Watquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:46 schreef JDude het volgende:
Nog een kwartiertje!
McD, haal die code eens weg! Je verneukt de layout.
niet bij mijquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Rustig, bijna volgende pagina![]()
Nog een kwartier en dan ?
Je zou me nu moeten haten.quote:
Zeg, da's de derde keer dat ik vandaag zo genoemd word, nu kan 'ie wel weer, hè?quote:
Ik bedoel natuurlijk Schatjéééh.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
Zeg, da's de derde keer dat ik vandaag zo genoemd word, nu kan 'ie wel weer, hè?
[zelf in te vullen]quote:
Ah, dan kan het nog.quote:
Okay, lief.quote:
mja, ik beheers mequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:56 schreef killswitch het volgende:
Zo ook maar ff overgestapt van de oude forumtools naar de woops extentie.
Best handig zon groot invoer scherm, je krijgt alleen de neiging om veel te typen.
Typ eens lekker veel danquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:56 schreef killswitch het volgende:
Zo ook maar ff overgestapt van de oude forumtools naar de woops extentie.
Best handig zon groot invoer scherm, je krijgt alleen de neiging om veel te typen.
Ik kan nog wel enkele verhalen typen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
Alleen de neiging he, ik ga het niet doen. Veels te veel werk.
Dan zit het er tussen toch ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
De hoofdpersonen waren tussen de 7 en 56 jaar oud, en de oudste was 55?
That's our BeFquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik vind het alleen wat vreemd geformuleerd.
Mwa dacht het niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:21 schreef Sebasser het volgende:
Nu zijn jullie aan de beurt.
goed ideequote:
Doe eens normaal man!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
Chowi! Lief sletje van me!
Ha, dat wordt een note voor jou, jongeman. Hou de MED maar in de gaten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry hoor, meneer de mod. Jezus, kleinzierig kutventje.![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry hoor, meneer de mod. Jezus, kleinzierig kutventje.![]()
Tyfusnazi.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ha, dat wordt een note voor jou, jongeman. Hou de MED maar in de gaten.
.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oooooooooh! Zo, nou, dan wordt wel een bannetje van enkele weken, kutuser!
Is goed joh. Chowi is een sletje, jij bent een kankermod, sebasser is een mongool, jdude is een nietszeggende tyfusn00b, ehqo mag sterven, misstique is een hoer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ban-aanvraag! Ban!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is goed joh. Chowi is een sletje, jij bent een kankermod, sebasser is een mongool, jdude is een nietszeggende tyfusn00b, ehqo mag sterven, misstique is een hoer.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is goed joh. Chowi is een sletje, jij bent een kankermod, sebasser is een mongool, jdude is een nietszeggende tyfusn00b, ehqo mag sterven, misstique is een hoer.
ik ben verborgenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar hebben we dat aan te dankenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |