Ps: uiteraard o.v.b. dat deze vrij staat omdat ik deze zaterdag ook heb vrij gegeven aan een andere groep die een zaterdag wil inplannen als airsoftdag..
Laat me z.s.m. weten of deze datum een optie is om je groep op deze dag te formeren..?
Met vriendelijke groet,
Marcel Blanchemanche
Lijkt merkloos maar het moet werken met Bluesoleil.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:59 schreef Timminater het volgende:
wat voor bleutooth stick heb je en welk apparaat moet je koppelen ??? (en welke windows ??)
Het installeren van fatsoenlijke BT drivers, die SP2 weer niet standaard levert, zorgt ervoor dat m'n DiNovo TB niet meer wil functioneren. Daar heb ik gister m'n Windows install op gefucked. Kortom, een echt dramaquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:30 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz plug je toch even een tb met draad er aan?
super diamond, diamond for president, go diamond goquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Omdat je via bf2stats.nl geen nieuwe sigs van spelers meer kan aanmaken (althans ik en andere kunnen het niet meer vinden) ben ik van plan om andere sigs in de OP te gaan zetten zodat Bibber (en eventueel andere spelers) er ook weer bij kunnen. Iemand bezwaar tegen?
Hehe, heb wel even jullie mening nodig...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
super diamond, diamond for president, go diamond go![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het kan ook in jpeg formaat zie ik en dan is hij maar 22kb. Dus dit maakt verder niet uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:47 schreef UnleashMitch het volgende:
1.
De 2e is 124kb wat met 30 namen betekent dat je dik 3mb aan het downloaden bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |